夫婦情感

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   2


大宅

積分: 2416


61#
發表於 17-3-22 07:50 |只看該作者
算啦
你阿姨封左咁多比你,第時佢d仔女結婚,你媽咪要還架
唔好成日諗住媽咪呃你啦
況且婚禮你都出好少錢姐,你老公未嬲,你有乜好嬲
為左少少錢破壞母女關係,第時有乜事要返娘家都難


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 17-3-22 07:58 |只看該作者
竟然有人話呀媽貪個女結婚撈一筆都唔係有問題
真係愚孝到呢
人情明掠恰你分唔到
但金器真係要拎返
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


子爵府

積分: 13850


63#
發表於 17-3-22 09:27 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 03:51
Hello, 等我講一講我個 case... (我啱啱結婚擺完酒, 因為呢件事好 down)

我係家中獨女。因為男家親戚多 ...

你亞媽好似賣女咁嘅?


瑪瑙宮

積分: 139710


64#
發表於 17-3-22 09:28 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-3-22 09:29 編輯
lingfu 發表於 17-3-22 07:58
竟然有人話呀媽貪個女結婚撈一筆都唔係有問題
真係愚孝到呢
人情明掠恰你分唔到

有趣, 唔聲唔聲霸晒呀囡 d 野, 重要問都唔比番呀囡, 都有人話啱. 我呀媽叫我 keep 好 d 金器, 有事要攞黎救命, 咁多年, 我無錢都攞 d 賣左, 我都賣晒咁滯, 當然, 佢對龍鳳鈪我未郁, 可以唔郁都會 keep .



已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


65#
發表於 17-3-22 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14468


66#
發表於 17-3-22 09:50 |只看該作者

我結婚時,我阿媽知道我同c6$唔多,大部分女家人情&全部金器都比返曬我地,而我婚後亦比返婚前相同家用比阿媽,大家都開心。樓主,你婚後會減少娘家家用嗎?如果會,不如當d人情+禮物$係未來一段時間ge娘家家用


P.S. 我覺得你媽媽連金器都唔想比返你,扲返d人情+禮物$係難


男爵府

積分: 5864

畀面勳章


67#
發表於 17-3-22 10:21 |只看該作者
本帖最後由 PeggieLam 於 17-3-22 10:29 編輯

其實樓主你同媽媽關係如何? 佢本身係咪都睇錢好緊要? 你自己本身係咪好緊張想一定攞返啲錢?

如果係我,
1) 金器可以問返佢攞, 話老公已有保險箱, 有位可存放, 放保險箱亦安全過放屋企....
2) 人情/利是方面, 如果真係人情嗰啲, 係俾阿媽的, 利是你可以大方問阿媽, 同佢講, 啲阿姨話封大封利是俾我, 話係當做禮物的, 問下佢見唔見有幾封係特別大封呢? 如果佢話係有, 睇下佢點反應, 無表示想俾返你, 你問佢攞, 可能會影響母女關係, 如果佢話唔覺有大封, 而你又碓定真係有大大封既, 你自己都知係你係媽存心收起, 你問佢都無意思, 都係嗰句, 你問佢攞, 可能會影響母女關係...
3) 如果本身兩母女關係唔差, 如果佢係無意思俾返我, 我就唔會問佢攞, 當係咁多年, 佢養到你咁大, 幾萬蚊養育之恩都唔夠; 如果關係一般, 或者你都手緊, 都好需要筆錢, 咪直接同佢講, 結婚駛咗好多錢, 問佢攞少少當接濟吓, 正常得你一粒女, 見你難關都無理由唔幫少少呱

以上純屬個人意見


子爵府

積分: 11389


68#
發表於 17-3-22 10:23 |只看該作者
要事前傾清楚。我哋包酒席,另加禮金同人情,全部比返娘家袋。


翡翠宮

積分: 79228


69#
發表於 17-3-22 10:39 |只看該作者
lingfu 發表於 17-3-22 07:58
竟然有人話呀媽貪個女結婚撈一筆都唔係有問題
真係愚孝到呢
人情明掠恰你分唔到

BK 唔公道既地方就係呢度
如果男女家掉轉, 個男既一定比人鬧愚孝嘈離婚
所以呢度女人D呻不可認真, 因為龍門任搬


男爵府

積分: 9780


70#
發表於 17-3-22 13:09 |只看該作者
視乎你平時同阿媽嘅關係,同佢為人係點啦
講到佢有預謀好貪錢咁
我怕你開聲都無,佢仲會勁鬧你
算啦,當報答佢養到你咁大
之後減家用囉,話搬出嚟住開支大
一個月減兩千,一年都兩萬四啦


民房

積分: 17


71#
發表於 17-3-22 13:31 |只看該作者
多謝大家,其實我堂細佬半年後結婚,對下嘅表弟幾個雖然年紀細,但到時除咗我啊媽之外,我都要封禮,因為而家已經係兩個family .... 我啊媽我老公都要分別封

我上黎開post 係因為想了解多d 唔同人嘅處理方法
我每月都俾 6k 家用啊媽
無錯,d 錢, 金我唔要返都無影響,因為之前買結婚嘅野都係逐樣逐樣買,我俾少部份,都只係 5 萬幾

我主要係唔開心我啊媽咁樣對我
佢話d 野收到全部係佢嘅之餘,仲話我做乜嘥錢去honeymoon

其實d 利是咁大封,係d 啊姨知道我唔要電器,佢地封俾我去旅行


珍珠宮

積分: 31362


72#
發表於 17-3-22 14:25 |只看該作者

回覆樓主:

如果個阿媽唔比,我會借機會同d阿姨單聲,人地唔知以為你收咗。
金器咪話老公有,拎返。


翡翠宮

積分: 79228


73#
發表於 17-3-22 14:36 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-22 13:31
多謝大家,其實我堂細佬半年後結婚,對下嘅表弟幾個雖然年紀細,但到時除咗我啊媽之外,我都要封禮,因為而 ...


如果佢態度咁老馮
我更加開門見山問佢拎番錢同金器
如果佢點都唔會比, 我同番D長輩講, 拿, 我無拎過任何禮物.
以後家用2K.


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


74#
發表於 17-3-22 15:14 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-22 13:31
多謝大家,其實我堂細佬半年後結婚,對下嘅表弟幾個雖然年紀細,但到時除咗我啊媽之外,我都要封禮,因為而 ...
我明白因為我都大致係咁
雖然唔係差你筆錢來開飯
但明明係我既野來wor
同埋話第時媽要封返俾人地
其實結咗婚,樓主一家一樣要封..
呢啲唔係禮咩?
honeymoon更加係攞來講

目前最應該做法係同親戚講你冇收到佢地禮
係媽收哂
之後做人情唔打金,由你媽打
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


大宅

積分: 1633


75#
發表於 17-3-22 18:17 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-22 13:31
多謝大家,其實我堂細佬半年後結婚,對下嘅表弟幾個雖然年紀細,但到時除咗我啊媽之外,我都要封禮,因為而 ...

明白你!不如你開心見誠同呀媽講,D呀姨送的心意是直接給你的結婚禮物,只不過是折現。你預咗用來蜜月旅行等,拿不到全數,有大部分也好呀。祝你好運!


大宅

積分: 1939


76#
發表於 17-3-22 19:56 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 03:51
Hello, 等我講一講我個 case... (我啱啱結婚擺完酒, 因為呢件事好 down)

我係家中獨女。因為男家親戚多 ...

你已好好,我老公阿媽仲衰,禮金唔出但收哂男家人情


翡翠宮

積分: 97287


77#
發表於 17-3-22 22:37 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 14:52
回覆 koko2000 的帖子

幾個啊姨喺我結婚前一,兩個月話獨立約我出黎俾禮物(金/鑽石) 同利是我先。但當時 ...

姊妹唔好意思我直接講

估唔到你結婚先睇清楚原來阿媽咁貪嘅
可能阿姨們一早都知你阿媽作風

不過睇你事事同阿媽商量
平時感情應該都幾好

攞返啲金器算數啦
以後對佢手緊番啲
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


複式洋房

積分: 354


78#
發表於 17-3-22 22:39 |只看該作者
mini1204 發表於 17-3-22 14:36
如果佢態度咁老馮
我更加開門見山問佢拎番錢同金器
如果佢點都唔會比, 我同番D長輩講, 拿, 我無拎過任何 ...

同意mini1204的做法。家人還家人,她不同你客氣你唔需要客氣。親戚以為妳收左會好唔抵。等妳阿媽知道唔還給妳的話只會在親戚間她自己無面。該係你的就係你的。



大宅

積分: 3709


79#
發表於 17-3-22 22:57 |只看該作者
lingfu 發表於 17-3-22 07:58
竟然有人話呀媽貪個女結婚撈一筆都唔係有問題
真係愚孝到呢
人情明掠恰你分唔到

(emoji)?回應緊我?
我意思好似唔係話樓主媽咪無問題
麻煩睇清楚
1.我所表達嘅「呢個世界咩人都有」係講緊樓主媽咪
2.之前我亦留言,唔認為係單方面問題,係兩母女溝通本身都有問題

唔該...網上講野係可以好不負責任
識字嘅話可以理解下內容先好回應
回應人都爬下文先
以免誤會
以上言論唔係只for層主
多謝


伯爵府

積分: 17159


80#
發表於 17-3-22 22:58 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 03:51
Hello, 等我講一講我個 case... (我啱啱結婚擺完酒, 因為呢件事好 down)

我係家中獨女。因為男家親戚多 ...

我當年都係咁,女家酒席我同前夫比,女家要既酒席所有人情禮金都比阿媽,當年我起酒店擺唔平好彩係我地香港親戚少阿媽只要3圍咁大把

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo