夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   18


子爵府

積分: 14110


61#
發表於 18-12-20 08:06 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 anyuser18 於 18-12-20 17:35 編輯

佢唔愛你
佢愛嗰個ex
可能為咗家庭子女留低
你忍到咪扮唔知照生活
俾我,一刻都唔會忍
佢要找真愛就去找
唔好拖住我
子女可共同撫養
我頂唔到俾賤人玩齊人!
佢要真愛唔該付代價
就係拋妻棄子呢個事實要揹上佢個身
咁開心有人打理佢日常,自己就去會情人?
接受唔到
做女人唔好搞到自己咁卑微,我覺得啫


琥珀宮

積分: 152982


62#
發表於 18-12-20 08:55 |只看該作者
AudiQ7 發表於 18-12-19 15:41
我上星期發現前,同佢去台灣三日兩夜。其實生完之後自己都唔係好想搞嘢,咁佢一直冇要求,所以我都不以為 ...

你唔想離,就一定不可拆穿,要死忍


珊瑚宮

積分: 109548

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


63#
發表於 18-12-20 09:18 |只看該作者
AudiQ7 發表於 18-12-20 00:06
點解大家覺得佢真心所以要離婚?如果佢咁愛佢,佢而家等乜?

我都講左,為左個bb,為左面子
暫時唔想咁快要背上拋妻棄子既污名


瑪瑙宮

積分: 139710


64#
發表於 18-12-20 09:38 |只看該作者
AudiQ7 發表於 18-12-20 00:09
佢whatsapp 對話真係話佢係女神,但我唔信呢個世界有女神

你都有講你自己係惡婆, 咁人地好容易係女神架咋. 番屋企就係比家用同對住个惡婆, 掉轉你老公係尼只, 你會好鈡意番屋企對住佢, 重要對一世?


翡翠宮

積分: 79228


65#
發表於 18-12-20 09:56 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 18-12-20 09:38
你都有講你自己係惡婆, 咁人地好容易係女神架咋. 番屋企就係比家用同對住个惡婆, 掉轉你老公係尼只, 你會 ...

一段感情開始時兩情相悦,火裹水裏,都吾代表有善終.
仲要開始又平淡又要迫先結你又臭脾氣又無性吸引,堅係路難行。


瑪瑙宮

積分: 139710


66#
發表於 18-12-20 10:16 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 18-12-20 10:45 編輯
mini1204 發表於 18-12-20 09:56
一段感情開始時兩情相悦,火裹水裏,都吾代表有善終.
仲要開始又平淡又要迫先結你又臭脾氣又無性吸引,堅 ...

係囉.

佢應承人唔做, 佢一早都唔想做喇. 不過, 唔做咪重好, 好過兩邊插下你重難受.
个男人唔郁係一个義字, 情就無了, 咁可以吊陣塩水, 但都唔會捱得耐. 最致命係佢對个 ex 有个好似檸檬同王飛的情意結.



珍珠宮

積分: 33622

大廚勳章 陪月勳章


67#
發表於 18-12-20 10:27 |只看該作者

回覆樓主:

「唔想再錯過佢、唔想有遺憾」
講得出呢兩句,
俾著我都死心
就算你一直唔踢爆佢,
留得住佢個人都留唔住佢個心,
忍辱負重咁生活落去,
你自問會快樂嗎?
你能夠下半世都對住佢個軀殼生活嗎?
你願意委屈自己去成全佢好好先生既形象嗎?
我都為你好痛心,
希望你找到自己想行既路


大宅

積分: 1530


68#
發表於 18-12-20 10:32 |只看該作者
mini1204 發表於 18-12-20 09:56
一段感情開始時兩情相悦,火裹水裏,都吾代表有善終.
仲要開始又平淡又要迫先結你又臭脾氣又無性吸引,堅 ...

女人點恨嫁都唔可以迫婚。有左好,拍拖長時間好,迫個男人娶你,同個男人很想佔有你,將你私有化,段婚姻關係完全唔同。


侯爵府

積分: 20329


69#
發表於 18-12-20 11:09 |只看該作者
kittykit622 發表於 18-12-20 10:32
女人點恨嫁都唔可以迫婚。有左好,拍拖長時間好,迫個男人娶你,同個男人很想佔有你,將你私有化,段婚姻 ...

同意
唔好點評我


公爵府

積分: 27460


70#
發表於 18-12-20 11:13 |只看該作者

回覆樓主:

咁不如同你c6攤牌,問清楚佢想點囉,實在係鐘意ex,你就放手囉


侯爵府

積分: 20329


71#
發表於 18-12-20 11:14 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,呢幾日你對住老公有無異樣?佢有無發現?我覺得如果你有異樣佢都重留意都就有d希望,佢都係有情義嘅人,希望佢對你重有憐愛。
唔好點評我


侯爵府

積分: 20329


72#
發表於 18-12-20 11:16 |只看該作者
hoganbaby 發表於 18-12-20 11:13
咁不如同你c6攤牌,問清楚佢想點囉,實在係鐘意ex,你就放手囉

如果樓主直爆,呢刻佢老公無內疚無悔意輸硬。
唔好點評我


禁止訪問

積分: 9465


73#
發表於 18-12-20 11:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139710


74#
發表於 18-12-20 11:40 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 18-12-20 10:16
係囉.

佢應承人唔做, 佢一早都唔想做喇. 不過, 唔做咪重好, 好過兩邊插下你重難受.

我律師話二人同住但無性生活都可以當分居, 樓主都足兩年, 可以申請架喇.

你自己唔想離咪保持現狀, 佢點都會顧住个囝, 而家唔會離住.


禁止訪問

積分: 9465


75#
發表於 18-12-20 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79228


76#
發表於 18-12-20 12:23 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 18-12-20 10:16
係囉.

佢應承人唔做, 佢一早都唔想做喇. 不過, 唔做咪重好, 好過兩邊插下你重難受.

樓主唔想走, 大家都明白, 突然手上有既野; 變左攤水咩都無哂; 一定好徬徨.
唔想走, 唯有咩都唔郁, 當然亦唔好發脾氣
不過我唔會去拉佢上床
原本無既野; 唔會突然變左有

呢個男人非常認真, 睇怕有便宜亦唔會拎, 你去搞佢, 一定會加速死亡
大家可以用友善既roommate黎相處
可能長命D


大宅

積分: 2423


77#
發表於 18-12-20 12:34 |只看該作者
AudiQ7 發表於 18-12-19 10:48
最近發現C6有婚外情,嗰個係佢個Ex,因為拍拖嘅時候我問過佢啲情史,我認得嗰個女人,佢哋應該識咗好多年, ...

你情況拖同改善自己,個男人都不應會回心轉意,只有個第三者有日決定唔要你老公,至有可能停止,但問題係試過出軌又無比老婆發現同爆好大機會,再次有機會便找新女朋友。。


複式洋房

積分: 183


78#
發表於 18-12-20 13:51 |只看該作者
男人通常都好長情, 尤其對之前嘅遺憾, 佢當初揀左第三者, 之後後悔, 想復合但比人拒絕.呢單又似謝檸檬同王妃, 離離合合
睇黎似係為左BB 而繼續
如果樓主要繼續, 就扮唔知, 因為佢可能都等緊機會同你攤牌
但係, 樓主要諗下, 對方只淨低軀殼陪住你, 同埋佢唔係你身邊時, 你會懷疑佢係咪同情人見面, 佢禁電話時, 會懷疑佢同情人談情, 你忍唔忍受到?

回主題, 婚外情時間越長越難分? 我覺得唔關時間長短時, 而家兩個用咩心態去一齊. 係咪一方搵水泡, 另一方著迷.
如果個女嘅其實都有家室, 話唔定佢地兩個只能夠網戀, 大家都放棄唔到自己家庭.



翡翠宮

積分: 76488

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


79#
發表於 18-12-20 14:24 |只看該作者
勸你暫唔好爆,但要好好計劃後路。個小三係ex,一般有可能彼此種下好深厚嘅情,多年後又難得再遇之類,未必咁易放手,況且你C6竟講到出口揀佢唔係你


大宅

積分: 4292


80#
發表於 18-12-20 18:28 |只看該作者

回覆樓主:

恕我直言,當初結婚已經錯左,結婚點可以迫,迫到結得成又點,一樣冇好結果。其實離婚已經幾乎可以肯定,但你可以做嘅係為自己爭取左最大保障先,自己要有工作有收入,經濟獨立,掌握屋企財政,再同佢攤牌,要求佢俾贍養費養仔,先簽紙離婚,否則一直拖到佢肯為止,個女人等唔到實會迫佢,同時你都好好裝扮自己,重新上路揾一個真心愛你的男人。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo