自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


男爵府

積分: 5725


61#
發表於 18-6-7 21:42 |只看該作者
mrsnip 發表於 18-6-7 20:08
你地諗下有冇嘢幫到佢舒服啲?請問咩癌?

肺腺癌四期


琥珀宮

積分: 160361

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 育兒性格勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 18-6-7 21:43 |只看該作者

回覆樓主:



水晶宮

積分: 50467


63#
發表於 18-6-7 21:46 |只看該作者

回覆樓主

幫推


男爵府

積分: 5505


64#
發表於 18-6-7 21:52 |只看該作者

回覆樓主

樓主加油,保重!一定會苦盡甘來


男爵府

積分: 5725


65#
發表於 18-6-7 21:55 |只看該作者
Jomancc 發表於 18-6-7 21:52
樓主加油,保重!一定會苦盡甘來

收到大家祝福,心感安慰多了,bk 果然係一個可以集氣的地方


男爵府

積分: 7182


66#
發表於 18-6-7 21:58 |只看該作者

回覆樓主:

祝福


伯爵府

積分: 17465

減齡達人勳章 親子王國15週年勳章


67#
發表於 18-6-7 22:04 |只看該作者


男爵府

積分: 6028


68#
發表於 18-6-7 22:37 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-7 21:55
收到大家祝福,心感安慰多了,bk 果然係一個可以集氣的地方
...

陪爸爸傾多D計,分散下佢注意力,令佢開心D....祝世伯早日康復,身壯力健!

想請教是否在政府醫院化療?有沒有取second opinion,選擇較少副作用的療法?不好意思,因為本人母親亦將會接受化療,想聽多一點!謝謝!


男爵府

積分: 7017


69#
發表於 18-6-7 22:42 |只看該作者

回覆樓主:

早日康復


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


70#
發表於 18-6-7 22:44 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-7 21:41
請問你飲邊隻蔬菜汁?

我冇飲果汁,我飲呢隻雞湯,我對奶敏感飲加營素都會痾唯獨飲佢冇事,真係雞湯味無論聞定飲都好ok 同埋超高卡1ml一千卡 [/smil
Screenshot_20180607-223217.JPEG
感激遇上你~


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


71#
發表於 18-6-7 22:47 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kiko_mami 於 18-6-7 22:52 編輯

可以問主診可唔可以去睇中醫去舒緩化療副作用,當然要落完藥先可以飲中藥。好難冇副作用,不過就要搵方法令自己舒服d,廣華謝國財同馬鳳嬌醫師好多癌症病人搵佢睇


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


72#
發表於 18-6-7 22:55 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-7 17:00
星期一落完第一針,爸爸覺得好辛苦又㢌又嘔又冇胃口,今日仲頭暈開始有些覺得個病令佢好辛苦,見到佢咁又幫 ...

加油


伯爵府

積分: 15361

2018復活節勳章


73#
發表於 18-6-7 23:15 |只看該作者

回覆樓主



子爵府

積分: 14773


74#
發表於 18-6-7 23:25 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-7 17:00
星期一落完第一針,爸爸覺得好辛苦又㢌又嘔又冇胃口,今日仲頭暈開始有些覺得個病令佢好辛苦,見到佢咁又幫 ...

正常的但會過去的,明白係側邊見到又幫唔到手係好痛心的。媽媽冇飲奶粉但有打升白針,有食牛,有用花生衣煲水,冇留過班。祝福你爸爸,加油。多d陪佢,俾d野佢睇下做下,分散注意力,時間過得快些。


別墅

積分: 646


75#
發表於 18-6-8 00:01 |只看該作者
koller 發表於 18-6-7 18:45
我先生下星期一開始第2階段,化療+電療,我都好擔心
幸好第1階段化療過程尚算有驚無險

請問咩係五红水呀 請指教


寶石宮

積分: 292937

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


76#
發表於 18-6-8 02:48 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-7 17:00
星期一落完第一針,爸爸覺得好辛苦又㢌又嘔又冇胃口,今日仲頭暈開始有些覺得個病令佢好辛苦,見到佢咁又幫 ...



男爵府

積分: 5725


77#
發表於 18-6-8 06:58 |只看該作者
hawflakes 發表於 18-6-7 22:37
陪爸爸傾多D計,分散下佢注意力,令佢開心D....祝世伯早日康復,身壯力健!

想請教是否在政府醫院化療? ...

因為政府未有期,所以頭一針係私院做,有同醫生傾過,因為副作用因人而定,所以只可以食止痾止嘔藥頂住


子爵府

積分: 11033


78#
發表於 18-6-8 07:32 |只看該作者

回覆樓主

早日康復


珍珠宮

積分: 38647


79#
發表於 18-6-8 07:54 |只看該作者

回覆樓主



寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


80#
發表於 18-6-8 07:56 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-7 17:00
星期一落完第一針,爸爸覺得好辛苦又㢌又嘔又冇胃口,今日仲頭暈開始有些覺得個病令佢好辛苦,見到佢咁又幫 ...


幸福可以好簡單

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo