自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   7


大宅

積分: 4851


61#
發表於 17-3-8 21:57 |只看該作者

回覆樓主:

上個月聽了資優講座,真係唔想資優。中上已滿足。


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


62#
發表於 17-3-8 22:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


63#
發表於 17-3-8 22:27 |只看該作者
三蕃薯 發表於 17-3-8 16:44
如果有得揀,你想你的小朋友是資優生或是能力算是中上的呢?

資優會賺呀媽蠢


禁止訪問

積分: 2270


64#
發表於 17-3-8 22:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73348


65#
發表於 17-3-8 22:43 |只看該作者
資優,堅難頂!!


伯爵府

積分: 16555


66#
發表於 17-3-8 22:51 |只看該作者
黃二少奶 發表於 17-3-8 16:47
唔望資優,資優一定搭樣ADHD嘅野落去,普普通通即可

係。。。 中哂!!
我日日教到想死
打都打到無力,鬧又鬧到失聲


公爵府

積分: 29292


67#
發表於 17-3-8 23:07 |只看該作者

回覆樓主:

我囡成日俾人問係米資優!

我吾知佢係米,

但超固執

睇書真係一目十行,

但讀書吾叻,

成績全級約20至30名!

我吾識点裁培,

佢懶到出汁!


大宅

積分: 3160


68#
發表於 17-3-8 23:17 |只看該作者

回覆樓主:

我寧願中中都唔想佢資優。我教導佢做人上進便可,我太清楚太奇特係青春期會遇到煩惱

我唔望同人講,個女好叻架,年年考第一

只望同人講,個女好開心架,成日笑


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


69#
發表於 17-3-8 23:22 |只看該作者
只有唔認識咩係資優的人, 才會羨慕人地小朋友係資優

係資優兒的家長, 就會想小朋係平平凡凡


大宅

積分: 1792


70#
發表於 17-3-8 23:35 |只看該作者
龜精靈 發表於 17-3-8 20:04
我寧願佢好命,開開心心咁過一生



水晶宮

積分: 51609


71#
發表於 17-3-8 23:38 |只看該作者
中上,資優唔係想象中咁好


伯爵府

積分: 18941


72#
發表於 17-3-8 23:40 |只看該作者
回覆 mother904 的帖子

請問資優即是係點咖? 同中上有咩野分別?


珍珠宮

積分: 37295


73#
發表於 17-3-8 23:43 |只看該作者

回覆樓主:

我希望小朋友中上已足夠,資優路很寂寞,會同其他人想法唔同,未必咁易有知心友。


公爵府

積分: 28399


74#
發表於 17-3-8 23:50 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 emimi 於 17-3-8 23:57 編輯

我都想帶細仔check下,佢2歲就同我講“媽咪,你俾4粒糖我,我分一半俾哥哥就係一人兩粒”,依家4歲2個月大,k2學校先學緊數數目,佢見過哥哥做功課,婆婆指點下,就識計到十幾的加減數,仲學哥哥列算式,但呢個仔係超活潑超難搞冇時停,湊佢辛苦過哥哥n倍
但佢成日有好多奇怪諗法,例如拖手行街一定要行入面,屋企成家人圍住食飯,一定唔坐近門口位,成日驚有壞人捉走佢


大宅

積分: 1197

開心吸收勳章


75#
發表於 17-3-8 23:54 |只看該作者
黃二少奶 發表於 17-3-8 16:47
唔望資優,資優一定搭樣ADHD嘅野落去,普普通通即可

我仔學校老師,興趣班老師,我身邊朋友,社工,都話佢係資優(我冇唸過去評估)。但我仔,亦有專注力不足,近排仲懷疑緊佢有亞氏保加。我教仔教到就死。佢係好聰明。但又點,同時亦好多其他問題呢......每日我對住佢都就死咁.....其實我只想佢正正常常,聽話。


大宅

積分: 1058


76#
發表於 17-3-8 23:54 |只看該作者

回覆樓主:

資優好麻煩


大宅

積分: 1847


77#
發表於 17-3-9 00:54 |只看該作者
女兒是資優。。 不過極之難教性格衝動不易聽人意見。 自己有一套。 事事必有辣有唔辣。 我情願要一個普通的小朋友。 一開始懷疑有adhd, 阿士保加証才去試。 結果咩都唔係有資優。。 不過一點都不開心。 而係擔心。


伯爵府

積分: 16683


78#
發表於 17-3-9 01:39 |只看該作者
我囡係資優,iq 132 ,係比同班同學叻,但未去到天才級,喺我角度,我覺得 iq 138 以上嗰啲先可以話資優,低過嘅我最多用中上形容,重有,我覺得資優都要加後天倍養先成才


男爵府

積分: 7005


79#
發表於 17-3-9 02:57 |只看該作者
我又想平反一下,我家兩個孩子也是資優,但也不是特別難教,其中有個超過145,只要知道怎樣和他們溝通,我和他們好好傾的,有商有量。成績方面,他們兩個暫時也是全級頭五。


翡翠宮

積分: 82035

畀面勳章


80#
發表於 17-3-9 06:20 |只看該作者
KAKAMAMAKAKA 發表於 17-3-8 23:40
回覆 mother904 的帖子

請問資優即是係點咖? 同中上有咩野分別?
最簡單的定義,IQ130或以上係資優,IQ50-69係輕度智障
咁我覺得IQ120+既係中上
日日是好日

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo