夫婦情感

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   5


水晶宮

積分: 50566


61#
發表於 17-6-15 13:22 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-15 13:16
主要為仔女掛,口不對心就唔似了,傾都算係傾過了,所以我先冇咩希望,只差未睇婚姻輔導...
...

咁佢有冇講有咩要求或對你邊方面有不滿??

傾完仲要你估估吓你哋當時用邊度來傾架??


複式洋房

積分: 131


62#
發表於 17-6-15 13:53 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-15 13:22
咁佢有冇講有咩要求或對你邊方面有不滿??

傾完仲要你估估吓你哋當時用邊度來傾架??

就係除左溝通唔到,仲有覺得性格太衝撞了


珍珠宮

積分: 33395

好媽媽勳章


63#
發表於 17-6-15 13:57 |只看該作者
點講!
其實你放底點點男性面子、說話技巧甜D應該可以改善.多D在意她和首要聆聽她的說話先、再肯定她的(仔女及其他問題)的肯定想法又不錯、
聽起上來、她覺得你有尊重和理解她的做法,

有時候,太太做的事情如沒有被對方認同之於仲弾三弾四、的確好心灰意冷、感到自己做乜都係錯、你地啱哂、日積月累心底深處好挫折,
要鞏固你首要溝通技巧滑D和真心表露無遺愛的表面。

走去突然熊抱式擁抱她、用口講出我好愛你。去多些關注她的最想最想最想那方面的考慮範圍。
仔女、工作、興趣、感覺、性事


珍珠宮

積分: 33395

好媽媽勳章


64#
發表於 17-6-15 14:03 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-15 13:53
就係除左溝通唔到,仲有覺得性格太衝撞了

咁你可不可以張就下她的意思⋯⋯
如果不是有生命危險的方式
那她的
又不是甚麼大不了的方式.
咪給她去辦理

你一定要堅持己見用你的意思?以和她磨合、那未免太專橫?




複式洋房

積分: 131


65#
發表於 17-6-15 14:06 |只看該作者
circle119 發表於 17-6-15 13:57
點講!
其實你放底點點男性面子、說話技巧甜D應該可以改善.多D在意她和首要聆聽她的說話先、再肯定她的(仔 ...

其實明白的,出事之後都有放低所謂嘅尊嚴,但而家係想講都冇得講了,佢覺得我唔會變,所以死咗心。而家係連同我溝通都唔想了。


水晶宮

積分: 50566


66#
發表於 17-6-15 14:08 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-15 13:53
就係除左溝通唔到,仲有覺得性格太衝撞了

係囉, 你要肯改吓先得架, 否則齋呻無用架。。

呢頭明知自己問題, 嗰個又唔改, 晚晚刀仔吉大脾, 你估你老婆獨守空房又好受咩


係咪 ftm 來架? 仔囡大約幾大個呀??


水晶宮

積分: 50566


67#
發表於 17-6-15 14:17 |只看該作者

回覆樓主:

其實有冇小例子可以講吓你點沖動, 佢點覺得同你難溝通。。。

我見你一直都無把問題推向對方(除了以為對方沒有愛), 除非你把問題縮細90%去表達, 否則都唔算係太尊橫咋喎。。。


複式洋房

積分: 131


68#
發表於 17-6-15 14:56 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-15 14:08
係囉, 你要肯改吓先得架, 否則齋呻無用架。。

呢頭明知自己問題, 嗰個又唔改, 晚晚刀仔吉大脾, 你估 ...

其實我認真表達過我肯改,但佢話係性格冇得變...但我都係近幾年因為壓力先變成咁,又點會改唔到呢?但佢唔信...

咩係ftm?


複式洋房

積分: 131


69#
發表於 17-6-15 15:01 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-15 14:17
其實有冇小例子可以講吓你點沖動, 佢點覺得同你難溝通。。。

我見你一直都無把問題推向對方(除了以為對方 ...

我都唔知了,可能因為我係理性道理派,佢係感覺感性派,所以一直以來,雙方都不斷(千就)大家


瑪瑙宮

積分: 139710


70#
發表於 17-6-15 15:11 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-14 23:00
已經冇用了.............今晚是我們分房瞓的開始,好孤獨...好寂寞

點都唔好分房, 會越黎越淡. 你連瞓邊都無得話事, 唔係麻?


水晶宮

積分: 50566


71#
發表於 17-6-15 15:30 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-15 14:56
其實我認真表達過我肯改,但佢話係性格冇得變...但我都係近幾年因為壓力先變成咁,又點會改唔到呢?但佢唔 ...

ftm =full time ma好多人覺得 ftm 日日屋企 hea 唔洗做

但 ftm 心靈可以好空虛的, 日日忙買餸煮飯柴米油鹽樣樣憂, 仔囡功課學業樣樣記掛, 朝早望到天黑老公終於返來諗住可以有人 share 吓, 但好多時人係度但佢個心唔係度, 又或者就算放咗工個心仲係記掛工公司野, 大家越走越遠, 分(期) 越來越大, 會覺得不被愛, 家人好似當自己係阿四。。。。呢個可能就叫做由愛情變成感情。。。
仲要俾世人冠上你自己掛住理仔囡少咗時間理老公係自作(業) 咪怨人

但其實男人可以俾多少少多關心(都係一兩句說話啫, 講咗又唔係會口臭)

唉算啦我好似代入咗 tim , sorry ...


複式洋房

積分: 131


72#
發表於 17-6-15 15:39 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-15 15:11
點都唔好分房, 會越黎越淡. 你連瞓邊都無得話事, 唔係麻?

之前佢提過分房,但我冇理會。到近期佢另願瞓小朋友床都唔上返自己床...無理由見佢屈蛇咁都唔理丫...咁咪唯有自己提出分囉


複式洋房

積分: 131


73#
發表於 17-6-15 15:43 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-15 15:30
ftm =full time ma好多人覺得 ftm 日日屋企 hea 唔洗做

但 ftm 心靈可以好空虛的, 日日忙買餸煮飯柴米油 ...

本帖最後由 BKNC 於 17-6-15 15:46 編輯

咁事實我都有只掛住做自己野,小咗理佢地嘅時候。
但之後我有改,佢就話叫我出去揾返朋友,因為幾個月冇揾⋯⋯可能已經唔想見到我了


瑪瑙宮

積分: 139710


74#
發表於 17-6-15 15:50 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-15 15:39
之前佢提過分房,但我冇理會。到近期佢另願瞓小朋友床都唔上返自己床...無理由見佢屈蛇咁都唔理丫...咁咪 ...

或者你地中間太多野積壓, 佢又唔想再傾, 分埋床, 唔樂觀, 都唔知點.


複式洋房

積分: 131


75#
發表於 17-6-15 15:54 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-15 15:50
或者你地中間太多野積壓, 佢又唔想再傾, 分埋床, 唔樂觀, 都唔知點.

唔知呀,見步行步啦


水晶宮

積分: 50566


76#
發表於 17-6-15 16:19 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-15 15:54
唔知呀,見步行步啦

上次有會員介紹咗個工作坊俾我, 聽落唔錯架, 你有冇興趣呀?

你提議分房後咁佢反應點呀? 好(暗) 然咁話隨得你啦定好開心咁話好呀?

喂喂呢啲豬屍馬跡真係可以睇出佢係真心定假意想你哄架喎


複式洋房

積分: 131


77#
發表於 17-6-15 16:34 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-15 16:19
上次有會員介紹咗個工作坊俾我, 聽落唔錯架, 你有冇興趣呀?

你提議分房後咁佢反應點呀? 好(暗) 然咁 ...

其實以我所熟悉嘅佢,佢係真心想分房...所以我先覺得咁灰...


珍珠宮

積分: 33395

好媽媽勳章


78#
發表於 17-6-15 16:42 |只看該作者
咁你之前冷落咁耐!忽視感覺
就好像現在咁.有愛人身邊等同沒有愛存在.

如果大家不是第三者,而大家都想會為仔女打算,
應該不難!
唯有多點耐心去關懷太太愛、和修補沉靜心靈.

我都知男人工作壓力和理性派格子因素係可以影響夫妻關係!

但如果略為可以轉一轉另一個方式.去溝通而又令件事大家都開心滿意.有何不可?

不要放棄!太太用來疼錫的!

有時女人口不對心.想看下你對她的份量及誠意.
就來星期六日/暑假,安排帶佢地親子活動玩、去下行下、行下商埸、食肆什麼也好感受一起先,
只要你做得對她、對小朋友好好就好快第一步和番你說話⋯⋯⋯⋯


珍珠宮

積分: 33395

好媽媽勳章


79#
發表於 17-6-15 16:46 |只看該作者
BKNC 發表於 17-6-15 15:54
唔知呀,見步行步啦

行動大如一切⋯⋯⋯不要就咁見步行步.
你冇改變的話、她仲會覺得成世就甘、好失望


複式洋房

積分: 131


80#
發表於 17-6-15 16:50 |只看該作者
circle119 發表於 17-6-15 16:42
咁你之前冷落咁耐!忽視感覺
就好像現在咁.有愛人身邊等同沒有愛存在.

唉...佢連一齊出街都唔想了,佢話如果出就自己帶啲細路出,佢唔去......

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo