自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


侯爵府

積分: 22925


61#
發表於 18-6-3 19:20 |只看該作者

回覆樓主

我個小一,溫完課本作業就做練習,之後休息5-10分鐘,跟住再做練習,再休息,再做練習,再休息.......不停重複了幾個週末,今個星期三開始考,希望不要打風,快d完結考試週,我唔想再拖呀
2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽


用戶要求終止服務

積分: 8567

好媽媽勳章


62#
發表於 18-6-3 19:21 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-3 14:54
我已經唔求成績,但都要同佢溫下……求其溫下都已經激死

我只係想佢合格,但都好難 外判左


侯爵府

積分: 22925


63#
發表於 18-6-3 19:22 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-3 18:50
我都係做兩頁練習,就俾佢玩一陣,但d答案錯多過啱……

我都係做一陣玩一陣,每次利誘佢做幾頁就可以玩一陣,唔可以一次過坐足全日狂谷。
2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽


珊瑚宮

積分: 103021

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


64#
發表於 18-6-3 19:25 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-3 19:17
我都係返工,月頭好忙,請左幾日下午放假都應該放唔到

宜家d 細路,唔知乜野構造
玩呀!食呀!唔使教都叻過你
考試,默書,功課,測驗……佢地可以玩死你,好似冇返過學,上過堂咁


侯爵府

積分: 24196


65#
發表於 18-6-3 20:49 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-3 18:50
我都係做兩頁練習,就俾佢玩一陣,但d答案錯多過啱……

錯就解釋比佢知錯乜⋯我係同阿仔一齊對答案,岩岩又再做多份,比我發現佢最尾hea做,又罰做多2頁⋯終於都乖乖地做晒⋯今日比佢休息喇。


侯爵府

積分: 24196


66#
發表於 18-6-3 20:50 |只看該作者
hellohellojenny 發表於 18-6-3 19:22
我都係做一陣玩一陣,每次利誘佢做幾頁就可以玩一陣,唔可以一次過坐足全日狂谷。
...

無得坐足一日,佢唔癲我地都癲左



侯爵府

積分: 23250


67#
發表於 18-6-3 21:16 |只看該作者
ilikethis2005 發表於 18-6-3 20:49
錯就解釋比佢知錯乜⋯我係同阿仔一齊對答案,岩岩又再做多份,比我發現佢最尾hea做,又罰做多2頁⋯終於都 ...

其實我要求真係唔高,每個chapter我要佢做兩頁練習,唔洗100%啱我都收貨,一齊對答案會提下佢小心d……但佢太賴皮,好克人憎


侯爵府

積分: 23250


68#
發表於 18-6-3 21:17 |只看該作者
selinako^^ 發表於 18-6-3 19:25
宜家d 細路,唔知乜野構造
玩呀!食呀!唔使教都叻過你
考試,默書,功課,測驗……佢地可以玩死你 ...

我琴日已經訂左酒店,一考完試就過大海輕鬆下


侯爵府

積分: 23250


69#
發表於 18-6-3 21:18 |只看該作者
wing_wing912 發表於 18-6-3 19:21
我只係想佢合格,但都好難 外判左

我都好想外判,但我仔受軟唔受硬,之前已經成日俾外面英數班既miss投訴


侯爵府

積分: 24196


70#
發表於 18-6-3 21:27 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-3 21:16
其實我要求真係唔高,每個chapter我要佢做兩頁練習,唔洗100%啱我都收貨,一齊對答案會提下佢小心d……但 ...

唉⋯個個細路都係咁,我果個都係咁上下。
所以我好慶幸自己無幫佢入間大熱小學,果d掙到爆,我仔咁既性格去到實死梗。


子爵府

積分: 12673


71#
發表於 18-6-3 21:37 |只看該作者

回覆樓主

已經閙咗兩獲,比佢休息,但休息完係仲衰,完全游魂發夢,唔比休息又話攰.....

佢唔想溫但又驚成績唔好,問佢咁你想點,佢話唔知.... 我想C呀.......


子爵府

積分: 12846

虎到金來勳章


72#
發表於 18-6-3 22:02 |只看該作者

回覆樓主:

好早就逐d溫,腦容量有限,今日都溫左5,6個鐘,仲慘過返工,而家訓左又要預備聽日要溫既練習


大宅

積分: 2527


73#
發表於 18-6-3 22:41 |只看該作者
傻蛋蛋 發表於 18-6-3 22:02
好早就逐d溫,腦容量有限,今日都溫左5,6個鐘,仲慘過返工,而家訓左又要預備聽日要溫既練習
...
我已作戰左 2 星期,好彩考多 2 日就完。之前每晚佢瞓左我就開工印練習出題目,真係慘過自己考試。


大宅

積分: 2527


74#
發表於 18-6-3 22:43 |只看該作者
hellohellojenny 發表於 18-6-3 19:20
我個小一,溫完課本作業就做練習,之後休息5-10分鐘,跟住再做練習,再休息,再做練習,再休息.......不停 ...
我都係差唔多,我地每溫 30 分鐘就休息 10 分鐘,全日無限 loop 做練習、默書、休息, 真係好鬼攰


男爵府

積分: 7471


75#
發表於 18-6-3 22:44 |只看該作者

回覆樓主

簡直好多知音人,我連續癲咗兩日,好驚隔離屋報警。 抖正完又再錯同樣嘅,唔係漏grammer,就係大細楷,加減數又唔記得進位。
自己聽日,後日又無假放,星期三又考啦


珍珠宮

積分: 32299


76#
發表於 18-6-3 22:51 |只看該作者
ilikethis2005 發表於 18-6-3 20:50
無得坐足一日,佢唔癲我地都癲左

可能我仔小四,上午睇完妖怪手錶温到兩点去tea, 回家再温兩小时,我煮飯,佢沖完涼休息!晩飯後温多個半鐘


侯爵府

積分: 22925


77#
發表於 18-6-3 23:22 |只看該作者
MsAudreyK 發表於 18-6-3 22:41
我已作戰左 2 星期,好彩考多 2 日就完。之前每晚佢瞓左我就開工印練習出題目,真係慘過自己考試。 ...

我又係等佢瞓咗就開工出題目印練習,日頭就陪溫,夜晚就出卷,已經連續重複了幾個星期,仲慘過自己考試,我覺得自己好似由小一開始再讀過。
2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽


子爵府

積分: 10273


78#
發表於 18-6-3 23:48 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-3 13:40
溫左幾個鐘,真係不斷噴火

幫佢哋温書,我就覺得自己好似唐伯虎點秋香嘅對穿腸噴血果慕!


珊瑚宮

積分: 103021

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


79#
發表於 18-6-4 00:37 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-3 21:17
我琴日已經訂左酒店,一考完試就過大海輕鬆下

我都約晒朋友,7月去旅行
掉低所有人


珊瑚宮

積分: 103021

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


80#
發表於 18-6-4 00:40 |只看該作者
mywl 發表於 18-6-3 21:37
已經閙咗兩獲,比佢休息,但休息完係仲衰,完全游魂發夢,唔比休息又話攰.....

佢唔想溫但又驚成績唔好, ...

你話返佢,去街玩果陣又唔見你話想死

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo