自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   10


伯爵府

積分: 19060


61#
發表於 18-2-13 14:53 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-2-13 14:33
以前住開黑廁冇問題

反而新屋廁所有窗,其實係咪要開?開少少人地都可以望入黎wor...

唯有開條‘那’


公爵府

積分: 29789


62#
發表於 18-2-13 14:56 |只看該作者

回覆樓主

黑廁完全冇問題

我屋企廁所全年唔開窗,因為出面大塵


伯爵府

積分: 19060


63#
發表於 18-2-13 15:00 |只看該作者
若曦 發表於 18-2-13 13:07
有得揀當然住有廁所窗. 我聽過近土瓜灣一個大型屋苑,前身是警察宿舍,好多單位排水渠都是長期發出氣味,最慘 ...

其實我又覺得未必因為黑廁,因為以前租嗰間屋黑廁無臭.反而宜家我住2個廁都有窗,但日日要倒水落地渠,否則士蛋一個廁所一起身入去勁臭,倒水去地渠便不臭.


水晶宮

積分: 65783


64#
發表於 18-2-13 15:03 |只看該作者

回覆樓主:

乜有人講黑厠樓送都唔要?無咁差。有窗厠和黑厠樓都住過,覺得分别不大。


子爵府

積分: 11411


65#
發表於 18-2-13 15:05 |只看該作者
rubycourt 發表於 18-2-13 15:00
其實我又覺得未必因為黑廁,因為以前租嗰間屋黑廁無臭.反而宜家我住2個廁都有窗,但日日要倒水落地渠,否 ...
有得開窗可以散味,不用單靠抽氣. 聽聞該處倒水落渠都唔得.


大宅

積分: 1503


66#
發表於 18-2-13 15:10 |只看該作者

回覆樓主:

我屋企個廁所有窗,但從來未開過


伯爵府

積分: 19060


67#
發表於 18-2-13 15:13 |只看該作者
若曦 發表於 18-2-13 15:05
有得開窗可以散味,不用單靠抽氣. 聽聞該處倒水落渠都唔得.

我上過我朋友屋企,佢有窗廁,可能佢哋做渠做得唔好,我一入去成屋也有渠味,已經打開了全屋窗.


大宅

積分: 1904


68#
發表於 18-2-13 15:15 |只看該作者
我喺外國住過嘅單位都係得黑廁
可以外國冇香港咁濕啦
基本上都唔覺有又霉又濕嘅問題
相反喺香港,我未住過有黑廁嘅單位
但都係濕濕霉霉
所以未必有關係⋯⋯


伯爵府

積分: 19060


69#
發表於 18-2-13 15:18 |只看該作者
若曦 發表於 18-2-13 15:05
有得開窗可以散味,不用單靠抽氣. 聽聞該處倒水落渠都唔得.

我宜家屋企如果渠有味是倒水,但日日一起身倒勁煩,試過開抽氣扇越開越臭,直情想作嘔,開窗也無乜用,因為個窗係天井,一股濕氣味,仲怕有大強入屋.不過可能每個單位也不同


子爵府

積分: 11411


70#
發表於 18-2-13 15:22 |只看該作者
rubycourt 發表於 18-2-13 15:13
我上過我朋友屋企,佢有窗廁,可能佢哋做渠做得唔好,我一入去成屋也有渠味,已經打開了全屋窗.
...
是嗎?是否每座廁所都有窗?這是我相熟地產代理告訴我.


男爵府

積分: 7114


71#
發表於 18-2-13 15:24 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

以前住有窗廁所5年,膠邊常發黑,而家住黑廁反而好干爽,住了7年完全冇發黑發霉。


伯爵府

積分: 19060


72#
發表於 18-2-13 15:28 |只看該作者
若曦 發表於 18-2-13 15:22
是嗎?是否每座廁所都有窗?這是我相熟地產代理告訴我.

我上過我朋友屋企舊樓,佢哋剛全屋大裝修咗,所以臭都唔會拆.


子爵府

積分: 11411


73#
發表於 18-2-13 15:28 |只看該作者
rubycourt 發表於 18-2-13 15:18
我宜家屋企如果渠有味是倒水,但日日一起身倒勁煩,試過開抽氣扇越開越臭,直情想作嘔,開窗也無乜用,因 ...
用活渠門可以嗎?


伯爵府

積分: 19060


74#
發表於 18-2-13 15:34 |只看該作者
若曦 發表於 18-2-13 15:28
用活渠門可以嗎?

因為係新樓已有裝上,再加上我問過個設計已經是當係洗水盤用水時d水也有部分去地渠,但一樣臭,之前只是主人房廁所,但現在主人房廁所少咗,反而客廁日日有臭.


伯爵府

積分: 17658


75#
發表於 18-2-13 15:38 |只看該作者

回覆樓主

有窗同無窗嘅廁所都用過,我覺得有窗會好大灰塵,無窗嘅話潮濕時會用抽濕機抽下濕!用吸塵機吸下塵囉!


伯爵府

積分: 17658


76#
發表於 18-2-13 15:42 |只看該作者

回覆樓主

以前用有窗廁所,啲大強會向抽氣扇位飛入來!返而黑廁無哪個問題!


大宅

積分: 2886


77#
發表於 18-2-13 15:43 |只看該作者

回覆樓主

自己屋企係黑廁,真係好易發霉


珍珠宮

積分: 41025

hashtag影視迷勳章


78#
發表於 18-2-13 15:48 |只看該作者

回覆樓主

起初我都怕黑廁,而家住左四年又覺得ok wor, 冬天沖涼仲無咁凍添


伯爵府

積分: 19765

2018復活節勳章


79#
發表於 18-2-13 16:05 |只看該作者
黑廁無問題,曾經住過, I LIKE
酒店FEEL


珍珠宮

積分: 31256


80#
發表於 18-2-13 16:18 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...
我第一間屋, 廁所有窗但因為窗外好多渠又梅所以我都長期關咗佢. 住咗過10年都無問題, 但有段時間抽氣扇壞了櫃入面就好多梅菌.
而家住呢個屋苑8年, 分别間屋都係黑廁, 第一間原裝天花抽氣扇第二間抽氣扇改咗為浴室寶但浴室寶既抽氣無傳統既咁勁但3年了都無咩問題.

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo