自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   135


伯爵府

積分: 15898


61#
發表於 17-3-27 08:44 |只看該作者
mimuib 發表於 17-3-27 08:41
風筒用變壓器好大舊又貴,唉,我放棄左

變壓器真係好大啊(emoji)


禁止訪問

積分: 17452


62#
發表於 17-3-27 08:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32340

2024年龍年勳章 牛年勳章


63#
發表於 17-3-27 08:53 |只看該作者
Littlecatta2013 發表於 17-3-26 14:35
樂而雅m巾褲,7仔限定雪肌粹洗面膏,眼藥水,綠茶粉,日本牙刷,日本牙膏,兒童牙膏牙刷,mont bell戶外衫 ...

呢個好用...


伯爵府

積分: 15094


64#
發表於 17-3-27 09:23 |只看該作者
黎緊暑假計劃全家去大阪京都奈涼,又有咩推介去買? 想起都開心


子爵府

積分: 11350


65#
發表於 17-3-27 09:40 |只看該作者
mimuib 發表於 17-3-27 08:41
風筒用變壓器好大舊又貴,唉,我放棄左

我係因爲用過幾間酒店的風筒,吹完頭發現非一般咁好,所以當仲係日本就研究下買回來用,見網上話變壓要600幾700呢d價,我開頭以為睇緊台幣添咁應該係港幣啦!後來朋友話有兩用⋯⋯咁不如買過算啦,真係唔同d


男爵府

積分: 8825


66#
發表於 17-3-27 10:40 |只看該作者
mislcshan 發表於 17-3-25 22:01
我講出黎好多人都驚訝
樂而雅既褲形m巾 ,呢隻好用 個個月都用
...

本帖最後由 MongLeung 於 17-3-27 10:40 編輯

呢過我都有用,日本平啲咩?


珍珠宮

積分: 40517


67#
發表於 17-3-27 11:03 |只看該作者
MongLeung 發表於 17-3-27 10:40
本帖最後由 MongLeung 於 17-3-27 10:40 編輯

呢過我都有用,日本平啲咩?

福岡賣498yen,而香港貴d,最重要係香港難搵未必有貨


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


68#
發表於 17-3-27 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7673


69#
發表於 17-3-27 13:34 |只看該作者
Miga3 發表於 17-3-26 23:24
依隻真係不得了,好用到我連日頭都轉左用佢

m流量多用係好好好好,我頭3晚好多架,用左成年 無試過流m 同埋成晚訓得好 ,因為唔洗擔心流m要換既問題


男爵府

積分: 7673


70#
發表於 17-3-27 13:36 |只看該作者
MongLeung 發表於 17-3-27 10:40
本帖最後由 MongLeung 於 17-3-27 10:40 編輯

呢過我都有用,日本平啲咩?

上年係心齋橋買退埋稅500Yen
一包5塊,香港好似唔見呢隻牌子m巾褲


禁止訪問

積分: 838


71#
發表於 17-3-27 13:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12298


72#
發表於 17-3-27 17:08 |只看該作者
cherrylemon 發表於 17-3-25 22:18
負離子風筒,眼線筆㨗毛液,面膜,頭痛藥,一定行gu,d衫好抵,不過香港就快開⋯⋯
...
風筒 有邊款推介.... ? 好似好多要變壓器


子爵府

積分: 12298


73#
發表於 17-3-27 17:09 |只看該作者
cathy-tse 發表於 17-3-27 11:28
依家差唔多我屋企小型電器全部都係日本買

所以我買咗個變壓器
變壓器 貴唔貴架?? 係咪都安全?? thx


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


74#
發表於 17-3-27 17:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12054


75#
發表於 17-3-27 17:27 |只看該作者
CON 丫....可以爭1/3價錢~BIG C有得買~


珍珠宮

積分: 38608


76#
發表於 17-3-27 17:57 |只看該作者
mislcshan 發表於 17-3-27 13:36
上年係心齋橋買退埋稅500Yen
一包5塊,香港好似唔見呢隻牌子m巾褲

萬寧賣$38包,咁樣咪同日本個價錢差不多?

Love and Kindness are never wasted.


大宅

積分: 2460

2018復活節勳章


77#
發表於 17-3-27 21:26 |只看該作者
cherrylemon 發表於 17-3-27 09:40
我係因爲用過幾間酒店的風筒,吹完頭發現非一般咁好,所以當仲係日本就研究下買回來用,見網上話變壓要600 ...

你果個係2用嘛?
可5可以話我知點分?


珍珠宮

積分: 36256


78#
發表於 17-3-27 21:45 |只看該作者
an.gel.a 發表於 17-3-25 22:54
Canmake 化粧品

香港賣緊11算,日本買平好多。例如碎粉,香港賣緊$108,日本扣埋稅只係yen900

有冇用佢胭脂呀?謝謝妳


大宅

積分: 2472


79#
發表於 17-3-27 21:48 |只看該作者
mimuib 發表於 17-3-27 08:41
風筒用變壓器好大舊又貴,唉,我放棄左

上次差d買左,好彩國語sales提我


珍珠宮

積分: 31153

hashtag影視迷勳章


80#
發表於 17-3-27 22:01 |只看該作者
ikab 發表於 17-3-27 17:08
風筒 有邊款推介.... ? 好似好多要變壓器

點解要變壓器? 我上次big c買panasonic 負離子風筒,有220v㗎喎,最多係返嚟買個插頭就用得,唔洗變壓器

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo