自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   0


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


61#
發表於 09-1-10 02:03 |只看該作者
請問喺邊度睇呀
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


男爵府

積分: 5050


62#
發表於 09-1-10 02:04 |只看該作者
我都覺好傷心~~~

始終都係得個21歲~~~


大宅

積分: 1917


63#
發表於 09-1-10 02:48 |只看該作者

let see her again and give her a big hand and suport !!!

欣宜能說流利的英語 , 廣東話 , 上海話和普通話 , 她絕對有條件成為一級司儀 .
她亦一定能在樂壇佔一席位 及開個唱 , 我們拭目以待...

JOYCE , ADD OIL !!!


[ 本帖最後由 JHmami 於 09-1-10 03:12 編輯 ]
img] http://discuz.baby-kingdom.com/images/bk/slobv4_r2_c1_long.gif [/img]


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


64#
發表於 09-1-10 02:53 |只看該作者
我都睇到
欣宜加油呀!支持你!比心機!


珊瑚宮

積分: 102266

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 09-1-10 03:05 |只看該作者
TVB.com有得睇番, 但第5集(欣宜有失,因而有得), 未upload。
或者今日遲小小再試啦!

http://mytv.tvb.com/lifestyle/ayeartoremember/8815



翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


66#
發表於 09-1-10 03:50 |只看該作者
原帖由 JHmami 於 09-1-10 02:48 發表
wzriZLTodp4
let see her again and give her a big hand and suport !!!

欣宜能說流利的英語 , 廣東話 , 上海話和普通話 , 她絕對有條件成為一級司儀 .
她亦一定能在樂壇佔一席位 及開個唱 , 我們拭目以待...

JO ...


睇過欣宜上台灣 d 節目. 佢仲有好多國語唔識講. 要講翻廣東話. 欣宜仍需努力.


珍珠宮

積分: 45360


67#
發表於 09-1-10 06:41 |只看該作者
的確好 touching

我覺得欣宜講野好有條理, 唔係好似依家好多年青人咁言之無物 ..

加油欣宜


禁止訪問

積分: 7754


68#
發表於 09-1-10 07:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35688


69#
發表於 09-1-10 08:22 |只看該作者
尋晚都有睇, 又係睇到佢keep住肥姐枕頭袋時, ..........
至於其他明知自己唔靚, 點挨..點忍..都要入娛圈之類的台詞, 我就冇咩大感受, 總之一句: 欣宜, 路係你自己揀的, 就算幾辛苦, 都要努力啊. ...天上媽咪一定會保護你平安的.


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


70#
發表於 09-1-10 08:44 |只看該作者


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 09-1-10 08:59 |只看該作者
其實欣宜真係好慘!
一次過失去生命中最重要o既兩位親人—
媽咪同婆婆!
得個廿歲女,以後咩都要一個人去面對,
就算有姨媽、aunties、uncles.....
點都唔及自己媽咪,
仲要佢同肥姐之間感情咁深,
睇到佢真而重之咁用個密實袋裝住肥姐個枕頭袋..


佢唱歌真係好過胡小姐,
呢個世界真係唔公平,
人地內地個韓紅都可以唱到國寶級,
點解香港人咁表面化!


大宅

積分: 4226


72#
發表於 09-1-10 09:00 |只看該作者
個人睇法,佢係有困難,不過同tkkmama咁講,係佢自己揀既。要接受結果。世界無免費午餐,你愛演藝,就要付出,唔單止佢,可能係香港,好多係娛樂圈既浮沉人士,都會講到一「喝」眼淚。

香港人好多年青人都慘,唔係個個廿歲阿媽仲係度,佢喊係應該,不過唔係咁值得即刻改觀。任何人死左,人都會喊。因為人有同情心。香港人睇眼淚太值錢,

我反而唔太鐘意佢成日攞肥肥出來講,佢得到只係同情分,唔會係演藝分。呢d唔係佢想要既。

佢係有好多好地方,不過佢要同肥肥有成就,要諗下唔好咁多小動作,做戲自然些。佢既然知道自己唔係靚個類,就應該檢討下點樣令人睇佢順眼些,而唔係仲係度諗,「自己唔知做左乜野令人覺得佢覺得自己好靚」,做娛樂界要有咁既思維先得。

呢個思維先有觀眾緣。



原帖由 tkkmama 於 09-1-10 08:22 發表
尋晚都有睇, 又係睇到佢keep住肥姐枕頭袋時, ..........
至於其他明知自己唔靚, 點挨..點忍..都要入娛圈之類的台詞, 我就冇咩大感受, 總之一句: 欣宜, 路係你自己揀的, 就算幾辛苦, 都要努力啊. ...


別墅

積分: 711


73#
發表於 09-1-10 09:07 |只看該作者
ME 2,我以前唔多鍾意佢,但真係改觀左。

其實佢真係幾慘,一年內痛失至親外婆同媽咪,頓時變得孤身一人.....我尋晚都睇到喊晒呀

我都support佢呀

原帖由 RonicaKwok 於 09-1-9 22:59 發表
我其實對佢改觀左好多...

我係十仆佢~


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


74#
發表於 09-1-10 09:16 |只看該作者


子爵府

積分: 11688


75#
發表於 09-1-10 09:27 |只看該作者
連我老公都睇到喊

我都曾經嫌棄過佢做白雪公主.... 而家唸返真係好衰!

anyway, 自從肥姐走左之後, 我巳經唔再覺得佢反感. 反而佢係 "畢打" 入面做得都唔錯丫. 希望佢係呢個圈可以以實力站穩!


禁止訪問

積分: 1111


76#
發表於 09-1-10 09:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2941


77#
發表於 09-1-10 09:43 |只看該作者
原帖由 酸棗仁 於 09-1-9 23:13 發表
我反而對佢的一句: 媽咪教咗我好多嘢, 我沒有忘記. 好有共鳴!

因為, 我都是在爸爸死後, 回想佢一生, 先學到佢D嘢!


同你一樣架經歷。。。
好感動。。


男爵府

積分: 7228


78#
發表於 09-1-10 09:47 |只看該作者
欣宜因肥肥而多人認識, 亦因肥肥增添不少壓力, 霆峰亦然, 無錯條路係佢自己揀, 無得怨天尤人, 但....香港人有當佢係初出道年青人嗎???

一個好普通既公主表演, 一個好普通既處境喜劇, 得到既支持就係數以千計投訴, 公平嗎?

欣宜本來就係萬千寵愛在一身, 加上青春反叛期, 鬼妹仔性格, 的而且確有一連串深入民心既負面新聞. 但由肥姐有病, 到佢回流陪媽咪開始, 佢係有明顯改變, 如唔敢o係病床喊, 笑住入病房免肥姐擔心, 好難演得好既戲, 佢都繼續演. 再到狄龍聲討秋官, 大家先第一次接觸欣宜有幾生性, 有幾得體...有幾爭氣....但香港人講一套做一套, 仍然收到投訴.

佢接到第一個節目(公主表演)投訴, 我只覺得佢媽咪聲名太大, 有人唔抵得先會咁無聊投訴, 欣宜難堪之餘, 無放棄過自己理想~入TVB, 亦無周圍講及表現唔開心, 佢好明白呢個係遊戲規則, 但欣宜條路比霆峰難行十倍...

佢演"畢劇"只不過係適應電視台運作, 仲未有機會一展所長, 今日唔敢判斷佢係咪適宜食呢飯, 但衷心希望TVB比多d發揮機會Joyce, 到時有咩做得唔好, 巴巴閉閉, 我先再插呢個唔珍惜機會既所謂心肝寶貝..



原帖由 burgerqueen168 於 09-1-10 09:00 發表
個人睇法,佢係有困難,不過同tkkmama咁講,係佢自己揀既。要接受結果。世界無免費午餐,你愛演藝,就要付出,唔單止佢,可能係香港,好多係娛樂圈既浮沉人士,都會講到一「喝」眼淚。

香港人好多年青人都慘,唔係個個廿歲阿媽仲係度,佢 ...

[ 本帖最後由 keroroee 於 09-1-10 09:49 編輯 ]


子爵府

積分: 12599

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


79#
發表於 09-1-10 09:49 |只看該作者
我都有睇
佢得個廿歲女,以後只有一個人去面對,
有少少覺得佢好孤單.
沒有兄弟姐妹.
欣宜加油.


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 09-1-10 09:50 |只看該作者
原帖由 701003 於 09-1-9 22:59 發表
只不過係一個小女孩啫,有D人對佢ge批評太苛刻啦

算啦一樣米養百樣人,總係有人鍾意有人唔鍾意,加上而家d人一係唔鬧一鬧就有咁毒鬧咁毒,咁先過穩呀....

我都睇到頂唔順,試問佢一出世就算冇老豆,亞媽比佢幾好環境,有錢有人錫,身邊好多人話睇住佢又點....影住佢成間屋咁大,空冇一人,得個廿幾歲女孤零零,想同人講下野要打電話,要上網,要搵街外人...真係慘.

所以我覺得佢感情呢方面會好弱好易比男人利用呢方面,佢會好想一有人愛就結婚生仔有返個家庭,咁就好易比惰傷,希望個天對佢好d啦,先苦後甜啦,冇父母愛都比返個好老公好仔女佢啦.
<br><br>

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo