自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   10


別墅

積分: 892


61#
發表於 18-10-2 18:35 |只看該作者
blackypurin 發表於 18-10-2 18:29
個人覺得去到中年,經驗比學歷重要,讀master未必幫到你轉工。身邊朋友讀完part time mba,事業上不覺有太 ...

我唔係轉行呀,只係無可能一份工做到退休

如轉工,年紀漸大,多個Master,我估容易d咋

所以想請教做HR jm 的意見


已刪除用户

積分: 42578


62#
發表於 18-10-2 18:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


63#
發表於 18-10-2 18:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 892


64#
發表於 18-10-2 18:39 |只看該作者

回覆樓主:

我唔係讀MBA,亦唔係想升

純粹多個Master減少中年比人淘汰機會


大宅

積分: 3879


65#
發表於 18-10-2 18:43 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 ainnai 於 18-10-2 18:45 編輯

認同考小唔需要唔做野。考小要中英文好,如果你份工有4,5萬以上,繼續返工,小朋友放學後去學野仲好。星期六,日就全天侯陪佢呢度去,果度去。
如果你full time master, 會唔會 啲時間只係由返工轉咗去讀書。

我小朋友上年考小學, 今年讀小一,真心覺得考直資私小係考學術。同時我past time mba

當然,如果你係還心願就另計。讀書永遠唔知幾時有用。


用戶要求終止服務

積分: 11305


66#
發表於 18-10-2 18:46 |只看該作者
yokulami 發表於 18-10-2 18:30
幼稚園K3呢一年還算輕鬆,上左小學先要跟得緊!
考小學完全無野要預備架!平常既教育足夠就ok!
不如襯呢兩 ...

係囉,我已不止一次重申考小學完全無野要預備....樓主

難道伴讀,玩遊戲,陪認字,check功課,周圍去玩見識下都只係為左考小一?考左小一甚至小二小三小四,都要做架嘛,親子共聚,不是為了考小一。

怕樓主誤會大了!

辭職跟小朋友功課增加親子時間就好common也好support,但主要為考小一真係唔需要囉



禁止訪問

積分: 26752


67#
發表於 18-10-2 18:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 892


68#
發表於 18-10-2 18:50 |只看該作者

回覆樓主:

有上補習班,但要温習才記得

我每晚9點後才有時間

辭工轉讀master,的確多d時間伴讀和認字


別墅

積分: 892


69#
發表於 18-10-2 18:52 |只看該作者
ainnai 發表於 18-10-2 18:43
認同考小唔需要唔做野。考小要中英文好,如果你份工有4,5萬以上,繼續返工,小朋友放學後去學野仲好。星期 ...

u part time MBA 也返工嗎?

佩服佩服


大宅

積分: 3879


70#
發表於 18-10-2 18:57 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 18:52
u part time MBA 也返工嗎?

佩服佩服

係的,返工+part time master. 小朋友無考到神校,但感恩入到最心儀直屬津校。不過我唔係8大,哈,只係雞野,但又感恩因為讀左mba, 事業上有點幫助。in gist,我覺得讀書係好,但未必可回本。考小學術方面外判,唔好放棄工作。
另一邊廂你話讀書為咗job security,咁你停工一年,好似有點contradiction……


別墅

積分: 892


71#
發表於 18-10-2 18:59 |只看該作者
ainnai 發表於 18-10-2 18:57
係的,返工+part time master. 小朋友無考到神校,但感恩入到最心儀直屬津校。不過我唔係8大,哈,只係雞 ...

你好到point,猶豫中


大宅

積分: 4696


72#
發表於 18-10-2 18:59 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:28
我已經working Mom 再part time Master 我怕會死

我早2年就係working mum +升職+ 讀part time master + 小朋友考k+無工人姐姐,真係忙到人都癲



子爵府

積分: 13804


73#
發表於 18-10-2 19:04 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 16:01
working Mom and part time Master, 再兼顧小學功課會死架

本帖最後由 little_monkey 於 18-10-2 19:08 編輯

三樣同時做就好難喎。。。最怕係三樣都做唔好。
除非有爸爸幫手跟功課,或者份工好free 可以讀書做功課,否則真心不建議樓主wm 讀master 仲跟功課。

btw, 建議讀master 不要打算hea讀,因為而家有master degree 的人都多,如果讀一個認受性無咁高的master , 擔心未必從職場上幫到手


伯爵府

積分: 19959

想生BB熱投


74#
發表於 18-10-2 19:05 |只看該作者
我小朋友龍年,我同我小朋友的家長大部份雙職,我們大部份都有好多植私嘅選擇,所以你想做便不,你所顧慮的都不是問題。
I am Agent P


別墅

積分: 892


75#
發表於 18-10-2 19:06 |只看該作者
小鼠 發表於 18-10-2 18:59
我早2年就係working mum +升職+ 讀part time master + 小朋友考k+無工人姐姐,真係忙到人都癲

我都無工人,但屋企人湊仔,同隔日請鐘點

考k,無咁驚

考小學真係...


別墅

積分: 892


76#
發表於 18-10-2 19:09 |只看該作者
hedhed 發表於 18-10-2 19:05
我小朋友龍年,我同我小朋友的家長大部份雙職,我們大部份都有好多植私嘅選擇,所以你想做便不,你所顧慮的 ...

是否名幼?

你上面寫(你想做便不),我不明白

我真心請教意見


伯爵府

積分: 19959

想生BB熱投


77#
發表於 18-10-2 19:30 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 19:09
是否名幼?

你上面寫(你想做便不),我不明白

想做便去做。

係唔係名幼就見人見智吧!但都是私幼。
I am Agent P


別墅

積分: 892


78#
發表於 18-10-2 19:31 |只看該作者
hedhed 發表於 18-10-2 19:30
想做便去做。

係唔係名幼就見人見智吧!但都是私幼。

thx


大宅

積分: 4696


79#
發表於 18-10-2 19:33 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 19:06
我都無工人,但屋企人湊仔,同隔日請鐘點

考k,無咁驚

我當然明白考小一幾難考啦,我大個個係龍b, 岩岩先玩完考小一遊戲。不過,考小一主要集中係9-10月,如果津小就6月,好多時1st都未見父母住,所以如果老公幫到手,其實都ok


伯爵府

積分: 15039

虎到金來勳章


80#
發表於 18-10-2 19:37 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 17:13
其實我係擔心遲d中年危機難轉工,點都要讀返書(後悔後生無讀),已有小朋友,自問無可能讀part time master, ...

你讀完master 係唸住可保住份工 /升職?

有 d 位經驗重要d. master 可幫你升? 如為保住份工,我唔會resign. 我之前part time 讀 master. 個段時間人只行2條路:屋企 -->公司。屋企-->番學。 要有心理準備,無晒時間,途中有同學頂唔順無再讀。

小朋友依家邊個湊?有冇同另一伴商討你讀書其間佢要付出多些時間?

考入學試搵資料,你已想唔做,係做野辛苦想 take break? it seems that you are escaping something...

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo