美容扮靚

跳至

首頁
23456...14

尾頁
   0


男爵府

積分: 7101


61#
發表於 09-4-21 15:47 |只看該作者
我都係第一次食0咼, 但係佢地無10mg.

原帖由 kellylau79 於 09-4-21 14:58 發表
其實點解唔去醫生度開sibutil呢?我今日去醫生度開左,700蚊2個月藥,一個月3百幾。醫生仲幫我磅重,量血壓,聼心肺。不過醫生就要我食10mg咯,因爲我第一次食。希望我會成功同D豬腩肉say good bye啦! ...


男爵府

積分: 7101


62#
發表於 09-4-21 15:48 |只看該作者
我打左電話去雅培問, 佢地話sibutil都係一樣架, 無任何分別架.

原帖由 momsusan 於 09-4-21 12:19 發表
我尋日去藥房買,佢開價$620(15mg),然後佢介紹我另一隻叫sibutil,同reductil0個樣一樣既,佢話同reductil既成分一樣,而且係雅培既子公司出,平時只係賣俾醫生,佢地係同醫生拎貨。

佢話好多OL同佢地買,因為56粒只係$100 ...


男爵府

積分: 7101


63#
發表於 09-4-21 15:49 |只看該作者
好似平台期開始過去, 今天128.8磅:lol


伯爵府

積分: 19660


64#
發表於 09-4-21 16:42 |只看該作者
我都想試下食呀,但副作用真係咁勁嗎?


伯爵府

積分: 15740


65#
發表於 09-4-21 17:12 |只看該作者
原帖由 ophe1013 於 09-4-21 04:42 PM 發表
我都想試下食呀,但副作用真係咁勁嗎?
我今日第一日食10mg,副作用就係11點食完早餐後(今日晏左食),到而都唔肚餓,口比未食之前干,訓晏覺時訓唔著,個心有D un住。我個人暫時還可以接受。希望聼日會好D啦。


伯爵府

積分: 15740


66#
發表於 09-4-21 17:19 |只看該作者
原帖由 moondream3003 於 09-4-21 03:47 PM 發表
我都係第一次食0咼, 但係佢地無10mg.
醫生同我講,話我唔係超重太多,所以第一次唔好食甘勁,話怕我會頂唔順D副作用。


洋房

積分: 87


67#
發表於 09-4-21 19:03 |只看該作者
請問呢隻有冇西藥成份西布曲明???
thx....


伯爵府

積分: 15740


68#
發表於 09-4-21 21:27 |只看該作者
原帖由 empty 於 09-4-21 07:03 PM 發表
請問呢隻有冇西藥成份西布曲明???
thx....
主要成分就係西布曲明


洋房

積分: 87


69#
發表於 09-4-21 21:35 |只看該作者
吓!係呀...唔該晒!


原帖由 kellylau79 於 09-4-21 21:27 發表
主要成分就係西布曲明


男爵府

積分: 7025

醒目開學勳章 畀面勳章


70#
發表於 09-4-22 09:14 |只看該作者
原帖由 moondream3003 於 09-4-20 15:42 發表
0向天水圍0咼.

不如你PM我你住边區, 因為係D醫療公司診所.


我睇咗你地留言,我又心思思想食,但又唔知咩藥房可以買倒,so尋日去咗睇醫生,$680一個月10mg連醫生費,請問貴唔貴呀?你係咪住天水圍呀,我都係,因為唔知邊道有得睇,so我尋日去咗新北江搵,睇倒佢有諾美亭poster就入去,佢咩都冇同我check的,磅都冇磅,淨係話開藥比我食,都幾商業!請問你去邊道睇0架?


男爵府

積分: 7101


71#
發表於 09-4-22 11:09 |只看該作者
貴係, $180醫生費, 再加每星期藥$100, 之後只需要去攞藥.

有磅重, 我要佢幫我量埋血壓, 加埋傷風感冒一次過睇

頌富商場百佳那層, 盈健呀.

原帖由 lyctina 於 09-4-22 09:14 發表


我睇咗你地留言,我又心思思想食,但又唔知咩藥房可以買倒,so尋日去咗睇醫生,$680一個月10mg連醫生費,請問貴唔貴呀?你係咪住天水圍呀,我都係,因為唔知邊道有得睇,so我尋日去咗新北江搵,睇倒佢有諾美亭poster就入去, ...

[ 本帖最後由 moondream3003 於 09-4-22 11:11 編輯 ]


男爵府

積分: 7101


72#
發表於 09-4-22 11:12 |只看該作者
今天128磅


男爵府

積分: 7025

醒目開學勳章 畀面勳章


73#
發表於 09-4-22 11:39 |只看該作者
原帖由 moondream3003 於 09-4-22 11:09 發表
貴係, $180醫生費, 再加每星期藥$100, 之後只需要去攞藥.

有磅重, 我要佢幫我量埋血壓, 加埋傷風感冒一次過睇

頌富商場百佳那層, 盈健呀.

...

原來頌富有....早知我唔洗過新北江搵...!
我奶奶住頌富的!
thank you晒,我下個月去0個道睇先~


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


74#
發表於 09-4-22 12:45 |只看該作者
原帖由 kellylau79 於 09-4-21 21:27 發表
主要成分就係西布曲明


西布曲明香港唔賣得喎!!!!

如果有, 冇可能註冊到咖


洋房

積分: 87


75#
發表於 09-4-22 13:35 |只看該作者
hi kellylau,
可否pm診所地址比我,唔該晒




quote]原帖由 kellylau79 於 09-4-21 02:26 發表
今日幫老公去診所拿藥時見到個廣告都已經心CC啦,返黎見到呢個topic,晚上叫老公去診所問醫生,先發現原來有2種名架!係藥房買同係醫生度開個名有D分別,但藥係一樣既,藥廠都一樣,但醫生度開既就平D咯,大約7百幾2個月。我已經決定 ... [/quote]


複式洋房

積分: 122


76#
發表於 09-4-22 18:46 |只看該作者
我都係勁肥, 18x , 都好想減 4-50磅
個人好腫, 好耐以前食過幾粒 15g, 唔
覺有咩唔同, 都好想真真正正試下食.
但我本身有生暗瘡的, 最驚會爆瘡.
好開心加入這個大家庭............


伯爵府

積分: 15740


77#
發表於 09-4-22 21:00 |只看該作者
原帖由 Pulmma 於 09-4-22 12:45 PM 發表


西布曲明香港唔賣得喎!!!!

如果有, 冇可能註冊到咖
西布曲明如果用係醫生處方藥上係可以既,但如果用係保健產品上就犯法。


伯爵府

積分: 15740


78#
發表於 09-4-22 21:01 |只看該作者
收啦
原帖由 empty 於 09-4-22 01:35 PM 發表
hi kellylau,
可否pm診所地址比我,唔該晒




quote]原帖由 kellylau79 於 09-4-21 02:26 發表
今日幫老公去診所拿藥時見到個廣告都已經心CC啦,返黎見 ...


洋房

積分: 87


79#
發表於 09-4-22 21:35 |只看該作者
hi kellylau79,
唔好意思,因收唔到,煩請再send 多次!


原帖由 kellylau79 於 09-4-22 21:01 發表
收啦


大宅

積分: 2000

好媽媽勳章 醒目開學勳章


80#
發表於 09-4-23 18:12 |只看該作者
momsusan, would you pls PM me the address of your drug store? I bought Reductil in CWB for $650 and they introduce Sibutil to me which cost $1150. Thanks.
原帖由 momsusan 於 09-4-21 12:19 發表
我尋日去藥房買,佢開價$620(15mg),然後佢介紹我另一隻叫sibutil,同reductil0個樣一樣既,佢話同reductil既成分一樣,而且係雅培既子公司出,平時只係賣俾醫生,佢地係同醫生拎貨。

佢話好多OL同佢地買,因為56粒只係$100 ...

首頁
23456...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo