夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


翡翠宮

積分: 79228


61#
發表於 17-6-25 00:34 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 23:28
我都知會有人完全接受唔到
但佢又衰吾哂
如佢大食懶嗰D,吾理屋企,我應會離婚

咁照你形容
其實佢吾算太差
你可以係阿仔返中學之後多D叫佢揾野做 part time 都好
叫佢為大家將來退休計劃下


男爵府

積分: 9857


62#
發表於 17-6-25 00:35 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-25 00:31
本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-25 00:33 編輯

佢照顧個仔唔算係好好,但又吾差,所以我有時都有不滿

我都係覺得搵多個錢退休好,先49.
我親戚好多65仲工作中。


大宅

積分: 4973


63#
發表於 17-6-25 00:36 |只看該作者
mini1204 發表於 17-6-25 00:29
一下子收咭實反面收場

係呀


大宅

積分: 4973


64#
發表於 17-6-25 00:37 |只看該作者
mini1204 發表於 17-6-25 00:34
咁照你形容
其實佢吾算太差
你可以係阿仔返中學之後多D叫佢揾野做 part time 都好

我都係咁諗


大宅

積分: 3472


65#
發表於 17-6-25 00:38 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-25 00:39 編輯

其實我覺得, 婚姻係冇完美. 樓主既c6又唔係對唔住樓主. 佢地關係亦都好. 既然係咁, 就冇必要反面.


至於男人唔做野, 好多人接受唔到, 其實都唔到你接唔接受, 因為已經係事實.

個老公肯掉轉男女角色, 有為家庭付出. 係值得欣賞.

咁而家經濟長遠有問題, 咁咪開心見誠灘開黎講, 而唔駛責備c6, 佢都有佢既難處. 唔係話邊個賺錢多就邊個地位高, 一野收張卡. 用經濟地位壓落黎.
男人女人都好, 都係受軟唔受硬架啦. 而且而家又唔係聽日就乾哂塘冇錢開飯, 點解要咁急進.

夫妻關係, 建立好難, 破壞好易. 大家都知. 做乜教人破壞關係呢.


大宅

積分: 4899


66#
發表於 17-6-25 00:39 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 23:44
本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 23:51 編輯

我吾係高薪,係多勞多得嘅工作,如果佢有份工,我會做得輕 ...

除咗錢銀問題,爸爸主內,雖然無問題,但生活節奏唔健康,就成了仔仔嘅壞榜樣。畢竟父親形象對仔女,特別是仔有好大影響。也要顧及仔仔心理,係佢朋輩間可能覺得爸爸這樣令佢好無面,甚至產生自卑。始終年青人唔係咁容易明白和認同家庭主夫嘅貢獻。


大宅

積分: 4973


67#
發表於 17-6-25 00:39 |只看該作者
sssssssss 發表於 17-6-25 00:35
我都係覺得搵多個錢退休好,先49.
我親戚好多65仲工作中。

最怕年纪大好難揾新工,除非做開又唔同,應有D公司只可做到6O?


大宅

積分: 3472


68#
發表於 17-6-25 00:41 |只看該作者
sssssssss 發表於 17-6-25 00:32
又唔可以咁講'樓主的仔已經中一,可以自己照顧自己。
ftm都可以辛苦過翻工,而且男人同女人唔同。
男人太 ...
咁要驚老公O係外面有女人, 更加唔好俾佢搵工啦, 男人有錢咪身痕.


大宅

積分: 3472


69#
發表於 17-6-25 00:43 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-25 00:54 編輯
SorenLorensen 發表於 17-6-25 00:39
除咗錢銀問題,爸爸主內,雖然無問題,但生活節奏唔健康,就成了仔仔嘅壞榜樣。畢竟父親形象對仔女,特別 ...

教個小朋友明白家務勞動既貢獻好難咩?
如果佢真係自卑, 可以乘機教佢家務勞動既重要, 等佢大個都會自己做家務, 或者識得欣賞老婆做家務. 而唔係老奉女人做既.


大宅

積分: 3472


70#
發表於 17-6-25 00:49 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-25 00:50 編輯

其實我明白樓主既經濟問題.

但係除左經濟問題之外, 我係好唔同意男女性別定型. 亦都唔同意要灌輸小朋友性別定型. 搞到好似騎劫左個po, 樓主,唔好意思.


大宅

積分: 4973


71#
發表於 17-6-25 00:50 |只看該作者
SorenLorensen 發表於 17-6-25 00:39
除咗錢銀問題,爸爸主內,雖然無問題,但生活節奏唔健康,就成了仔仔嘅壞榜樣。畢竟父親形象對仔女,特別 ...

講得好啱,會影响仔嘅心態,但暫時亜仔未有自卑嗰D
但我唔鍾意佢哋時間亂晒,影响健康,仔又成日掛住打機(雖然呢個未必系C6影响佢)但我哋都管唔掂亞仔呢個習慣,始终又係反叛期


男爵府

積分: 9543


72#
發表於 17-6-25 01:11 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 22:16
收咭好似有D難!

你想縱佢 縱幾耐 ?
無工作半年都好長時間喇 5年喎⋯⋯
佢根本無諗過養妻活兒係佢責任喇....
傾清楚喇 一五一十 你地係夫妻 有乜都開門見山 一係出去打份工 現在誰打工吾受氣 時間長?一係做家男 靠老婆養 個仔都中一喇 要學自立喇 吾係吾工作既籍口


大宅

積分: 4899


73#
發表於 17-6-25 01:11 |只看該作者
annacckong 發表於 17-6-25 00:43
教個小朋友明白家務勞動既貢獻好難咩?
如果佢真係自卑, 可以乘機教佢家務勞動既重要, 等佢大個都會自己做 ...

同意你所講。另一方面,小朋友越來越大,還需要一個full time dad 或ftm在家嗎?當然,家家唔同情況,我這個路人甲也不宜去判斷樓主嘅情況。


大宅

積分: 3472


74#
發表於 17-6-25 01:24 |只看該作者
SorenLorensen 發表於 17-6-25 01:11
同意你所講。另一方面,小朋友越來越大,還需要一個full time dad 或ftm在家嗎?當然,家家唔同情況,我這 ...
咁樓主屋企經濟長遠黎講有問題, 最好緊係老公可以做返野啦.
我唔同意既只不過係性別定型, 例如男人做煮夫就會令小朋友自卑. 呢點我就唔同意喇.



題外話, 當然而家世界難撈, 我諗小朋友返左學, 老婆仲會繼續做ftm 都少左gei. 的確ftm 定full time dad 都一樣面對既經濟問題.


男爵府

積分: 6304


75#
發表於 17-6-25 03:01 |只看該作者

回覆:吾知點算

睇完樓主你想緃容佢兩父子到幾時?過左50歲重難揾,太耐冇工作手腳步伐都跟吾上,7仔又好,保安都好做住先,騎牛揾馬啦?再咁落去老咗等攞...........!


珍珠宮

積分: 31970

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


76#
發表於 17-6-25 12:33 |只看該作者

回覆樓主

仔仔要學習照顧自己,唔係一個原因/借口俾老公唔返工。
如果經濟無問題我唔介意做到男主內女主外,但如果唔係的話就要叫老公做野,仔仔升中好多時間係學校,叫老公至少都搵一份兼職、返上晝幾個鐘都好
分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


大宅

積分: 4973


77#
發表於 17-6-25 12:45 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 20:12
老公幾年冇做嘢(應有5年)就黎49歲,以前做管理,最初有揾同行的工,但冇人請
後來降低要求及轉行都冇人請 ...

謝謝各位回覆,個仔升中後,我一定要佢返工,做住兼職都好!


侯爵府

積分: 21304


78#
發表於 17-6-25 14:58 |只看該作者
annacckong 發表於 17-6-24 23:36
其實我真係唔明:
我諗你唔會話ftm 廢.
咁點解full time dad 會係廢?

我唸個位會員係覺得樓主咁辛苦但係個老公就係屋企攤大手板攞錢無積極搵工減輕樓主負擔所以話個男人廢者。2個人一齊最重要互相扶持體諒,如果樓主好滿意老公係屋企湊仔唔做嘢就唔會開post啦。


大宅

積分: 3472


79#
發表於 17-6-25 15:07 |只看該作者
flori 發表於 17-6-25 14:58
我唸個位會員係覺得樓主咁辛苦但係個老公就係屋企攤大手板攞錢無積極搵工減輕樓主負擔所以話個男人廢者。2 ...
無積極搵工, 係既.但係攤大手板就未至於.
個老公有冇扶持老婆呢? 有

如果樓主真係覺得佢廢, 一無是處, 都離左婚啦, po 都唔駛開.

人唔係得廢同好滿意兩個極端, 有個狀態叫唔完美, 係人都唔完美, 係人都有改善空間.

我認同樓主係有經濟問題, 但係一黎就話個男人廢, 一野就否定哂佢老公成個人, 咁就係單純用賺錢能力黎衡量一個男人.


子爵府

積分: 11609


80#
發表於 17-6-25 18:14 |只看該作者

回覆樓主

事在人為,做密啲 part time 先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo