夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1463


61#
發表於 17-5-17 00:36 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-14 10:02
你可以咁樣, 都好唔錯喇, 好妻子好媽媽好家嫂, 佢唔識寶.
我唔係叻人,但另一半自悲,開口埋口我唔信佢質問佢,你乜都岩哂,解釋道理佢聽都係堅持咁話你,而家已經去到佢反屋企我扮訓咗,佢係房我出廳嘅地步,係爭在幾時我去講離婚!


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 17-5-17 11:53 |只看該作者
睇文字已經感受到樓主既傲氣..
試問老公點會感覺唔到
你幫佢打理生意
佢係知,但你做得太出面
你呢個老闆娘就已經唔係老闆娘咁簡單
直情係老闆喇
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


瑪瑙宮

積分: 139681


63#
發表於 17-5-17 12:54 |只看該作者
Vkeeleung 發表於 17-5-17 00:36
而家已經去到佢反屋企我扮訓咗,佢係房我出廳嘅地步,係爭在幾時我去講離婚! ...

去到貌不合神又離, 不如真係傾一次, 要就改善繼續/搵婚輔幫下, 大家都唔再愛對方又唔想對住就分開.





珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 17-5-17 13:12 |只看該作者
我就係好似你咁, 早排簽晒紙, 約晒律師, 所有結婚相掉晒...
準備離婚..

點知最後一晚, 我地大家都好唔開心, 傾掂左和好..

我一直都十分之強, 我同樓主一樣一直覺得自己冇變過, 而且覺得好理所當然..
但我C6最後一晚講左好多我以為自己冇變過既野, 其實一早因為我太強而變左..
我唸番轉頭, 的確係..我變左...

點都好啦, 一段婚姻如果唔係有第3者,
其實雙方都真係一定有問題, 只係自己唔覺唔知。
睇下你地肯唔肯溝通, 大家溝通完清楚咩問題而又肯改先見到將來。

我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


瑪瑙宮

積分: 139681


65#
發表於 17-5-17 13:19 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-17 13:20 編輯
Jolin_Yuen 發表於 17-5-17 13:12
我就係好似你咁, 早排簽晒紙, 約晒律師, 所有結婚相掉晒...
準備離婚..點知最後一晚, 我地大家都好唔開心, 傾掂左和好..

咁真係太好喇


別墅

積分: 722


66#
發表於 17-5-19 00:08 |只看該作者
我諗我明白樓主心情。在工作上我發展以比老公好,小孩及家庭的事也是大致由我打點。雖然我老公很尊重我,但我總覺得欠了什麼。我的感覺是,老公把我當成男人看待。

但我不會也不能放棄工作,也從來不是會撒嬌的類型。唯有提醒自己盡量柔一些。老實說說,不容易⋯


大宅

積分: 1596


67#
發表於 17-5-19 02:31 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-13 23:25
我同老公一齊工作,佢幾大男人,不過工作能力平平,好多事都要幫佢。佢身邊既人都讚我叻,工作上幫到佢又照 ...

你試下轉工,唔好同佢做同事

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo