夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 5702


61#
發表於 17-6-5 17:44 |只看該作者
點解要委曲求全呢?!??!?!?!
過來人表示,傻豬黎既
伸佢走啦梗係!!!!!!

1. 一年,係一年時間WOR
大家仲係咁拉鋸,又冇改善,
唔通你想咁樣直到永遠?

2.一段關係係要2個人共同經營
大佬,跌落山崖,你就算瞓身拉住佢
都要佢肯捉實你爬上黎先得架
而家你一味"椗"住佢,但佢都唔郁
冇幾耐你都一齊攬炒架咋

3. 女人,唔好俾佢睇死你唔走
大家FAIR既,佢覺得有另一個更好
你都得架! WHY NOT BOTH?

我係過來人,我知道C6搞出個大頭佛
我第二日就即刻執野返娘家
跟住用時間俾自己RECOVER
同埋將個FOCUS集中係自己身上
人人公平,你都可能隨時遇上更好
同埋,唔認真分開一下
大家唔會知道自己想要咩︳同埋對方係心中到底係咩位置
放過自己啦,委曲求全,男人唔BUY架
黎,勇敢,世界聽日一樣會轉
READY就伸佢出街,唔使大吵大鬧
出發點係為你,記住,係為你自己唔係為佢
你唔想再係咁樣落去,你要放過自己
加油!! GOGOGO!!!


複式洋房

積分: 229


62#
發表於 17-6-6 09:11 |只看該作者
本帖最後由 cpac129 於 17-6-6 09:12 編輯

回覆 全為愛 的帖子

我好認同JM所講.
樓主不如先先問自己...妳原諒到嗎? 能重新開始嗎? 仲有感情嗎? 如果冇, 加上經濟又獨立, 咁就放開佢, 去過自己O既生活.


到呢刻, 想得通O既人, 會明白佢個小三已經唔係重點, 重點係, 妳仲想唔想同呢個人一齊.

冇論樓主做咩決定, 都支持呀~


大宅

積分: 2158


63#
發表於 17-6-6 09:25 |只看該作者
skac 發表於 17-6-3 15:26
佩服你咁忍得。



子爵府

積分: 10788

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章


64#
發表於 17-6-6 13:30 |只看該作者
佩服你咁忍得,比我離左婚~~


男爵府

積分: 6956


65#
發表於 17-6-6 17:18 |只看該作者
叫佢立刻滾啦。。。駛鬼理佢上唔上軌道咩。正賤男


複式洋房

積分: 404


66#
發表於 17-6-10 18:20 |只看該作者
姐妹首先考慮一下個小朋友先,佢嘅感受,對佢嘅影響,始終父母關係唔好,對小朋友嘅影響最大。無論你定你先生,都要考慮清楚,是否繼續番起呢段關係。要你先生選擇要家定小三,只可簡一樣。佢當然想享齊人福,但要迫佢選擇,唔同小三分開,你就走啦。


子爵府

積分: 12075


67#
發表於 17-6-10 19:30 |只看該作者
yui1625 發表於 17-6-5 17:44
點解要委曲求全呢?!??!?!?!
過來人表示,傻豬黎既
伸佢走啦梗係!!!!!!

你講得岩
我都要提醒自己不要睇少自己


男爵府

積分: 6552


68#
發表於 17-6-10 23:47 |只看該作者
二小姐 發表於 17-6-3 11:58
可以叫佢即走

即走吾需要理佢事業佢都無理你感受


複式洋房

積分: 170


69#
發表於 17-6-11 15:23 |只看該作者
佢留係到朝見口晚見面 盞大家面左左同唔開心 暫時分開下等大家冷靜下都好D既


複式洋房

積分: 378


70#
發表於 17-6-17 12:38 |只看該作者
加油!贊成!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo