自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16821


61#
發表於 18-2-2 11:25 |只看該作者
cattz288 發表於 18-2-2 09:35
之前樓主出唔到粒lift字, 所以大家喺度估! 唔係我唔明咩係lift
...

真係唔好意思,累你比人以為你唔識個 lift 字


伯爵府

積分: 16821


62#
發表於 18-2-2 11:26 |只看該作者
日本成 發表於 18-2-2 11:22
可能到夏天又話熱得濟,叫個工人出去等lift,自己係屋涼冷氣,一到就叫”小姐,可以出來啦”
...

遲下我又留意下先,如果有我又出 post 話比你聽


公爵府

積分: 28424


63#
發表於 18-2-2 11:27 |只看該作者


寶石宮

積分: 407259

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


64#
發表於 18-2-2 11:27 |只看該作者
小姐有 lift

我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


水晶宮

積分: 67993


65#
發表於 18-2-2 11:28 |只看該作者
rex13 發表於 18-2-2 08:46
等小巴就成日見到,(emoji)真系第一次聽

我屋苑工人幫僱主排小巴隊係常見。但如果1個換1個, 我覺得無問題喎。

我反而覺得hold住部(特別係裡面有人), 我覺得極黑人憎。唔係自己趕時間, 別人都趕時間。
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 9796


66#
發表於 18-2-2 11:30 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:09
我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift !
Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 !
我呆左

而家無人叫小姐嫁啦,佢阿maam真係當個女名媛


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


67#
發表於 18-2-2 12:57 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 11:25
真係唔好意思,累你比人以為你唔識個 lift 字


放下自在


男爵府

積分: 8822


68#
發表於 18-2-2 13:00 |只看該作者

回覆樓主:

我見係排隊等車,一早幫手排隊,等小姐一落樓就有得上車


翡翠宮

積分: 78601


69#
發表於 18-2-2 13:01 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:09
我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift !
Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 !
我呆左
仲有咩可以叫工人做架?


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


70#
發表於 18-2-2 13:37 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 00:11
等車我覺得都情有可原,如果要等半個鐘既話果半個鐘可以好好用
但等 lift 果一、兩分鐘真係 ⋯
...



伯爵府

積分: 16821


71#
發表於 18-2-2 13:48 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-2-2 11:30
而家無人叫小姐嫁啦,佢阿maam真係當個女名媛

係啦,我多數見都係叫名多,聽到叫小姐令我諗起以 d 馬姐


伯爵府

積分: 16821


72#
發表於 18-2-2 13:50 |只看該作者
chocolatebean 發表於 18-2-2 13:01
仲有咩可以叫工人做架?

真係一山還有一山高架,樓上 jm 話可以幫手暖廁所板,我想睇下有無人真係會咁做

點評

日月水火    發表於 18-2-2 16:59


水晶宮

積分: 69102

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


73#
發表於 18-2-2 13:50 |只看該作者
話時話,現今多左好多媽媽尊稱自己仔女做大少/少爺/大小姐,又或者自稱乜少奶。


男爵府

積分: 9796


74#
發表於 18-2-2 14:14 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-2-2 11:30
而家無人叫小姐嫁啦,佢阿maam真係當個女名媛

我又係第一時間諗起馬姐


大宅

積分: 2117

Poo得好勳章


75#
發表於 18-2-2 14:43 |只看該作者
小姐呢句咁似以前d民初片


大宅

積分: 3746


76#
發表於 18-2-2 15:01 |只看該作者

回覆樓主:

我娘家既印尼姐姐係叫我小姐架。初初好唔慣,我叫佢叫我個名,但佢話咁佢更唔慣,於是我冇再堅持。最難搞係我打返屋企,自稱自己時我試過講自己個名,佢會講返:下?邊位?,我唯有講:我係.......小姐(講左好耐都講唔出口),不過耐左就慣左,都係一句稱呼,冇咩特別意思,但佢叫我兩個仔就會叫名既。

我而家有少少擔心俾人聽到佢咁叫我點算....


公爵府

積分: 28935


77#
發表於 18-2-2 15:20 |只看該作者

回覆樓主

我見過工人幫太太等小巴


男爵府

積分: 6192


78#
發表於 18-2-2 15:32 |只看該作者
若曦 發表於 18-2-2 10:40
佢住一座.

一座有分層lift


子爵府

積分: 12107

牛年勳章


79#
發表於 18-2-2 16:55 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 00:13
就係可以即刻出到黎,所以我估佢係已經在屋入面 ready , 只係凍唔想自己出去等
...

本帖最後由 carcar0909 於 18-2-2 16:56 編輯

本帖最後由 carcar0909 於 18-2-2 16:55 編輯

粗俗D講句我覺得呢種人格好賤


水晶宮

積分: 51302

2023年兔年勳章


80#
發表於 18-2-2 17:01 |只看該作者
carcar0909 發表於 18-2-2 16:55
本帖最後由 carcar0909 於 18-2-2 16:56 編輯

本帖最後由 carcar0909 於 18-2-2 16:55 編輯
X2

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo