夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


別墅

積分: 988


61#
發表於 18-12-6 11:56 |只看該作者
沈晚發夢見到c6一五一十將佢出軌嘅事講返出黎,同過邊個幾時發生做左啲咩,依家諗起又好唔開心,凝住佢做過啲對我唔住嘅事

唔知係咪c6從來無好清楚咁講曬件事出黎,所以我會發呢個夢

你地會想知c6出軌嘅野嗎?


別墅

積分: 988


62#
發表於 18-12-6 12:00 |只看該作者
豬頭嘜仔 發表於 18-12-4 09:01
咁咪好囉!
係床上征服c6, 佢唔會再出去玩!因為佢要征服返你先

我諗佢要做我性奴先得
一諗起就唔想俾佢出去攪攪震
等佢精盡人亡,等佢無多餘精力出去攪攪震


大宅

積分: 2873


63#
發表於 18-12-6 14:01 |只看該作者
soso1227 發表於 18-12-5 20:35
其實要調整乜野呢?
對方唔改,就你改。
你可以走,離婚,

我接受唔到佢有異心,亦接受唔到佢哋唔知斷未,但又離開唔到,所以好難受,可能我生活圈子太細,又怕失去孤單寂寞


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


64#
發表於 18-12-6 14:53 |只看該作者
知知姐 發表於 18-12-6 14:01
我接受唔到佢有異心,亦接受唔到佢哋唔知斷未,但又離開唔到,所以好難受,可能我生活圈子太細,又怕失去 ...

正常冇人會接受老公有異心,
唔接受,一係老公改丶一係就分開。
既然你冇証據仍有小三,不如就當佢斷左,
何必諗太多。個天自有安排。
我係你的話,
就會睇老公點對自己,
如果佢對你好,也有留的價值,當老來做伴。
如果佢對你不好,就算佢和小三斷左,
都應該離開。遠離賤人。


大宅

積分: 2873


65#
發表於 18-12-6 15:23 |只看該作者
soso1227 發表於 18-12-6 14:53
正常冇人會接受老公有異心,
唔接受,一係老公改丶一係就分開。
既然你冇証據仍有小三,不如就當佢斷左,

多謝你分析,唯有係咁


大宅

積分: 3530


66#
發表於 18-12-6 18:09 |只看該作者
回覆 Babypru168 的帖子

我唔會想知佢同小三去到咩程度,亦唔想知佢地過程,諗起都仲心痛,但正如djm講講,只要佢依家對我好,我就唔想再諗起


大宅

積分: 3530


67#
發表於 18-12-6 18:15 |只看該作者
好似琴日同c6去左大陸旅行,佢就話忽然收到個唔知咩人嘅 whatsapp,係女人黎,跟住比我睇完之後就話唔知係咩人,就刪除左,但係之後我都唔開心,佢見我唔出聲,就知我有d野,於是就話,你又叫我要坦白,依家話你知,你又唔開心,我都唔知點做,佢話如果係有野,我就唔會話你知有個咁嘅 whatsapp啦


大宅

積分: 2873


68#
發表於 18-12-6 18:34 |只看該作者
chu媽 發表於 18-12-6 18:15
好似琴日同c6去左大陸旅行,佢就話忽然收到個唔知咩人嘅 whatsapp,係女人黎,跟住比我睇完之後就話唔知係 ...

其實佢有無真心係感覺得到,但我c6就好有保留


大宅

積分: 2873


69#
發表於 18-12-6 18:36 |只看該作者
我覺得我成日反反覆覆主要原因都係佢嘅態度同佢行為、行動


別墅

積分: 988


70#
發表於 18-12-6 19:03 |只看該作者
chu媽 發表於 18-12-6 18:15
好似琴日同c6去左大陸旅行,佢就話忽然收到個唔知咩人嘅 whatsapp,係女人黎,跟住比我睇完之後就話唔知係 ...

你c6講啲野好似我c6, 天下男人都一樣


大宅

積分: 3530


71#
發表於 18-12-6 21:14 |只看該作者
回覆 Babypru168 的帖子

你c6是否已回頭


別墅

積分: 988


72#
發表於 18-12-6 21:41 |只看該作者
chu媽 發表於 18-12-6 21:14
回覆 Babypru168 的帖子

你c6是否已回頭

係,佢已回頭,年幾前已經同小三斷左,仲話以後都唔會咁做

小朋友剛出世無耐,我知道呢件事後,佢明顯有放心機幫手照顧小朋友,之前係無嘅,唔知係咪覺得內疚,要補償

我估佢以後唔會咁做嘅原因係因為小三攪大左件事,攪到佢覺得好煩,依家勁憎小三


大宅

積分: 3530


73#
發表於 18-12-6 22:45 |只看該作者
回覆 Babypru168 的帖子

我依家都盡量唔諗,只係希望大家可以平安咁迪f過埋以後日子,希望佢今次只係一時迷失,珍惜我地比佢嘅機會


別墅

積分: 988


74#
發表於 18-12-8 18:02 |只看該作者
chu媽 發表於 18-12-6 22:45
回覆 Babypru168 的帖子

我依家都盡量唔諗,只係希望大家可以平安咁迪f過埋以後日子,希望佢今次只係一時 ...

我都唔想諗,但個腦不由自主咁會諗返嗰段時間佢用咩大話同手段瞞住我去做衰野,夜晚間唔使都會喊同埋覺得心痛!
見到佢依家對住我笑嗰個nice 樣,好辛苦!



大宅

積分: 3530


75#
發表於 18-12-8 20:26 |只看該作者
回覆 Babypru168 的帖子

其實如果我地係選擇原諒佢地嘅,就要相信佢地,我知係好難忘記,但係我地要學識放低,無論係人同事,好似一個花瓶,打爛左補返都係有裂痕,但係我地衹有張傷痛埋係最深深處,希望時間可以沖淡,我C6依家都係好似冇事發生過咁,我再提就係我唔啱,或者係咪我地太容易原諒佢地呢?


複式洋房

積分: 149


76#
發表於 18-12-21 10:11 |只看該作者
i know that feel

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo