自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 12042

開心吸收勳章


61#
發表於 16-9-6 15:12 |只看該作者
micsin 發表於 16-9-6 12:37
因我錫佢家人多點 奶奶對我奶 我對佢好 如果佢唔比贍養費 佢家人都唔會對佢好
...

你咪信, 奶奶跟他才是一家人


侯爵府

積分: 21613

2018復活節勳章 畀面勳章


62#
發表於 16-9-6 15:18 |只看該作者
亞貴 發表於 16-9-6 13:00
雙方搞到咁小朋友最受罪,

為咗小朋友,試下好好地安排以後既生活啦,

同意,而家再恨再嘈咪又都係離婚,講幾多都好,仇恨總會過去。儘快調理好心態,爭取你應該有既贍養費,爸爸比唔到既,由你去比孩子就好了


珍珠宮

積分: 31627


63#
發表於 16-9-6 15:45 |只看該作者
msanubis 發表於 16-9-6 15:12
你咪信, 奶奶跟他才是一家人

正想講
離左婚仲會爭個前新抱唔爭個親生仔?
樓主唔好咁天真


公爵府

積分: 28669


64#
發表於 16-9-6 16:07 |只看該作者

回覆樓主:

錢緊係要,佢咪唔好俾,報警拉佢


子爵府

積分: 12042

開心吸收勳章


65#
發表於 16-9-6 16:14 |只看該作者
milau 發表於 16-9-6 15:45
正想講
離左婚仲會爭個前新抱唔爭個親生仔?
樓主唔好咁天真

當有埋新新抱同新孫, 更加見分別


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


66#
發表於 16-9-6 16:27 |只看該作者
micsin 發表於 16-9-6 07:54
閙到離婚時
男:睇死你養唔起兩個細路
女: 我怕咩 我有能力 你最好唔比贍養費 到時全世界都會知 你屋企人都 ...

唉…鬧交嘅時候有乜嘢講吾出㗎?積怨太深就更係會响呢種情況乜嘢都爆。几多係對方真心話,几多係火遮眼沖口而出,就要你地自己先知喇。就算佢真係睇死你又点啫?應該係佢要負責嘅就要佢負責番,吾使理佢講乜。吾通仔女佢冇份㗎!加油呀!


子爵府

積分: 11226


67#
發表於 16-9-6 17:05 |只看該作者
其實兩個都有責任


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


68#
發表於 16-9-6 23:58 |只看該作者

回覆:離婚時的真面目

jm,希望你離婚後會幸福,忘記呢個人先會冇仇恨呀


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo