夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 139710


61#
發表於 17-5-13 18:13 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 17-5-13 17:02
你囉,我都睇唔明點解要甘多人幫手,我個時生兩個都係自己攪定,仲無請陪月
嫁左就嫁左,父母耐 ...

我覺得係 D 老人家要自我控制下, 嫁左係兩家人喇, 重成日貢上黎做乜?


珍珠宮

積分: 49726


62#
發表於 17-5-13 18:18 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-13 18:13
我覺得係 D 老人家要自我控制下, 嫁左係兩家人喇, 重成日貢上黎做乜?

本帖最後由 PIGPIG朱 於 17-5-13 18:26 編輯

本帖最後由 PIGPIG朱 於 17-5-13 18:23 編輯

無錯呀。
我當年坐月,我媽都係上黎閃電煲完幾煲野,清潔左個廚房,前後最多個半鐘,一星期先一次,仲要係我老公返左工先黎。
佢覺得我嫁左有自己家庭,唔可以成日黎打擾我家庭生活。
如果我地一家回去探佢,佢當然開心,但都係個句啦,我嫁左,就有自己既家庭。
不過好彩媽媽教得我幾好,我離左婚,而家一樣搵到幸福家庭。
如果唔係,我相信我唔會一世幸運,每次都嫁到個忍到我既老公囉

補多句,我拉囡。
我家姐哥都大我十年以上,全世界都當我bb甘錫。
但都係個句,我嫁左就嫁左。
如果我老公對我唔好。我除時可回家,再做個乖寶寶。
如果唔係。既然揀左嫁,就要好好甘做人老婆


侯爵府

積分: 24127


63#
發表於 17-5-13 18:18 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 17-5-13 17:13
娶一個送一個....香港地,無幾多男人制架啦。比著我c6,耐唔耐見下就好,仲要成日出出入入,根本絕對無可 ...

咪就係囉,比著我,都唔想見到奶奶每日上黎我屋企,你估日日見無壓力咩,無晒私人空間。

已經有工人,有咩可能搞唔掂,我bb都係工人湊,100%掂


珍珠宮

積分: 49726


64#
發表於 17-5-13 18:23 |只看該作者
ninachu 發表於 17-5-13 18:18
咪就係囉,比著我,都唔想見到奶奶每日上黎我屋企,你估日日見無壓力咩,無晒私人空間。

已經有工人,有 ...

本帖最後由 PIGPIG朱 於 17-5-13 18:29 編輯

如果我99住得近我?仲成日上黎?我c6係媽媽的寶?
唔洗講野!離婚!對不起,真係唔適合我!
我拎左成人身分證好多年,唔會頂得順一個媽媽寶寶



侯爵府

積分: 24127


65#
發表於 17-5-13 18:27 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 17-5-13 18:23
如果我99住得近我?仲成日上黎?我c6係媽媽的寶?
唔洗講野!離婚!對不起,真係唔適合我!
我拎左成日身分 ...

無錯


珍珠宮

積分: 49726


66#
發表於 17-5-13 18:28 |只看該作者
ninachu 發表於 17-5-13 18:27
無錯

好似我契妹老公...下下都阿媽阿媽阿媽阿媽....真係......好難頂


別墅

積分: 936


67#
發表於 17-5-15 13:49 |只看該作者
大家調轉灑來講。我係留係屋企嗰個。選擇媽幫手好正常。老公返家媽咪走囉。


別墅

積分: 854

畀面勳章


68#
發表於 17-5-15 22:02 |只看該作者
立場調番轉...你C6湊仔...佢要求99入黎幫手好正常JA
你接唔接受到先...
你收工番黎...你99就走
你99都係入黎幫手入你間房拖下地執下屋
用你屋企既廚房整野食比BB同你C6食


其實都好多人分享結果係壞既多過好
樓主都係想咁做咪咁做
可能你係例外果個~


別墅

積分: 936


69#
發表於 17-5-16 10:27 |只看該作者
柴犬公主 發表於 17-5-15 22:02
立場調番轉...你C6湊仔...佢要求99入黎幫手好正常JA
你接唔接受到先...
你收工番黎...你99就走
如果C6揍,想99幫手好正常啊,唔通我啊媽幫啊?你覺得有問題?


別墅

積分: 936


70#
發表於 17-5-16 10:31 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 17-5-13 18:28
好似我契妹老公...下下都阿媽阿媽阿媽阿媽....真係......好難頂
男人係咁啊媽啊媽係好麻煩。如果女人提啊媽,都正常D啊


子爵府

積分: 13032


71#
發表於 17-5-16 10:50 |只看該作者
回覆 Magic_mirrorz 的帖子

其實好多人都提過,唔鍾意奶奶住得好近,並可以自出自入,就算是返工時間上來都唔喜歡。
宜家你老公有同樣的關注,可否遷就下?你老公其他方面對你好嗎?是否要因為呢個問題,長遠造成再大的問題(你老公對你阿媽更加不喜歡或兩公婆關係變差)。

有工人,其實容易解決,運作暢順後,你媽媽間唔中先上去都可以啦...


子爵府

積分: 12846

虎到金來勳章


72#
發表於 17-5-16 17:52 |只看該作者
其實樓主老公係屋企既話佢媽媽唔係度有咩問題, 唔會見到面喎, 點會冇私人空間? 多個人幫下手我唔覺得有咩問題。調返轉99只係對住C6唔駛我對住既話我都冇問題架


大宅

積分: 3577


73#
發表於 17-5-17 02:17 |只看該作者
你緊係覺得你媽好,就等於D老公覺得自己阿媽一定無錯一樣


子爵府

積分: 10261


74#
發表於 17-5-17 13:21 |只看該作者
樓主你好自私囉
你係婆婆湊大,唔等於你個小朋友要婆婆湊,你咁有本事咪自己train 工人,點解老人家要幫你湊呀?佢冇義務同你湊架!

無端端要租間屋唔係講玩,一闊三大不特止、漏水投訴有排煩

冇人想多個「外人」喺屋企,呢點你將心比己就會明


翡翠宮

積分: 79228


75#
發表於 17-5-17 15:05 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-16 10:31
男人係咁啊媽啊媽係好麻煩。如果女人提啊媽,都正常D啊

係你自己覺得正常
我就覺得你好吾正常


珍珠宮

積分: 31496


76#
發表於 17-5-20 13:29 |只看該作者

回覆樓主:

其實你嘅諗法無問題(住近d方便幫手),但如果老公唔中意就唔會勉強,免得將來其中一方頂唔順爆,你到時就真係兩邊只能揀一邊了


珍珠宮

積分: 31496


77#
發表於 17-5-20 13:31 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-15 13:49
大家調轉灑來講。我係留係屋企嗰個。選擇媽幫手好正常。老公返家媽咪走囉。 ...

本帖最後由 Lovelovebear 於 17-5-20 13:31 編輯

呢方面我buy你,你係留喺屋企果個當然會想揀返自己媽咪啦,唔通揀99咩
不過我又明白你老公心態嘅


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


78#
發表於 17-5-20 16:27 |只看該作者
換我老公堅持要我99黎湊
我會叫佢番去搵佢媽食奶 戒奶先番黎
成家做媽媽爸爸了 要學習長大
個家唔係一個人 要尊重大家意見 而唔係獨行俠咁


別墅

積分: 936


79#
發表於 17-6-15 07:38 |只看該作者
bebeyi 發表於 17-5-17 13:21
樓主你好自私囉
你係婆婆湊大,唔等於你個小朋友要婆婆湊,你咁有本事咪自己train 工人,點解老人家要幫你 ...
無義務㗎,不過佢地好想幫手因為疼錫我。而且佢地D時間係咁樣分配先開心D。有人唔願幫有人好愛幫。每個父母都有分別㗎。


別墅

積分: 936


80#
發表於 17-6-15 07:46 |只看該作者
本帖最後由 Magic_mirrorz 於 17-6-15 07:47 編輯

Update 返大家。本身99話都會幫下手結果幫左一兩次。感覺係玩孫。有時應承左上來又突然宿沙。。宿沙咪我媽過來囉。遠真係難。媽係我需要時幫,就算唔上來都特燈燉湯過來比我補身。遠點做到?我同BB係屋企,根本行唔開去買送,買送亦太重。所以每日媽幫手買,準備好,煮埋然後速逃回家。搬左一段時間媽都無同我地食過一餐飯。反而就同6299食過幾餐添啦。如果無人幫C6放工同我連淡飯都無。99仲叫我媽買送買生果上來比C6。唔重㗎咩。。如果唔近你話點做到啊。C6 而家都會 appreciate 啦。同家人近D多個照應有可不可

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo