夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 413


61#
發表於 17-3-30 21:05 |只看該作者
你應專注小朋友先,佢要去搵小三,你跟本阻唔到佢


珍珠宮

積分: 47707


62#
發表於 17-3-30 22:03 |只看該作者

回覆樓主:

似乎出面有女人


大宅

積分: 1048


63#
發表於 17-3-30 22:55 |只看該作者
xyb 發表於 17-3-30 21:05
你應專注小朋友先,佢要去搵小三,你跟本阻唔到佢

我都好專注小朋友架啦。。。


大宅

積分: 1048


64#
發表於 17-3-30 22:55 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-30 22:55
我都好專注小朋友架啦。。。

應該就冇。。。。


複式洋房

積分: 413


65#
發表於 17-3-31 00:38 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-30 22:55
我都好專注小朋友架啦。。。

不是叫你忍你老公,而是佢變質了,你再做幾多都無用


民房

積分: 18


66#
發表於 17-3-31 19:01 |只看該作者
做女人真惨!我老公冷戰年半!同我分房睡……


珊瑚宮

積分: 114485

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


67#
發表於 17-3-31 20:51 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-27 08:13
我要努力減。。就算第時係同佢分開。。起碼都有籌碼識第2啲人

你有冇返工?


珍珠宮

積分: 35654


68#
發表於 17-4-1 18:32 |只看該作者
BIGPAT 發表於 17-3-30 22:03
似乎出面有女人

我都覺得佢出面有,唔係點解要講呢d說話,擺明想激你走,然後同人地雙宿雙棲


別墅

積分: 599


69#
發表於 17-4-2 01:18 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-25 20:10
佢日日話我肥。。要搵過第2個

咁你係咪真係好肥?


男爵府

積分: 5952


70#
發表於 17-4-2 11:13 |只看該作者

回覆樓主:

我唔覺得肥就係一個嫌棄老婆嘅藉口(除非你真係肥左幾百磅走哂樣,完全貨不對版)
就算我生完比以前肥左,我老公從來都冇講d咁嘅說話
仲要我隻佬自己都肥左好多佢更加冇資格嫌我
除非你c6不嬲對人對自己喨外表都好有要求,如果唔係,我只係覺得佢搵藉口嫌棄你,將屋企d責任同過錯推哂俾你,自己就咩都唔洗理,總之呢個屋企有問題就一定係你問題
佢變左,你做咩都係錯,仲想一齊,就不如唔做唔錯,咩都唔理,咪等佢以為屋企老奉有人會受佢氣,咩都服侍周到
男人都有d犯賤心態,唔理佢又會死死氣痴番埋嚟,對佢太好又以為係老奉


伯爵府

積分: 17159


71#
發表於 17-4-2 11:31 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-25 20:45
我夜晚打俾佢問佢幾點番都鬧我。。話又吹佢番屋企。。唉。。一諗起佢諗到段關係攪到咁我又想喊啦
...

剛生完個仔就甘,你老公都幾表面,你只可keep到自己靚一靚,睇睇佢會唔會好少少,無法老公係自己搵係可能郁d就分開,但keep靚d自己都開心d


伯爵府

積分: 17159


72#
發表於 17-4-2 11:37 |只看該作者
beautymama2013 發表於 17-4-2 11:13
我唔覺得肥就係一個嫌棄老婆嘅藉口(除非你真係肥左幾百磅走哂樣,完全貨不對版)
就算我生完比以前肥左, ...

男人真係視覺動物,唔好覺得男人無出聲就無問題,我細佬都係好男人同我咩都傾,佢老婆生前朱因最正時咁既樣,生後起碼肥左40磅係完全走晒樣,我細佬起老婆面前都無講話半句,但起我面前就不停數數數,話見到都唔開胃,唔好以為我無話細佬無開解佢,但佢話佢老婆根本無心keep似放棄自己


男爵府

積分: 5952


73#
發表於 17-4-2 16:14 |只看該作者
fatping 發表於 17-4-2 11:37
男人真係視覺動物,唔好覺得男人無出聲就無問題,我細佬都係好男人同我咩都傾,佢老婆生前朱因最正時咁既 ...
因為我都唔係肥到完全走哂樣.所以我都唔太擔心,反而我C6真係肥左幾個碼(肥左OVER 100磅)
所以係我日日係度話佢肥到貨不對版

BTW,雖然話佢肥,但真心係擔心佢身體有事,所以佢都明,如果C6係因為擔心C9健康先話佢肥,我覺得係OK既

仲有,你細佬如果一路都唔出聲,C9以為佢唔介意就梗係唔會KEEP啦,我覺得如果真係介意,有時用健康角度同C9傾下係有需要既


伯爵府

積分: 17159


74#
發表於 17-4-2 16:40 |只看該作者
beautymama2013 發表於 17-4-2 16:14
因為我都唔係肥到完全走哂樣.所以我都唔太擔心,反而我C6真係肥左幾個碼(肥左OVER 100磅)
所以係我日日係度 ...

最後係我忍唔住出聲叫弟婦減肥,我話女人係要靚比自己睇,佢同我都傾到又尊重我所以無嬲,最重要係我生完2件都keep到所以佢會有動力,佢努力中


大宅

積分: 1048


75#
發表於 17-4-3 22:12 |只看該作者
mini996633 發表於 17-3-31 19:01
做女人真惨!我老公冷戰年半!同我分房睡……

咁你打算點呀? 一直咁落去?


大宅

積分: 1048


76#
發表於 17-4-3 22:13 |只看該作者
Happyhappylive 發表於 17-3-31 20:51
你有冇返工?

有呀。。我有做野同讀書


大宅

積分: 1048


77#
發表於 17-4-3 22:14 |只看該作者
BREADWING 發表於 17-4-1 18:32
我都覺得佢出面有,唔係點解要講呢d說話,擺明想激你走,然後同人地雙宿雙棲
...

以我識佢個人。。佢應該冇。。有我一定會feel 到


大宅

積分: 1048


78#
發表於 17-4-3 22:15 |只看該作者
任晴晴 發表於 17-4-2 01:18
咁你係咪真係好肥?

160磅。。join 左physical..而家155磅。。努力減緊


大宅

積分: 1048


79#
發表於 17-4-3 22:16 |只看該作者
beautymama2013 發表於 17-4-2 11:13
我唔覺得肥就係一個嫌棄老婆嘅藉口(除非你真係肥左幾百磅走哂樣,完全貨不對版)
就算我生完比以前肥左, ...

一齊果時我12x磅果時都叫我減。。而家 更加。。


大宅

積分: 1048


80#
發表於 17-4-3 22:17 |只看該作者
fatping 發表於 17-4-2 11:31
剛生完個仔就甘,你老公都幾表面,你只可keep到自己靚一靚,睇睇佢會唔會好少少,無法老公係自己搵係可能 ...

我都係咁諗。。自己靚重要。。。就算到時想搵第2個都有本錢。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo