立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4618
子爵府
積分: 10493
hanangah 發表於 18-11-7 16:52 朋友個女日日飲土伏苓煲蔗糖,飲幾個月好返. 我個女試咗4日,未知效果.一次煲三日份量,放雪櫃.
寶石宮
積分: 318145
wongjackie 發表於 18-11-7 16:39 請問邊度買
翡翠宮
積分: 91062
ruby 發表於 18-11-7 17:23 請問要放幾多土伏苓呀?
禁止訪問
積分: 7265
bb2 發表於 18-11-7 17:35 土茯苓涼唔凉架?日日飲怕唔怕?
hanangah 發表於 18-11-7 17:46 好難答你怕唔怕,人地個女日日飲. 我個女飲咗4日,我都諗住,飲6日停1,2日咁飲.
積分: 2346
wcandtt 發表於 18-10-30 00:27 我大仔17歲,三個月前,暗瘡多如繁星,尤其是個額頭。 我比佢去美容院,做$1000一次的facial ,10天一次, ...
星仔媽媽 發表於 18-10-30 09:52 睇皮膚科醫生! 我仔又係有暗瘡,自己搽好多嘢都唔得。去睇醫生先知角質層太厚毛孔閉塞,開咗有小小果酸的 ...
積分: 2565
good_pig 發表於 18-11-6 11:34 我上個月買左skinb5, ,食左大半盒,感覺都ok, ,不過唔知係咪天氣轉都有幫忙 ...
Sammi8818 發表於 18-11-7 19:02 呢隻可以自己買來食嗎?
珍珠宮
積分: 34116
Protea 發表於 18-10-30 01:22 我仔都係食左三個月有多, 初初頭皮落雪, 面甩皮以雪花, 而家就只係嘴唇超乾甩皮, 不斷揸潤唇膏同面霜 ...
積分: 3902
wcandtt 發表於 18-10-30 08:55 乜你咁貴! 唔知d藥同唔同,不過我仔嗰d係原廠包裝的
good_pig 發表於 18-11-7 19:08 可以,vit b5 來的。牌子叫skinb5, 佢話係專利成份去痘
hanangah 發表於 18-11-7 17:39 3兩土伏苓煲4碗水,煲35分鐘.我用乾身土伏苓. 一定要用蔗糖
Sammi8818 發表於 18-11-7 22:16 有用嗎?
男爵府
積分: 9201
bb2 發表於 18-11-7 22:38 係咪係藥材舖買?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy