自由講場

跳至

首頁
23456...16

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 78926

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


61#
發表於 17-9-26 08:17 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 08:05
其實電梯用左幾十年,真係咁?
機電工程署助理署長彭耀雄及電梯業總工會理事長謝景華今早接受香港電台訪問,就近日朗豪城扶手梯發生意外,回答公眾對扶手梯引起的疑問。謝景華表示不鼓吹左行右企,因為如果長期左行右企將使部分部件出現偏差。

謝景華說,扶手梯有安全負載系數,如電梯限定只可載重1000公斤,但實際上的載重亦不止1000公斤,不是相關安全系數會產生安全信號,一般扶手梯如果產生安全信號,扶手梯就會即時煞停。謝景華亦提到,即使有四、五層樓長的扶手梯每級都站滿兩個人,應該也不會有問題。

謝景華亦提到,過去常有宣傳指扶手梯上應左行右企,他指如果長期左行右企,機械的運作則重在其中一邊,部分部件會出現偏差,所以並不鼓吹。他強調相關行為不是不可以,但長遠而言不是一個好的做法。

彭耀雄也指,希望市民可以在扶手梯上站穩,緊握扶手,會比較安全。他指,如果市民在扶手梯上行走,即無法緊握扶手,故呼籲市民緊握扶手企穩會較安全。


伯爵府

積分: 19549


62#
發表於 17-9-26 08:18 |只看該作者

回覆樓主:

基本如果自己唔行,就會企埋一邊。
在於我來講是一件簡單易事!


水晶宮

積分: 65403


63#
發表於 17-9-26 08:18 |只看該作者
本帖最後由 幸福花 於 17-9-26 17:08 編輯

我發覺不覺根本不是快好多!落到站咪又係見到呢班人!


水晶宮

積分: 58737


64#
發表於 17-9-26 08:19 |只看該作者

回覆樓主

繁忙時間極多人行喎
邊度「極少人行」?
不繁忙嘅地鐵站?


子爵府

積分: 13906


65#
發表於 17-9-26 08:20 |只看該作者

回覆樓主

呢個單邊企好多地方都係,就單講大家都愛嘅日本都係
左右都企會出現,一左有人,二右冇人,三右有人,四冇人,五左有人,好似甩牙咁,重更加浪費企位
講冇見人行的jm一定是ftm


珍珠宮

積分: 44654


66#
發表於 17-9-26 08:23 |只看該作者
amywon 發表於 17-9-26 08:11
我試過不是繁忙時間,拖住小朋友3,4歲我企右佢企左,往下在ifc站,當時到中間一半條梯都算長,有一名外藉 ...

你咁嘅情況最好上下企,如往下,你企下小朋友一級,往上就小朋友企高你一級,全程拖住佢,咁仲安全,唔會被撞!


子爵府

積分: 13906


67#
發表於 17-9-26 08:24 |只看該作者
amywon 發表於 17-9-26 08:11
我試過不是繁忙時間,拖住小朋友3,4歲我企右佢企左,往下在ifc站,當時到中間一半條梯都算長,有一名外藉 ...

我帶小朋友會前後企,不會左右企


珍珠宮

積分: 36469


68#
發表於 17-9-26 08:24 |只看該作者
jannlly 發表於 17-9-26 08:09
繁忙時間,如有職員開咪疏導,兩邊都要企

本帖最後由 LokYauYau 於 17-9-26 08:24 編輯

以中環為例,係有職員疏道,但不是每一條都有,亦不是好有效。

你試下放工時間落荃湾線月台,每日都有職員守在扶手电梯口。。他們只有兩句:
1. 行去前面d 扶梯 (因為自己守那個口已塞滿,但前面那些扶梯入口咪又一樣塞滿人)
2. 兩邊都可以入唔駛等一邊(因為左邊d人會行,所以人流快,叫人企埋左,咪盏塞埋左边 )。


複式洋房

積分: 118


69#
發表於 17-9-26 08:26 |只看該作者
bobosweet 發表於 17-9-26 08:02
邊個站呀? 極少人行?我覺得左行右企幾有效率喎,唔比人行只會更塞人!
...

我係中環返工,朝朝都係中環或金鐘出,我可以好肯定咁話你知,如果係兩行都企人,絕對快過現在d人排晒隊企右邊,左邊係有人行,但只是快了一小部分人,相比右邊排隊企的人龍少很多,而且好多唔係真想行上去,係被迫唔想等排隊才行左邊


伯爵府

積分: 19897


70#
發表於 17-9-26 08:26 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...
非常同意


伯爵府

積分: 17483


71#
發表於 17-9-26 08:27 |只看該作者
幸福花 發表於 17-9-26 08:18
我發覺不覺根本不是快好多!落到站咪又係見到呢班人!
行唔緊要,但我最憎好多人話人阻住,自己行到一半行唔郁咪又企係度!

You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


公爵府

積分: 29867


72#
發表於 17-9-26 08:30 |只看該作者

回覆樓主

樓主呢個post 令我想起一件趣事,有次在港鐵站內突然傳來爭吵聲,我離得遠,不知事發經過。只聽到一位大嬸用粗口鬧人,大嬸最後一句:「你有你行嘅自由,我都有我企嘅權利!」果一刻,我真係笑咗。
事實上,我亦發現,好多人在扶手電梯上行走,根本唔係趕時間。
你可以更新記錄, 讓好友們知道你在做什麼...


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


73#
發表於 17-9-26 08:31 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...



琥珀宮

積分: 182712

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


74#
發表於 17-9-26 08:32 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...
我都覺得好好,趕既就行,唔趕既就企,各取所需,好過塞住趕時間既人


男爵府

積分: 7862


75#
發表於 17-9-26 08:33 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

同感!真是好想地鐡宣傳一下應企兩個人,趕時間就行樓梯


珍珠宮

積分: 38404


76#
發表於 17-9-26 08:34 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

本帖最後由 brindlewin 於 17-9-26 08:35 編輯

你冇危險意識而已。
當你前後左右塞滿人,意外時你能走去那?只要眼看著扑上疊羅漢。

你也許還好,能身手敏捷爬人家頭上身上避開,但細路呢,都壓在人底!

港鐵最危險不顧安全的就是叫人排排企,想想空一半豈不蝕本?從來沒想過那也是緊急安全通道?

看見頻生的電梯意外?那一單是行走的人造成?機器崩了,行李滾下,避無可避。


子爵府

積分: 14198


77#
發表於 17-9-26 08:37 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

明明話電梯行走危險,直頭要禁止啦


公爵府

積分: 27156

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


78#
發表於 17-9-26 08:38 |只看該作者
其實行吾緊要,攞住手機,玩住慢行個D最得人憎.....係佢後面都吾知點好.


琥珀宮

積分: 182712

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


79#
發表於 17-9-26 08:38 |只看該作者
幸福花 發表於 17-9-26 08:11
地鐵詒話明企定定!香港人唔守規則!衰過大陸人!搞到守規矩要排長龍!
可能習慣左啦,細細個接受教育,左上右落,左行又企。唔清楚你係咪香港大同咩年紀,如果係70後80後,大家應該都會記得


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 17-9-26 08:41 |只看該作者

回覆樓主:

電視成日有個小朋友宣傳在扶手電梯要企定定好耐,係有啲人慣性要衝要趕,有時見呢啲人衝完上或落,到地面就慢慢行,前兩日自己拖住小朋友,就遇到三母女係咁衝,到地面就慢慢行,當時真係好鬼火滾 ,佢地唔會怕撞跌人,其實快得幾多呢

首頁
23456...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo