自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 1155


61#
發表於 18-11-19 13:48 |只看該作者
kai3028 發表於 18-11-19 13:15
諗住上嚟搵下睇下有冇人有同樣情況
真係忍唔住留言。9月開始著,月頭已經咁樣 :igiv ...

三佰幾蚊著二個月變到咁,真係買對cotton on$60一對平底鞋好過,我都幫個仔今年買左呢隻牌子,暫時都仲未有問題住,可能男仔款個底厚,之前著青蛙有你呢個情況,勁唔come


公爵府

積分: 25680

好媽媽勳章 醒目開學勳章


62#
發表於 18-11-19 13:54 |只看該作者
BBape 發表於 18-9-11 12:09
垃圾鞋 KingHealth 上學鞋, 著不到2個月就穿底

我5月係 千色店買 , 都要 成三百幾元一對鞋, 須然唔算貴, ...
係好易穿, 子女著緊。
雖然內龍軟, 但好易爛, 應該係料差。
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


63#
發表於 18-11-19 14:00 |只看該作者
香印提子 發表於 18-11-19 13:48
三佰幾蚊著二個月變到咁,真係買對cotton on$60一對平底鞋好過,我都幫個仔今年買左呢隻牌子,暫時 ...

8月喺吉之島買200幾,9月3開學日著,11月頭個底已經開始爛


伯爵府

積分: 16919


64#
發表於 18-11-19 14:01 |只看該作者
adidas出左對全黑皮,個樣似皮鞋,想買黎試, 299咋


複式洋房

積分: 224


65#
發表於 18-11-20 18:02 |只看該作者
raicherry 發表於 18-11-19 14:01
adidas出左對全黑皮,個樣似皮鞋,想買黎試, 299咋

唔該晒


複式洋房

積分: 224


66#
發表於 18-11-20 18:05 |只看該作者
kai3028 發表於 18-11-19 13:15
諗住上嚟搵下睇下有冇人有同樣情況
真係忍唔住留言。9月開始著,月頭已經咁樣 :igiv ...

質料太太太差,真係計落仲貴過買對 LV鞋


寶石宮

積分: 340860

2024年龍年勳章


67#
發表於 18-11-20 18:05 |只看該作者
BBape 發表於 18-9-11 12:09
垃圾鞋 KingHealth 上學鞋, 著不到2個月就穿底

我5月係 千色店買 , 都要 成三百幾元一對鞋, 須然唔算貴, ...


幸福可以好簡單


複式洋房

積分: 224


68#
發表於 18-11-20 18:11 |只看該作者
BBape 發表於 18-11-20 18:05
質料太太太差,真係計落仲貴過買對 LV鞋

真係唔係好明,現時都會有d咁勁差嘅質料


複式洋房

積分: 224


69#
發表於 18-11-20 18:13 |只看該作者
BBape 發表於 18-11-20 18:11
真係唔係好明,現時都會有d咁勁差嘅質料

唔通真係去淘寶買,可能仲有質料保證,又平又靚


珍珠宮

積分: 36441


70#
發表於 18-11-20 18:14 |只看該作者

回覆樓主:

白鞋完全唔掂,幼稚園著咗4個月就要換,魔術貼爛


珍珠宮

積分: 37207


71#
發表於 18-11-20 18:16 |只看該作者

回覆樓主:

buster, kh, frog同 dr kong都著過,暫時buster同frog最襟


大宅

積分: 2597


72#
發表於 18-11-20 18:27 |只看該作者

回覆樓主:

我只買timberland, hush puppies 呢啲牌子比小朋友著。唔係話唔乜,不過試過Dr kong, buster呢啲牌子質地真係相差好大


子爵府

積分: 10319


73#
發表於 18-11-20 19:56 |只看該作者

回覆樓主:

雖然


珍珠宮

積分: 42594


74#
發表於 18-11-20 20:24 |只看該作者
BBape 發表於 18-9-13 11:53
總結下, 我覺得買 KingHealth 這個牌子可以講, 睇彩數, 祝大家好運 ,但完全無保證, 質數參差 , 因我都打去 ...

本帖最後由 芒果米池 於 18-11-20 20:25 編輯

彩數!K班買過KH,覺得好穿又襟。
之後轉Dr K,又ok喎!因為見大家都差評。

9月買反KH,明明SIZE岩的,但見呀仔行路有啲怪怪地咁,成日就住就住。

咁我怕佢著壞腳就轉反Dr K,反去對比下,KH鞋型又大又重,DrK就修腳型同輕啲。

So far著到而家冇穿冇爛,鞋底都冇乜蝕。

唔通鞋都要夾同中醫一樣

我只買過呢2個牌子比呀仔咋。


子爵府

積分: 12846

虎到金來勳章


75#
發表於 18-11-20 21:37 |只看該作者

回覆樓主:

Frog白波鞋好襟著,已經著左一年有多,KH係厚底果款,上年學期尾著到而家暫時冇事


已刪除用户

積分: 55335


76#
發表於 18-11-20 21:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6278


77#
發表於 18-11-20 21:51 |只看該作者
本帖最後由 wh12142005 於 18-11-20 21:52 編輯

我都試過著2,3個月甩鞋底,之後我無再買
未買前得同事介紹話come著,估唔到咁快爛


大宅

積分: 1945


78#
發表於 18-11-20 21:54 |只看該作者
BBape 發表於 18-9-11 12:09
垃圾鞋 KingHealth 上學鞋, 著不到2個月就穿底

我5月係 千色店買 , 都要 成三百幾元一對鞋, 須然唔算貴, ...

我今年9月買卑呀女,包括黑,白鞋,已甩皮了,反而frog仲好過佢


琥珀宮

積分: 152982


79#
發表於 18-11-20 22:05 |只看該作者


子爵府

積分: 10433

好媽媽勳章


80#
發表於 18-11-20 22:06 |只看該作者

回覆樓主:

呢個牌子,我女大約可以着半年,大約3個月鞋頭會披少少,6個月鞋頭位爛,當然係好粗着
買另一牌子(D...K....)開學到現在未見有爛。希望可以捱耐啲,返學鞋好貴4佰幾啊~
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo