夫婦情感

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   7


大宅

積分: 2144


61#
發表於 17-10-1 16:43 |只看該作者
歌莉亞 發表於 17-10-1 15:28
吓? 即係佢無比家用你不單止, 比你娘家嗰四千都由你freelance到扣?
咁既男人執到都喊三聲。
當日你地同男 ...

除左屋租、水電媒,出街食飯、(及有時日常用品)佢俾之外!其他由我freelance 扣!例如媽媽的伙食,bb的超聲波,我自己的使費以及早午餐.....

被佢家人趕走,件事太長篇了!你去睇我其他post 吖!


大宅

積分: 2144


62#
發表於 17-10-1 16:48 |只看該作者
小嵐妹 發表於 17-10-1 16:09
平心靜氣同佢講,我叫左媽唔洗送飯來唔洗大家難做,聽曬佢話,之後,每日3餐連水果,想食咩就去食,唔好幫 ...

講左了,話吾想難為佢出$ 去我媽度食,所以我同媽媽講左以後我自己上去食,而佢自己安排每日三餐!

但講完後,佢依家堅持話俾4k 照舊咁食晚飯!我堅決吾想,我只自己去食住家飯!之後,佢發脾氣話有事出去!


瑪瑙宮

積分: 139683


63#
發表於 17-10-1 17:25 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-1 16:48
佢依家堅持話俾4k 照舊咁食晚飯!

又黎堅持人地送飯, 佢真係口覆舌得好緊要. 咪理佢.


水晶宮

積分: 50566


64#
發表於 17-10-1 17:32 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-1 16:48
講左了,話吾想難為佢出$ 去我媽度食,所以我同媽媽講左以後我自己上去食,而佢自己安排每日三餐!

但講 ...

本帖最後由 tammy2008 於 17-10-1 17:33 編輯

話之佢發脾四發死佢, 總之佢無真心認錯都咪俾機會佢, 想食外母愛心飯? 慳d啦


數得咁過癮吖啦, 講得咁口响吖啦, 外賣自己食飽佢啦!


大宅

積分: 2144


65#
發表於 17-10-1 17:40 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-10-1 17:32
本帖最後由 tammy2008 於 17-10-1 17:33 編輯

話之佢發脾四發死佢, 總之佢無真心認錯都咪俾機會佢, ...

係吖,我會堅決到底!費時la 屎上身!話之佢食外賣定無飯食!自己攞嚟!有敬酒吾飲罰酒!吾會理佢!

由佢開始出4k, 都只係短短2個月咋,就以為自己倒貼娘家好多!有乜咁巴閉,我吾會希罕嗰少少$..


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


66#
發表於 17-10-1 18:45 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-1 12:15
應該可以,只要我吾寫佢名!

離婚先得喎。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


67#
發表於 17-10-1 20:01 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-1 17:40
係吖,我會堅決到底!費時la 屎上身!話之佢食外賣定無飯食!自己攞嚟!有敬酒吾飲罰酒!吾會理佢!

由佢 ...

我咁估,佢叫你唔好做湊bb嘅時候,你哋係喺6299 度搭住嘅,但你同佢兩老相處唔到,比人趕走,跟住搬咗出嚟一闊三大,你老公就比唔到咁多嘞。
搬咗出嚟,你老公應該係想你煮飯洗衫做ftm, 一齊為個家,係咪? 咁如果你或者佢煮
慳些少,又可以嗎?


翡翠宮

積分: 79228


68#
發表於 17-10-1 20:15 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-10-1 20:01
我咁估,佢叫你唔好做湊bb嘅時候,你哋係喺6299 度搭住嘅,但你同佢兩老相處唔到,比人趕走,跟住搬咗出嚟 ...

合理合理


大宅

積分: 3844


69#
發表於 17-10-1 20:49 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-1 17:40
係吖,我會堅決到底!費時la 屎上身!話之佢食外賣定無飯食!自己攞嚟!有敬酒吾飲罰酒!吾會理佢!

由佢 ...

唔知你c6揾幾多,又係佢自己叫老婆唔使做,幫老婆俾4k家用就覺得倒貼。佢條粉皮有無落過街市呀,知唔知買餸幾貴呀,4k家用2個人每晚一餐,嗰4k伙食費都唔夠比。

Jm你生完就要返工啦唔好比佢睇死,2個人對錢銀方面嘅價值觀唔同都幾影響婚姻,第日生咗小朋友,爭抝會仲多⋯⋯

我以前個ex 係cheap 中極品,開頭唔知,過左兩三年至現形。無散紙問佢拿幾蚊搭車可以覺得我問佢拿錢鬧我,嗰陣我細佬用市值低於半價租層樓俾我住,就覺得我倒貼外家(講緊第一城租俾我住4000,但如果租出去就租到10000),滿囗歪理。最後我同佢聯名買左樓(嗰陣盲左),問佢幾時預備結婚(介指,結婚相,求婚),佢發我爛渣,我睇清楚佢為人主動叫分手,層樓轉返我名(佢人工低過我,做唔到按揭)。同佢分左手,就識左我老公,佢對我好好,對錢佢從來唔會同我計較。(我都好識做唔會叫佢乜都出哂)。

唔知jm你老公會唔會轉性,我建議你諗清楚係咪要同佢過人世⋯⋯


翡翠宮

積分: 82045

畀面勳章


70#
發表於 17-10-1 20:57 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-1 12:15
應該可以,只要我吾寫佢名!
我有懷疑,你最好check清楚
據我了解,香港法例婚生子女係跟爸爸姓,已婚人士幫bb拎出世紙,要帶埋結婚證明書,出世紙一定會出現爸爸名。除非你報稱單親,但如果你c6同你打官司,你隱瞞婚姻狀況,對你十分不利。
日日是好日


大宅

積分: 3590


71#
發表於 17-10-1 22:46 |只看該作者
你老公似報復心態,佢為咗你而疏遠咗佢屋企人,佢覺得你應該要同佢一樣先算公平,所以佢見你同你屋企人關係咁親密,d錢仲要由佢嚟貼,所以佢心理好難平衡!


大宅

積分: 2144


72#
發表於 17-10-1 22:55 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-10-1 20:01
我咁估,佢叫你唔好做湊bb嘅時候,你哋係喺6299 度搭住嘅,但你同佢兩老相處唔到,比人趕走,跟住搬咗出嚟 ...

吾係!之前在佢屋企住,结婚後一個月發現有左,佢亞媽知道後無開心過。後來流紅作小產,請假在屋企休養,佢亞媽唯一煮的一餐飯,是黑木耳!仲係咁叫我食,我知道吾食得無食到!

休養期間佢無再煮俾我食,但$ 照收!嗰段期間無人理我,我日日自己煮!後來可能太操勞,無左!

坐小月期間佢亞媽跣我好多獲,表面口口聲聲對住好多人應承煮, 但我出院回家後第二朝佢已經當無應承過,日日出街!再次應承,再次放我飛機去旅行!我忍,拿拿聲搵媽媽求救,煮飯我食!c6去拎!

直到坐完小月,有日我去冼衫,(洗衣機永遠放佢的衫,由朝早到晩黑!)我已經好多日無洗衫,所以我忍不住拎佢d衫出來,放一邊,然後冼自己衫!依個時候,c6 罵我霸道,吾應該善取佢人財物!我好嬲,拉喼回娘家!途中c6 追到來,叫我返去,話佢會企我呢邊!之後講左個秘密我知!話我坐小月時,佢亞媽吾想幫我先出爾反爾,仲叫c6 都吾好理我,話c6再幫我,我會變懶,應該逼我去返工!但c6 當時表明會幫我直至我恢復!

嗰晚,我忍無可忍,返去爆佢亞媽大獲,佢扮可憐,話無講過!c6 亞爸指住我叫我走,話吾想我喺度住,當時零晨1:30.(再者,間屋係我地同佢2老合租的)

第二朝早再逼我地走!當時c6 好嬲,拉曬喼同我去住酒店!之後勁快租定屋,搬曬野,無再聯絡!

出來住之後,事情就發展到今天了!

好長篇,但我已簡略,請見諒!


大宅

積分: 2144


73#
發表於 17-10-1 23:02 |只看該作者
jujupig 發表於 17-10-1 22:46
你老公似報復心態,佢為咗你而疏遠咗佢屋企人,佢覺得你應該要同佢一樣先算公平,所以佢見你同你屋企人關係咁 ...

你講得有道理,因為次次嗌交佢都罵我拆散佢同佢父母,令佢放棄家人!

叫我宽恕佢地,話之前嗰件事無分對錯,只是我執著,吾肯原諒佢地,亦吾肯放過自己!

但在我心目中,佢地吾配我原諒,我亦無必要原諒佢地,因為佢地吾值得我原諒!


大宅

積分: 3590


74#
發表於 17-10-1 23:10 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-1 23:02
你講得有道理,因為次次嗌交佢都罵我拆散佢同佢父母,令佢放棄家人!

叫我宽恕佢地,話之前嗰件事無分對 ...
但係你要知道,幾衰都係佢父母,因為係你老公嘅原生家庭,你就話你可以同佢哋生死不相往還,因為大家無血緣關係,但係你老公呢?佢見你有娘家照顧,佢自己就只可以自己照顧自己,佢覺得你係雙重標準,搞到佢同屋企人斷六親,好孤獨,所以見你有屋企人錫,所以遷怒於你!


翡翠宮

積分: 79228


75#
發表於 17-10-1 23:15 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-1 23:02
你講得有道理,因為次次嗌交佢都罵我拆散佢同佢父母,令佢放棄家人!

叫我宽恕佢地,話之前嗰件事無分對 ...

嗰兩個係你老公親生父母,有乜可能可以斷絕


大宅

積分: 2144


76#
發表於 17-10-1 23:20 |只看該作者
jujupig 發表於 17-10-1 23:10
但係你要知道,幾衰都係佢父母,因為係你老公嘅原生家庭,你就話你可以同佢哋生死不相往還,因為大家無血緣關係 ...

事情發生後,慢慢,我已無再阻止佢去見佢父母!

佢應承過我吾會逼我同bb 去見佢家人,我先决定會生!但佢依家係咁搵藉口罵我,逼我,仲話會同我爭bb! 為嘅係因為bb 流緊佢父母的1/4 血統!

今次4k 事件亦係佢撩起先,逼我辭職又是佢講的!總之,之前統統講的說話隨時因佢喜歡而改變!為嘅就是不停挑鬥我!令我難受,令我難過!佢日日話我好幸福,吾使返工有飯食、但我從來無感恩過佢.....


大宅

積分: 2144


77#
發表於 17-10-1 23:26 |只看該作者
mini1204 發表於 17-10-1 23:15
嗰兩個係你老公親生父母,有乜可能可以斷絕

佢有返去,亦有同佢父母見面,無斷過!只是次次搵藉口攻擊我!


大宅

積分: 3590


78#
發表於 17-10-1 23:36 |只看該作者
本帖最後由 jujupig 於 17-10-1 23:38 編輯
紫希 發表於 17-10-1 23:20
事情發生後,慢慢,我已無再阻止佢去見佢父母!

佢應承過我吾會逼我同bb 去見佢家人,我先决定會生!但佢 ...

我諗佢都因為呢單嘢而有情緒病,佢以為你會同佢一樣咁同屋企斷六親,點知你仲會黐娘家,仲要用佢d錢貼娘家,所以佢覺得自己俾老婆出賣咗,搞到同自己好戇居成個傻仔咁同屋企人反面,就算你而家無阻止佢見佢嘅屋企人,但係佢同屋企人嘅關係都好難再修補!佢亦都以為你辭咗職,經濟上要依靠佢,你會容易控制d,點知事與願違,所以成日發難!所以個問題其實係基於佢一直唔甘心!


珍珠宮

積分: 32672


79#
發表於 17-10-1 23:44 |只看該作者

回覆樓主:

你c6係cheap
但我估佢係積埋有心病
又怕自己一個搵$攪唔掂頭家
所以躁狂, 埋怨, 老老土土...

你們剛剛結婚BB又快出世
或者你做成熟D果個
同佢傾下攪清楚咩事
睇下可唔可以一人讓ㄧ步

老實講
如果放下啖氣可以令家庭和睦
對你對BB都好
凡事唔好攪到咁薑(雖然錯不在你)
慢慢來多溝通
相信不是冇彎轉的
祝福你!!!


大宅

積分: 2144


80#
發表於 17-10-1 23:51 |只看該作者
jujupig 發表於 17-10-1 23:36
我諗佢都因為呢單嘢而有情緒病,佢以為你會同佢一樣咁同屋企斷六親,點知你仲會黐娘家,仲要用佢d錢貼娘家,所 ...

係吖、你咁分析最貼切!佢一直想我搬離娘家遠d。亦想我最好自己煮,吾好俾家用娘家!

之後有左bb, 話就話想保護我同bb, 叫我辭職!起初我有反對,因我知佢無咁順攤,會俾同人工一樣的家用我!之後為左辭職嘈過,亦發過我難!

後來發生小插曲,我有見啡,基於安全起見,我唯有接受,辭職了!為嘅係陀好個bb! 因失去過更懂珍惜!

但嚟到今天,事情發生到如此地步!我無想像過會咁!

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo