夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6783


61#
發表於 17-4-22 21:26 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-22 17:06
Exactly... 好令人沮喪

我自己就見勢色唔對咪講少句囉
當然,到佢知自己唔啱就會講番之前啲case,等佢知道


男爵府

積分: 5454


62#
發表於 17-4-22 21:28 |只看該作者
eelenomis 發表於 17-4-22 21:26
我自己就見勢色唔對咪講少句囉
當然,到佢知自己唔啱就會講番之前啲case,等佢知道
...

我就係自己都唔識收。。。
我地而加暫時分開冷靜,佢已經唔想同我講野


男爵府

積分: 5538


63#
發表於 17-4-23 01:11 |只看該作者

回覆樓主:

我老公巨蟹我雙魚 星座都話夾(我唔覺囉)
我地同年 可能係咁 大家都唔輸得
佢超級大男人 又超級小朋友(好矛盾)
佢講個啲就係道理我講個啲就係放屁
佢顧家到我叫佢搵人去食下飯搵下朋友
因為佢唔鍾意我搵朋友 遲返屋企實奪命追蹤
鍾意宅喺屋企喪打機 由朝打到呢家零晨1點…
佢鍾意咩就一定要有 一陣又話想食街頭小食又話要街尾買乜 如果換轉係我叫佢 佢叫我乜咁煩 自己買…仲有好鍾意呢頭講左乜個頭又話無講過 好幾次想錄佢音…對住呢隻蟹由識佢到呢家都過左十幾年 我雙魚流眼淚流血過…或者咁講感情係要磨合…唔會再期望佢會更好 佢宜家對我好就就夠…
]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/comcom/30.gif[/img]


大宅

積分: 2205


64#
發表於 17-4-23 22:44 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 12:57
固執,超固執,明知自己性格問題但死都唔改。一時一樣,下唔定主意,唔理人感受,好似訓導主任,要人聽晒 ...

本帖最後由 kt55 於 17-4-23 22:45 編輯

同我個位簡直係一樣!
我就黎頂佢唔順


大宅

積分: 2804

BK Milk勳章


65#
發表於 17-4-23 22:50 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 17-4-16 09:55
本帖最後由 shannon_fky4186 於 17-4-16 09:56 編輯

老公係蟹佬,我係白羊女。

我同你一樣,隔離個個係巨蟹我係白羊
路 加 福 音 Luke 1:78﹣79 因我們 神憐憫的心腸, 叫清晨的日光從高天臨到我們, 要照亮坐在黑暗中死蔭裡的人, 把我們的腳引到平安的路上


大宅

積分: 2804

BK Milk勳章


66#
發表於 17-4-23 22:51 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 12:57
固執,超固執,明知自己性格問題但死都唔改。一時一樣,下唔定主意,唔理人感受,好似訓導主任,要人聽晒 ...

same
路 加 福 音 Luke 1:78﹣79 因我們 神憐憫的心腸, 叫清晨的日光從高天臨到我們, 要照亮坐在黑暗中死蔭裡的人, 把我們的腳引到平安的路上


男爵府

積分: 8879


67#
發表於 17-4-23 22:54 |只看該作者
kiecheukhei 發表於 17-4-23 22:50
我同你一樣,隔離個個係巨蟹我係白羊

你同你隻蟹相處成點?白羊通常好有霸氣,有無震懾到隻蟹唔敢打橫行?


洋房

積分: 59


68#
發表於 17-4-24 22:52 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 17-4-16 09:55
本帖最後由 shannon_fky4186 於 17-4-16 09:56 編輯

老公係蟹佬,我係白羊女。

我都係白羊,老公係蟹。其多數時間都係我惡晒,或者整蠱佢。佢反而性格好溫順喎


男爵府

積分: 7516


69#
發表於 17-4-25 00:07 |只看該作者
我家姐姐夫都係蟹,我家姐惡啲,因為蟹女通常會為咗保護屋企人可以對外面嘅人好惡死!姐夫就軟皮蛇啲,但愛屋及烏,如果出街飲茶食晚飯會係出錢嗰個。
我和阿媽都係蟹女,蟹女雖然看似柔弱,但屋企發生事上嚟可以撐起整個天,我阿媽就係一個例子!


大宅

積分: 1990


70#
發表於 17-5-2 23:18 |只看該作者
我係為里個post 忍唔住開account的!!!
一直我以為只有自己個件先係屎忽鬼
原來巨蟹都係咁!!!!
就咁睇 講到巨蟹咩好顧家 對家人好好
根本就係賤精一名!
上面jm講中晒point呀
好多時我真係想錄佢音
但反畀佢屈 話係我屈佢 仲話駛唔駛以後同佢對話用WTS記錄
仲有一點唔知其他jm既蟹有無
我隻蟹超鐘意同異性糾纏不清
好鐘意同異性瞹眛
包括前女友/ 女同事/ 女性朋友


禁止訪問

積分: 845


71#
發表於 17-5-3 17:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18109


72#
發表於 17-5-3 20:07 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 007~sa 於 17-5-3 20:07 編輯

一嬲就唔講野幾日
就算返來又要我氹幾日先正常tone


男爵府

積分: 5454


73#
發表於 17-5-3 20:38 |只看該作者
射手貓 發表於 17-5-2 23:18
我係為里個post 忍唔住開account的!!!
一直我以為只有自己個件先係屎忽鬼
原來巨蟹都係咁!!!!

係呀巨蟹最鍾意屈人,試過好多次,好彩有whatsapp history...


男爵府

積分: 5454


74#
發表於 17-5-3 20:39 |只看該作者
007~sa 發表於 17-5-3 20:07
一嬲就唔講野幾日
就算返來又要我氹幾日先正常tone

我覺得佢哋冷戰都幾叻


伯爵府

積分: 18109


75#
發表於 17-5-3 21:28 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-5-3 20:39
我覺得佢哋冷戰都幾叻

佢一有少少問題無機會嘈唔鬧交直接block whatsapp


大宅

積分: 1990


76#
發表於 17-5-3 22:06 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-5-3 20:38
係呀巨蟹最鍾意屈人,試過好多次,好彩有whatsapp history...

仲要大返你 D戲好鬼好
明明我就聽住佢咁講
佢話佢無講過 講過出街死
激到我呢!!!!
根本就係大話精


男爵府

積分: 9333

開心吸收勳章 DHA勳章


77#
發表於 17-5-3 22:36 |只看該作者

回覆樓主:

老公係~其實多欣賞佢優點(顧家痴家〉包容佢缺點(大男人)


男爵府

積分: 7581


78#
發表於 17-5-3 23:16 |只看該作者
巨蟹咁錫屋企 只要唔好搞佢屋企人搞佢個家 應該好好 有時係霸道d 但口硬心軟
反而我怕處女 嫌三嫌四 完美主義


男爵府

積分: 7581


79#
發表於 17-5-3 23:17 |只看該作者
Gary_family 發表於 17-5-3 17:28
同意,我覺得巨蟹星座好好吖!

同意 巨蟹是最好的


男爵府

積分: 8832

畀面勳章


80#
發表於 17-5-11 00:53 |只看該作者
我有2個女性朋友都係巨蟹座,佢地好就得人,好照顧屋企同小朋友,又慳家係好老婆。我又唔多覺佢地屎忽鬼

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo