想生BB

跳至

首頁

尾頁
   5


複式洋房

積分: 486


61#
發表於 17-4-12 06:35 |只看該作者
Fung3be 發表於 17-4-11 22:16
我想問下係咪一定要嚟m day 10去照呀?

day 10 係最後一日可以照,正常係m 完到day 10 個個period 照就最好。


大宅

積分: 1012


62#
發表於 17-4-12 15:36 |只看該作者
dior_project 發表於 17-4-12 06:35
day 10 係最後一日可以照,正常係m 完到day 10 個個period 照就最好。

我諗緊呢個cycle 去唔去,因為量少到我都唔知係咪m嚟


民房

積分: 12


63#
發表於 17-4-18 12:10 |只看該作者
dior_project 發表於 17-3-29 17:28
今日終於去黄醫生都照左輸卵管,黄醫生同護士都好nice, 又會詳細解釋比你聽成個程序點做。
照既時侯唔可以 ...

請問可否提供黃醫生的聯絡方法?需要referral letter 嗎?


男爵府

積分: 6704


64#
發表於 17-4-18 12:46 |只看該作者
dior_project 發表於 17-3-29 17:28
今日終於去黄醫生都照左輸卵管,黄醫生同護士都好nice, 又會詳細解釋比你聽成個程序點做。
照既時侯唔可以 ...

你係仁安黃醫生?男定女醫生?booking 日子要預好耐先有位嗎?


男爵府

積分: 6419


65#
發表於 17-5-2 11:31 |只看該作者
本帖最後由 ignit 於 20-4-20 11:13 編輯

del


男爵府

積分: 6419


66#
發表於 17-5-2 11:33 |只看該作者
本帖最後由 ignit 於 20-4-20 11:13 編輯

del


別墅

積分: 685


67#
發表於 17-5-13 09:45 |只看該作者
dior_project 發表於 17-3-29 17:28
今日終於去黄醫生都照左輸卵管,黄醫生同護士都好nice, 又會詳細解釋比你聽成個程序點做。
照既時侯唔可以 ...

麻煩你pm黃醫生啲資料給我


別墅

積分: 554


68#
發表於 17-5-13 12:20 |只看該作者
我上年係仁安照過,之前食定指痛藥,照時唔痛,最痛係放入去的時候。我本身宮外孕切左一邊輸卵管,但兩邊都無痛,之後都無M痛感

不過我覺得每個人對藥物反應唔同,成個過程最緊要放鬆,以前body check 唔識放鬆次次都痛到死

另外我照完個cycle 念珠菌輕微復發,唔知同照有無關係,因為好耐之前試過一次之後幾年都無事,唔知關唔關照過事


男爵府

積分: 5829


69#
發表於 17-5-15 13:15 |只看該作者
dior_project 發表於 17-3-29 17:28
今日終於去黄醫生都照左輸卵管,黄醫生同護士都好nice, 又會詳細解釋比你聽成個程序點做。
照既時侯唔可以 ...
請問你可以pm仁安黃醫生嘅資料俾我嗎?thanks


大宅

積分: 3452


70#
發表於 17-5-15 18:59 |只看該作者
Fung3be 發表於 17-4-12 15:36
我諗緊呢個cycle 去唔去,因為量少到我都唔知係咪m嚟

量少到一兩謫果d 我冇計day 1 呀


複式洋房

積分: 486


71#
發表於 17-5-15 19:05 |只看該作者
breadmother 發表於 17-5-15 18:59
量少到一兩謫果d 我冇計day 1 呀

呢個我都曾經問過醫生,佢話見紅就係day 1. for example toile 後擦到有粉紅色已經叫day 1.


大宅

積分: 3452


72#
發表於 17-5-15 22:41 |只看該作者
dior_project 發表於 17-5-15 19:05
呢個我都曾經問過醫生,佢話見紅就係day 1. for example toile 後擦到有粉紅色已經叫day 1.
...

係呀,醫生係咁講架!不過好唔想咁計,因為咁我的周期只有26 日而排卵日通常day 16. 好似好唔正常!


複式洋房

積分: 486


73#
發表於 17-5-15 22:44 |只看該作者
breadmother 發表於 17-5-15 22:41
係呀,醫生係咁講架!不過好唔想咁計,因為咁我的周期只有26 日而排卵日通常day 16. 好似好唔正常!
...

本帖最後由 dior_project 於 17-5-15 22:44 編輯

咁基礙體温呢,如果夠14 日高温,應該黄體都夠。


大宅

積分: 3452


74#
發表於 17-5-15 22:52 |只看該作者
dior_project 發表於 17-5-15 22:44
本帖最後由 dior_project 於 17-5-15 22:44 編輯

咁基礙體温呢,如果夠14 日高温,應該黄體都夠。

我冇量體溫呀。太煩了,只是驗過血day 21 黃體正常


複式洋房

積分: 127


75#
發表於 17-5-18 11:22 |只看該作者
dior_project 發表於 17-3-29 17:28
今日終於去黄醫生都照左輸卵管,黄醫生同護士都好nice, 又會詳細解釋比你聽成個程序點做。
照既時侯唔可以 ...

請問可給黃醫生電話我嗎? 謝謝


大宅

積分: 2687


76#
發表於 17-5-22 15:19 |只看該作者
回覆 tobie0720 的帖子

我都想要黃醫生資料呀, THX


大宅

積分: 3452


77#
發表於 17-7-24 17:21 |只看該作者
回覆 Dayc 的帖子

請問你是否吃必理痛?定醫生開藥比你?


別墅

積分: 554


78#
發表於 17-7-24 23:01 |只看該作者
breadmother 發表於 17-7-24 17:21
回覆 Dayc 的帖子

請問你是否吃必理痛?定醫生開藥比你?

醫生開俾我的止痛藥


大宅

積分: 3452


79#
發表於 17-7-24 23:05 |只看該作者
Dayc 發表於 17-7-24 23:01
醫生開俾我的止痛藥

本帖最後由 breadmother 於 17-7-24 23:07 編輯

咁好,是book 完後取藥?還是生育科醫生開比伱?因為我想book 仁安照但我未睇仁安醫生


別墅

積分: 554


80#
發表於 17-7-24 23:06 |只看該作者
breadmother 發表於 17-7-24 23:05
咁好,你在邊度照呀

係仁安,醫生開藥要另收藥錢的,但一站過唔駛自己買囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo