夫婦情感

跳至

首頁
23456...12

尾頁
   7


子爵府

積分: 13920


61#
發表於 17-6-23 04:34 |只看該作者
回覆 cathyhung620 的帖子

而家咁咪幾好,大家無束搏,一對個女人話有「愛」的關係就要人拎唯一的commitment. 一個女人係咁,換了第個女人又係咁。何苦呢。再睇下其他,其實有好多過來的女人係無需要 commitment 的。當然要用理性睇定D,好了解個女人先再唸啦。


大宅

積分: 4595


62#
發表於 17-6-23 04:36 |只看該作者
男人好'性急'的,六年對你都無表示,佢應該有女伴或者女朋友。唔好再期望,佢一味吊你胃口,就係想你主動,以我理解,佢志在搵SP 。


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


63#
發表於 17-6-23 06:53 |只看該作者
YolandaTam 發表於 17-6-21 23:26
係呀。得罪講句,瞹昧估嚟估去呢啲嘢,十八廿二玩係浪漫,熟男熟女玩叫戇居
...
同意,阿爸阿媽都做左,仲怕咩? 直接問左,咁係就係唔係就唔係,你唔想情況尷尬最緊要係你自己唔好覺尷尬,問得出預左有可能拒絕,都大人大者,面皮仲咁薄點得架


複式洋房

積分: 483


64#
發表於 17-6-23 07:32 |只看該作者
6年都唔-確定關係,即係只想做知己啦


複式洋房

積分: 483


65#
發表於 17-6-23 07:33 |只看該作者
慒餅餅 發表於 17-6-23 04:36
男人好'性急'的,六年對你都無表示,佢應該有女伴或者女朋友。唔好再期望,佢一味吊你胃口,就係想你主動, ...


男爵府

積分: 7151


66#
發表於 17-6-23 08:39 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 00:04
謝謝大家的意見, 我記得曾經問過佢會唔會好容易話鍾意一個人? 佢當時答我 "話佢唔會, 佢一定一定要好了解果 ...

唔好自己揾理由呃自己
男人對呢d好簡單,個女人係吸引到佢,佢會忍唔住,唔會忍得年幾,又唔係7老80


翡翠宮

積分: 86154


67#
發表於 17-6-23 09:01 |只看該作者

回覆樓主

佢可能只想當你係佢知己


瑪瑙宮

積分: 139710


68#
發表於 17-6-23 10:10 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 00:04
謝謝大家的意見, 我記得曾經問過佢會唔會好容易話鍾意一個人? 佢當時答我 "話佢唔會, 佢一定一定要好了解果 ...

你比佢的時間/行動/暗示, 已足够佢表示, 佢都無郁, 佢無睇上你, 你吸引唔到佢主動, 只係好朋友, forget him, find other one.


男爵府

積分: 8784


69#
發表於 17-6-23 10:39 |只看該作者
唯有諗隨緣啦......覺得我同佢係 timing 問題, 初期有次出街, 佢拖我手, 我感覺太快, 本能甩開佢隻手, 之後我打圓場笑問佢是否當咗我係佢個仔要拖住行?


男爵府

積分: 8784


70#
發表於 17-6-23 10:40 |只看該作者
可能當局者迷, 真的多謝大家的見解.


男爵府

積分: 5241


71#
發表於 17-6-23 11:30 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 10:39
唯有諗隨緣啦......覺得我同佢係 timing 問題, 初期有次出街, 佢拖我手, 我感覺太快, 本能甩開佢隻手, 之後 ...

咁多年啦,我會直接問佢,唔係就算。好過繼續咁樣估估下,唔通真係等佢有第二個先死心?到時仲傷心。大家都係成人,怕咩問。


水晶宮

積分: 50566


72#
發表於 17-6-23 11:32 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-6-23 11:33 編輯
cathyhung620 發表於 17-6-23 10:39
唯有諗隨緣啦......覺得我同佢係 timing 問題, 初期有次出街, 佢拖我手, 我感覺太快, 本能甩開佢隻手, 之後 ...

喂唔係喎呢單野應該早講吖嘛 ! 早梳呀, 為什麼不早梳, 早梳吖嘛........


我覺得係佢以為你拒絕咗佢, 而佢又怕再表白朋友都無得做...呢個可能性都唔細喎....

佢都有番咁大個人, 又係成熟男人, 唔會好似後生仔咁進取架啦....

你試吓做主動啦, 都係嗰句啦, 仔都生埋, 仲怕咩面唔面子啫.....唔 C 都大半世啦, 唔通真係要大家頭髮花白晒先去後悔當初點解對方唔再主動D咩....


子爵府

積分: 13726


73#
發表於 17-6-23 12:11 |只看該作者
每天傾電話和 Whatsapp 是他主動找你嗎?


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


74#
發表於 17-6-23 12:13 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-22 12:58
這問題困擾了我很久...先講我們的背景, 我兩都是單親爸爸和媽媽, 各自有一小孩, 已經相識了超過6年, 相識時 ...

其實妳同佢維持呢一種關係,係為咗開心?還是只係為咗一個女朋友嘅身份?如果係前者,咁安於現狀就好了,如果係外者,咁妳主動一點表白,問下佢意下如何?但風險係當佢原來對妳冇意思時,連朋友都冇得做,自己諗下啦!
百花叢裡過,片葉不沾身。


瑪瑙宮

積分: 139710


75#
發表於 17-6-23 12:13 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-6-23 12:17 編輯
cathyhung620 發表於 17-6-23 10:39
唯有諗隨緣啦......覺得我同佢係 timing 問題, 初期有次出街, 佢拖我手, 我感覺太快, 本能甩開佢隻手, 之後 ...

你又話人地無主動表示過, 你睇, 人地要主動可以咁主動, 咁先叫主動.

原來你試過甩人地手, 咁佢以為無行了, 唉, 而家又到神女有心, 咁你主動表示喇. 咪拖拖拉拉估估喇, 細路女咩?



男爵府

積分: 6156


76#
發表於 17-6-23 12:54 |只看該作者
cathyhung620 發表於 17-6-23 00:04
謝謝大家的意見, 我記得曾經問過佢會唔會好容易話鍾意一個人? 佢當時答我 "話佢唔會, 佢一定一定要好了解果 ...

我係女人,但唔會咁樣心動,只會覺得對方嘅貼心真係好朋友、好兄弟、好同事、好老闆。易唔易動心冇咩好唔好,除非你無啦啦搞到自己好煩。如果你已經煩咗好耐,你又真係唔知佢心意,咪直接問佢算


男爵府

積分: 8784


77#
發表於 17-6-23 13:17 |只看該作者
衝勁BB 發表於 17-6-23 11:30
咁多年啦,我會直接問佢,唔係就算。好過繼續咁樣估估下,唔通真係等佢有第二個先死心?到時仲傷心。大家 ...
我仲未儲夠勇氣囉!


男爵府

積分: 8784


78#
發表於 17-6-23 13:18 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-23 11:32
喂唔係喎呢單野應該早講吖嘛 ! 早梳呀, 為什麼不早梳, 早梳吖嘛........
俾啲時間我


男爵府

積分: 8784


79#
發表於 17-6-23 13:19 |只看該作者
本帖最後由 cathyhung620 於 17-6-23 13:20 編輯
chill-out 發表於 17-6-23 12:11
每天傾電話和 Whatsapp 是他主動找你嗎?

是的. 但內容一般是閒話家常.


男爵府

積分: 8784


80#
發表於 17-6-23 13:29 |只看該作者
wing1388 發表於 17-6-23 12:13
其實妳同佢維持呢一種關係,係為咗開心?還是只係為咗一個女朋友嘅身份?如果係前者,咁安於現狀就好了, ...
嘩.....師兄, 你的"離婚後的世界" post我仲未追完.....
一開始無諗過其他, 只係純朋友, 之後相處耐咗, 發現佢各方面的知識都豐富, 腦筋轉數好快, 常常幫到我解決問題, 漸漸開始欣賞佢, 對佢有好感.

首頁
23456...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo