夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   18


大宅

積分: 1473


61#
發表於 17-5-28 18:11 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 10:29
係。所以我唔知應該點做!佢話之所以不斷講大話,都係為我好,唔想我唔開心,點解有d咁嘅道理!
...

你信佢吾好問甘多,你吾信佢更加吾好問甘多。當年有人大話到連老闆都推埋出嚟,咪又係大話。天網恢恢,比我撞到密碼之餘仲撞啱狐狸精online,就係甘,我扮賤男同佢分手,隻狐狸精仲話賤男講大話,話要同佢生仔真係tbb啲劇甘。


大宅

積分: 1473


62#
發表於 17-5-28 18:16 |只看該作者
SHERMEN 發表於 17-5-28 16:04
我識好多人有這情況,道德下降,冷靜下來,想想他人品怎樣?值得爭嗎?如值,比機會他。好野大把人爭架,要他 ...

但事實係表面話畀你知跟她斷,背後就。。。。。


大宅

積分: 1473


63#
發表於 17-5-28 18:22 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 12:00
女也是16,同你朋友的一樣,自己聽晒,事情剛發生時,她寫了一封信給我,説如果daddy 真的有小三,就不要 ...

本帖最後由 卡爾 於 17-5-28 18:26 編輯

你真係信佢淨係思想出軌? 男人策略係你一日未捉姦在床佢打死都唔會認。 曾經我都好天真信佢所講只係同佢出trip上咗一次床, 但事實係顛到喺公司搞係隻狐狸精個男友爆


瑪瑙宮

積分: 139681


64#
發表於 17-5-28 18:23 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 17:37
我體諒佢賺錢辛苦,我去做facial啲錢,都係私己錢,我咁樣為佢,佢點來報答我?
...

你个 point 我又好唔明, 用自己的錢去自己享受了, 要佢報答你乜野? 如果佢用你私己錢去自己享受了, 就話報答你姐.


洋房

積分: 89


65#
發表於 17-5-28 19:37 |只看該作者
本帖最後由 antifox 於 17-6-8 20:08 編輯


男爵府

積分: 7250


66#
發表於 17-5-28 20:48 |只看該作者
依家講咩野都係晦氣話,如果你有心挽留就唔好發癲搵交哎,唔好將你C6越推越遠。你越發脾氣你C6就覺得自己啱,將自己行為合理化。你不如諗清楚自己想點先,再作打算。


瑪瑙宮

積分: 139681


67#
發表於 17-5-28 21:07 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 19:37
我用自己錢keep得好好睇睇,行出來唔失禮佢

對你來講可能是道理, 對我來講還是 R 頭.


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


68#
發表於 17-5-28 21:17 |只看該作者
佢待你如公主 咁你呢
Keep得好就要佢報答 咁你就明依家點解搞成咁
佢乜都好就你 咁佢感受呢?
空穴來風未必無因


大宅

積分: 3271


69#
發表於 17-5-28 21:37 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 12:00
女也是16,同你朋友的一樣,自己聽晒,事情剛發生時,她寫了一封信給我,説如果daddy 真的有小三,就不要 ...

'一定要離婚,但要Cap 哂佢d錢才離婚',呢句說話來自女兒⋯⋯
嗰個點講都係佢老豆,件事都算突然,你女嘅反應令我好心寒⋯⋯
無論點,凡事都總有原因,外人未必明白。
樓主似乎係一個好主觀嘅人,唔同既意見亦未必聽得入耳。


男爵府

積分: 9525


70#
發表於 17-5-28 21:40 |只看該作者
好可怕


男爵府

積分: 9525


71#
發表於 17-5-28 21:51 |只看該作者
Karinamama2627 發表於 17-5-28 21:37
'一定要離婚,但要Cap 哂佢d錢才離婚',呢句說話來自女兒⋯⋯
嗰個點講都係佢老豆,件事都算突然,你女嘅 ...

洗腦


大宅

積分: 2549


72#
發表於 17-5-28 22:06 |只看該作者

回覆樓主:

個囡好理智,亦認同cap晒錢先走。
點解要益個小三?


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


73#
發表於 17-5-28 23:40 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 19:37
我用自己錢keep得好好睇睇,行出來唔失禮佢
都話左你幾十歲人仲係好稚嫩,點解會係咁?見微知著,
你C6一定係好遷就你。
我建議你唔好再嘈C6,
男人衰,你應該靜靜搜集證據,再爆佢一鑊,
之後就要睇大家做D乜去改善。
但你冇耐性搜証,
冇乜証據就疲勞轟炸C6,
初期佢可能好後悔知錯,
但慢慢就會由覺得自己錯變成對你反感,
所以你唔好再嘈嘞,
嘈係嘈唔到個老公愛你的,
盞益左隻狐狸扮溫柔丶扮明白事理。
我之前提議你地去下旅行,
都係想你地換個環境和暫停個狐狸搞破壞。
另外,提下你,人到中年,也要同C6保持親密關係,
男人,其實冇女人的要求咁複雜。


水晶宮

積分: 58592


74#
發表於 17-5-29 01:11 |只看該作者
回覆 antifox 的帖子

全部看完以上內容。
樓主,你的心情我明白;你的c6為何會出軌我亦明白。

你想挽回他,根本不難,因為他並非不想要這頭家,他只想有人能懂他。
你想挽回他,亦可以很難,如果你繼續強勢的話。

另,他想有個知己,那麼,你有成為過他的知己嗎?你能做他的知己嗎?


洋房

積分: 89


75#
發表於 17-5-29 08:14 |只看該作者
本帖最後由 antifox 於 17-6-8 20:08 編輯


男爵府

積分: 5454


76#
發表於 17-5-29 11:51 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-29 08:14
我當然想做佢知己,但佢下下同我講私穩,放工返來,想同佢傾下計,佢就隻眼望住電視,或者同人講電話講馬 ...

咁要諗下佢對住你既時候係咪都覺得好大壓力了。


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


77#
發表於 17-5-29 13:30 |只看該作者
antifox 發表於 17-5-28 17:37
我體諒佢賺錢辛苦,我去做facial啲錢,都係私己錢,我咁樣為佢,佢點來報答我?
...

好多太太都係咁,但男人就會take it for granted


男爵府

積分: 8666


78#
發表於 17-5-29 16:03 |只看該作者
同情你的遭遇, 30年青春也給了他.
其實你平日在家是否很霸氣, 感覺你老公很怕你..........


洋房

積分: 89


79#
發表於 17-5-29 17:00 |只看該作者
本帖最後由 antifox 於 17-6-8 20:09 編輯


男爵府

積分: 6156


80#
發表於 17-5-29 22:33 |只看該作者
Karinamama2627 發表於 17-5-28 21:37
'一定要離婚,但要Cap 哂佢d錢才離婚',呢句說話來自女兒⋯⋯
嗰個點講都係佢老豆,件事都算突然,你女嘅 ...

哦咁夫妻版算係咁,叫做有唔同意見都可以講下,某啲版果種主觀一言堂程度先得人驚,BK大把呢啲人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo