懷孕前後

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   0


男爵府

積分: 8100


61#
發表於 09-3-30 23:32 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:30 發表


但係你好似係有計劃架啦wor


其實一直都係諗係順其自然~~有就結 冇就 下年先結
都叫一半一半咁啦哈哈


禁止訪問

積分: 2117


62#
發表於 09-3-30 23:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


63#
發表於 09-3-30 23:35 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:33 發表


呵呵~原來係咁!!

結果就係成功左


係呀~~第2個月就成功左~~所以而家要結婚嚕
我都係註冊 同 屋企人食飯咁 所以都唔使搞好多野
都會影相既 不過返大陸影~~


禁止訪問

積分: 2117


64#
發表於 09-3-30 23:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


65#
發表於 09-3-30 23:38 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:36 發表


好彩你係諗住簡簡單單..

你諗住返大陸邊度影相,几時去?


返廣州影~~上次我表妹影 都係2千幾~~都幾好~~
我諗係都係4月尾嚕~~諗住同都係屋企人商量左先


禁止訪問

積分: 2117


66#
發表於 09-3-30 23:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


67#
發表於 09-3-30 23:50 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-30 23:45 發表


我怕你屋企人會唔俾呀~~如果你真係去要小心d呀..因為影相真係好辛苦!又成日冇得點食野....我怕你會太辛苦!


成日冇得食野咁慘 但大陸影 真係又平又抵 都幾靚呀~我會小心架啦~~多謝你呀~~
我今日開始 冇咩胃口想食野啦~~前幾日都仲好食得~


禁止訪問

積分: 2117


68#
發表於 09-3-31 10:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


69#
發表於 09-3-31 10:34 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-31 10:22 發表


你小心D得架啦..帶定多D面包係身邊啦!
一肚餓就要食,唔好餓親!

你開始冇胃口啦?咁有冇嘔呀?
我又未開始變喎..仲係成日肚餓.不過呢兩日好頭痛... ...


我會架啦~~多謝你~~不過仲未知幾時搞~~呢幾日要商量左先~~~
我琴日開始冇胃口啦~~唔想食野咁~~不過我都有食D~~嘔就冇~~可能未係嚴重果D~~我頭痛頭尺左成2個星期有多啦~~都幾辛苦


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


70#
發表於 09-3-31 12:14 |只看該作者
睇左黃醫生個條link啦~~
摸胸...我同我老公一齊..
佢應該唔會做d咩掛
不過同老公相量左
都係睇曾醫生啦
因為黃醫生d儀器好似好舊咁
算啦 返正有得clam
貴d就貴d啦


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


71#
發表於 09-3-31 12:16 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-3-30 23:26 發表


黃樹勤 我上網睇過係平~~但d人話佢好馬虎囉~~
我而家明白啦 所以都唔會咁早照~~~
你咁快俾左醫生紙啦-0-
我諗住生之前幾日先放咋~生完可以放耐d呀嘛 哈哈 ...


我公司...得前4後6架咋...所以早俾同遲俾都係一樣...


男爵府

積分: 8100


72#
發表於 09-3-31 12:17 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-3-31 12:16 發表


我公司...得前4後6架咋...所以早俾同遲俾都係一樣...


我公司應該有得揀 我未問~~你有得CLAIM 唔怕睇啦~睇番口啤好D既囉~~
我岩岩問打左去余啟文醫生~~佢500元~好似只係診金~~唔缶超聲波~~曾醫生係唔係700包埋超聲波架?


禁止訪問

積分: 2117


73#
發表於 09-3-31 12:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


74#
發表於 09-3-31 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


75#
發表於 09-3-31 13:02 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-31 12:48 發表


要頂住呀.我都係咁同自己講!!依家都係有苦自己知..過左3月個,可以同人講咁就會好D架啦~:D


我男友已經同佢阿媽講左
我就明天先同阿媽講 同屋企人講 怕嗎?


禁止訪問

積分: 2117


76#
發表於 09-3-31 13:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


77#
發表於 09-3-31 13:41 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-31 13:39 發表


我兩邊既屋企人都知架啦~唔怕既:loveliness:


我因為要結婚 又要通知屋企人 其他屋企人可能都會知-0- 我怕有事~~


禁止訪問

積分: 2117


78#
發表於 09-3-31 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8100


79#
發表於 09-3-31 15:34 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-3-31 14:53 發表


咁都冇法子..一定要講!
其他親戚知都冇辦法.唔好諗咁多.開開心心去迎接每一件新既事物啦:loveliness:


我都想開心d~~不過都幾多野煩架~因為樣樣都要自己搞~~我都book左曾醫生啦 25/4 check bb到時岩岩8周啦


禁止訪問

積分: 2117


80#
發表於 09-3-31 16:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo