夫婦情感

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   9


水晶宮

積分: 50566


61#
發表於 17-7-28 12:58 |只看該作者
jc66899 發表於 17-7-28 09:15
其實小朋友有講過C6有同好多EE傾計,多數都係帶去玩既時間,所以仔玩到創晒,根本冇留意到咁多野,始終仲細個
...

一個麻甩佬成日群埋班女人堆難為佢仲咁 enjoy 喎。。。

叫佢去疊報紙或夜晚揸車送雞送豬送菜。。大把野做


別墅

積分: 662


62#
發表於 17-7-28 13:52 |只看該作者
jc66899 發表於 17-7-28 12:05
好耐之前已經講過話請返姐姐,係佢唔肯,話湊左咁耐唔捨得放低個仔,至於做野,佢講過話想搵D又湊到小朋友又可 ...
咁其實可能佢亦呃D C9話夜晚返工,日頭照顧個仔,令人地覺得佢有收入所以先痴埋來喎


複式洋房

積分: 133


63#
發表於 17-7-28 14:12 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-28 12:58
一個麻甩佬成日群埋班女人堆難為佢仲咁 enjoy 喎。。。

叫佢去疊報紙或夜晚揸車送雞送豬送菜。。大把野做 ...
佢資歷OK的,講左好耐話教下夜校,但未有人請


別墅

積分: 662


64#
發表於 17-7-28 14:28 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-28 12:58
一個麻甩佬成日群埋班女人堆難為佢仲咁 enjoy 喎。。。

叫佢去疊報紙或夜晚揸車送雞送豬送菜。。大把野做 ...
畢竟佢都成50歲人,湊返學D C9又背心短褲佢點會唔ENJOY丫,講真如果有人痴埋佢度一定唔會蝕既..


水晶宮

積分: 50566


65#
發表於 17-7-28 15:00 |只看該作者
yan3688 發表於 17-7-28 14:28
畢竟佢都成50歲人,湊返學D C9又背心短褲佢點會唔ENJOY丫,講真如果有人痴埋佢度一定唔會蝕既..
...

男人湊小朋友出街特別多人望多人關心, 如佢識利用呢點真係好易埋堆


別墅

積分: 662


66#
發表於 17-7-28 15:33 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-28 15:00
男人湊小朋友出街特別多人望多人關心, 如佢識利用呢點真係好易埋堆
係架,所以佢同C9傾下湊仔經,而D C9又不甘寂寞咁會痴埋去都唔出奇,最重要係佢C6太得閒


複式洋房

積分: 147


67#
發表於 17-7-28 16:49 |只看該作者


別墅

積分: 991


68#
發表於 17-7-28 18:32 |只看該作者
50歲,冇返工,老婆負責賺錢...
係咪中年危機?
想做d野證明自己仲有魅力?
不如妳試下做d小鳥依人d既野,
俾佢知妳仲欣賞佢需要佢?


複式洋房

積分: 133


69#
發表於 17-8-2 11:24 |只看該作者
而家阿仔放緊暑假,我攞左10日大假,C6又帶我地周圍去好好咁,唔知到時開學後又係咪打回完形...


別墅

積分: 662


70#
發表於 17-8-8 10:15 |只看該作者
jc66899 發表於 17-8-2 11:24
而家阿仔放緊暑假,我攞左10日大假,C6又帶我地周圍去好好咁,唔知到時開學後又係咪打回完形... ...
如果真係有野好快會現形,到時你拎日假唔好俾C6知跟下佢睇佢點


男爵府

積分: 5190


71#
發表於 17-8-9 02:39 |只看該作者
真係要突圍下肯定下係咪真先,無謂令自己亂諗破壞大家感情。
我覺得湊仔公唔一定無人吼,有好多c9都覺得男人唔明佢地湊仔有幾辛苦,你c6會好明白佢地,你話先生都健談又教書,即係仲要識好多野,咁其實唔難有c9吼。
可唔可以check到佢電話呀?
我是一隻大草蚊


大宅

積分: 2805


72#
發表於 17-8-9 14:10 |只看該作者
回覆 jc66899 的帖子

樓主可否放下假同c6一起約c9帶埋小朋友出來玩,樓主就對c6親熱些睇下其他c9的反應和這也是有阻嚇作用吧!


複式洋房

積分: 133


73#
發表於 17-8-9 16:04 |只看該作者
ChoMan 發表於 17-8-9 02:39
真係要突圍下肯定下係咪真先,無謂令自己亂諗破壞大家感情。
我覺得湊仔公唔一定無人吼,有好多c9都覺得男 ...
睇佢電話唔會有可能,因為我地咁多年都冇呢個習慣,加上佢電話係指紋鎖,密碼我又唔知,想偷偷地睇都唔得...


洋房

積分: 57


74#
發表於 17-8-9 20:45 |只看該作者
jc66899 發表於 17-8-9 16:04
睇佢電話唔會有可能,因為我地咁多年都冇呢個習慣,加上佢電話係指紋鎖,密碼我又唔知,想偷偷地睇都唔得...:na ...

如果C6吾係用指紋+密碼開機 只用指紋你可以試等佢瞓林左開 最緊要知佢用邊只手指紋開機 試一次就够啦


大宅

積分: 1297


75#
發表於 17-8-10 11:16 |只看該作者
回覆 jc66899 的帖子

樓主在c9面前和老公親D又或者叫c6介紹果班c9比你認識。


大宅

積分: 2079


76#
發表於 17-8-10 12:04 |只看該作者

回覆樓主:

佢已經懶咗, 唔會做返野, 就好似d雙失青年咁。唯一可以做嘅就系警告下佢, 話有街坊見到唔好睇,要佢自己避忌下。


別墅

積分: 662


77#
發表於 17-8-10 12:11 |只看該作者
SeaOtter 發表於 17-8-10 12:04
佢已經懶咗, 唔會做返野, 就好似d雙失青年咁。唯一可以做嘅就系警告下佢, 話有街坊見到唔好睇,要佢自己避 ...
我諗都係,佢懶慣左又有樓主養佢何樂而不為,五十歲人湊慣仔仲點會想出返去做野丫...


複式洋房

積分: 133


78#
發表於 17-8-11 10:07 |只看該作者
yan3688 發表於 17-8-10 12:11
我諗都係,佢懶慣左又有樓主養佢何樂而不為,五十歲人湊慣仔仲點會想出返去做野丫...
...
坦白講,我真係想佢出去做返野,無奈佢係都話擺唔低個仔,但當佢一路長大,再無需要C6湊既時候,再出返去做野..可以做D乜...感覺佢已經用湊仔做藉口唔想去返去做野..加上又成日痴係女人堆度..真係激死我...


複式洋房

積分: 133


79#
發表於 17-8-18 13:34 |只看該作者
近呢個幾星期仲成日半夜WHATSAPP,就快癲了..


瑪瑙宮

積分: 139710


80#
發表於 17-8-18 14:04 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-8-18 14:05 編輯
jc66899 發表於 17-8-18 13:34
近呢個幾星期仲成日半夜WHATSAPP,就快癲了..

爆佢囉, 重點? 佢都當你死咁滯.


你養佢呀而家, 面都唔使比下你?


首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo