立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8100
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:30 發表 但係你好似係有計劃架啦wor
禁止訪問
積分: 2117
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:33 發表 呵呵~原來係咁!! 結果就係成功左
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:36 發表 好彩你係諗住簡簡單單.. 你諗住返大陸邊度影相,几時去?
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:45 發表 我怕你屋企人會唔俾呀~~如果你真係去要小心d呀..因為影相真係好辛苦!又成日冇得點食野....我怕你會太辛苦!
原帖由 celiasy 於 09-3-31 10:22 發表 你小心D得架啦..帶定多D面包係身邊啦! 一肚餓就要食,唔好餓親! 你開始冇胃口啦?咁有冇嘔呀? 我又未開始變喎..仲係成日肚餓.不過呢兩日好頭痛... ...
大宅
積分: 3110
原帖由 minmin82 於 09-3-30 23:26 發表 黃樹勤 我上網睇過係平~~但d人話佢好馬虎囉~~ 我而家明白啦 所以都唔會咁早照~~~ 你咁快俾左醫生紙啦-0- 我諗住生之前幾日先放咋~生完可以放耐d呀嘛 哈哈 ...
原帖由 ~*candy*~ 於 09-3-31 12:16 發表 我公司...得前4後6架咋...所以早俾同遲俾都係一樣...
原帖由 celiasy 於 09-3-31 12:48 發表 要頂住呀.我都係咁同自己講!!依家都係有苦自己知..過左3月個,可以同人講咁就會好D架啦~:D
原帖由 celiasy 於 09-3-31 13:39 發表 我兩邊既屋企人都知架啦~唔怕既:loveliness:
原帖由 celiasy 於 09-3-31 14:53 發表 咁都冇法子..一定要講! 其他親戚知都冇辦法.唔好諗咁多.開開心心去迎接每一件新既事物啦:loveliness:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy