自由講場

跳至

首頁

尾頁
   53


大宅

積分: 4618


61#
發表於 18-11-7 16:53 |只看該作者
本帖最後由 hanangah 於 18-11-7 16:54 編輯

DEL


子爵府

積分: 10493


62#
發表於 18-11-7 17:23 |只看該作者
hanangah 發表於 18-11-7 16:52
朋友個女日日飲土伏苓煲蔗糖,飲幾個月好返.

我個女試咗4日,未知效果.一次煲三日份量,放雪櫃.

請問要放幾多土伏苓呀?


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 18-11-7 17:28 |只看該作者
wongjackie 發表於 18-11-7 16:39
請問邊度買

sasa. ..不過我試多陣先

上skinb5 都有得訂


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


64#
發表於 18-11-7 17:35 |只看該作者
hanangah 發表於 18-11-7 16:52
朋友個女日日飲土伏苓煲蔗糖,飲幾個月好返.

我個女試咗4日,未知效果.一次煲三日份量,放雪櫃.

土茯苓涼唔凉架?日日飲怕唔怕?


大宅

積分: 4618


65#
發表於 18-11-7 17:39 |只看該作者
ruby 發表於 18-11-7 17:23
請問要放幾多土伏苓呀?

3兩土伏苓煲4碗水,煲35分鐘.我用乾身土伏苓.
一定要用蔗糖



禁止訪問

積分: 7265


66#
發表於 18-11-7 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4618


67#
發表於 18-11-7 17:46 |只看該作者
bb2 發表於 18-11-7 17:35
土茯苓涼唔凉架?日日飲怕唔怕?

好難答你怕唔怕,人地個女日日飲.

我個女飲咗4日,我都諗住,飲6日停1,2日咁飲.









禁止訪問

積分: 7265


68#
發表於 18-11-7 17:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


69#
發表於 18-11-7 18:17 |只看該作者
hanangah 發表於 18-11-7 17:46
好難答你怕唔怕,人地個女日日飲.

我個女飲咗4日,我都諗住,飲6日停1,2日咁飲.

thx


大宅

積分: 2346


70#
發表於 18-11-7 18:19 |只看該作者
wcandtt 發表於 18-10-30 00:27
我大仔17歲,三個月前,暗瘡多如繁星,尤其是個額頭。

我比佢去美容院,做$1000一次的facial ,10天一次, ...

Plz pm 醫生資料 多謝


大宅

積分: 2346


71#
發表於 18-11-7 18:20 |只看該作者
星仔媽媽 發表於 18-10-30 09:52
睇皮膚科醫生!
我仔又係有暗瘡,自己搽好多嘢都唔得。去睇醫生先知角質層太厚毛孔閉塞,開咗有小小果酸的 ...

可否pm醫生資料 謝謝


大宅

積分: 2565


72#
發表於 18-11-7 19:02 |只看該作者
good_pig 發表於 18-11-6 11:34
我上個月買左skinb5, ,食左大半盒,感覺都ok, ,不過唔知係咪天氣轉都有幫忙
...
呢隻可以自己買來食嗎?


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 18-11-7 19:08 |只看該作者
Sammi8818 發表於 18-11-7 19:02
呢隻可以自己買來食嗎?

可以,vit b5 來的。牌子叫skinb5, 佢話係專利成份去痘


珍珠宮

積分: 34116


74#
發表於 18-11-7 19:11 |只看該作者
Protea 發表於 18-10-30 01:22
我仔都係食左三個月有多, 初初頭皮落雪, 面甩皮以雪花, 而家就只係嘴唇超乾甩皮, 不斷揸潤唇膏同面霜 ...

唔會... 停藥會慢慢正常返..
我食過4個course了...
停左藥幾年.. 無返發.. 面油都少..


大宅

積分: 3902


75#
發表於 18-11-7 20:23 |只看該作者
wcandtt 發表於 18-10-30 08:55
乜你咁貴!

唔知d藥同唔同,不過我仔嗰d係原廠包裝的

請問是每日食幾多粒?次?連續食三個月就ok?


大宅

積分: 2565


76#
發表於 18-11-7 22:16 |只看該作者
good_pig 發表於 18-11-7 19:08
可以,vit b5 來的。牌子叫skinb5, 佢話係專利成份去痘
有用嗎?


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


77#
發表於 18-11-7 22:38 |只看該作者
hanangah 發表於 18-11-7 17:39
3兩土伏苓煲4碗水,煲35分鐘.我用乾身土伏苓.
一定要用蔗糖

係咪係藥材舖買?


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 18-11-7 22:40 |只看該作者
Sammi8818 發表於 18-11-7 22:16
有用嗎?


so far 感覺OK..

PS; 唔知係咪天氣轉都有關係


男爵府

積分: 9201


79#
發表於 18-11-7 22:57 |只看該作者
我女舊年出到好似火山爆發咁, 本來怕傷肝唔敢比佢食A 酸, 但試盡所有方法都唔好, 最後唯有食A 酸, 終於都好返. 早知一早食, 就慳返好多冇謂錢


大宅

積分: 4618


80#
發表於 18-11-7 23:28 |只看該作者
本帖最後由 hanangah 於 18-11-7 23:29 編輯
bb2 發表於 18-11-7 22:38
係咪係藥材舖買?

係~~但係有種白雪雪係用琉璜漂白,無用琉璜漂白似樹皮咁既色.

有D街市山草藥檔有新鮮既,最好你問佢點煲.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo