立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1803
小mama 發表於 19-1-12 20:08 有冇人試過,離婚後仲住埋同一間屋,共同照顧細路 只係大家再唔係夫婦關係
珍珠宮
積分: 41556
soso1227 發表於 19-1-13 16:31 你話次次要你主動, 但在這之前, 你有冇多次拒絕佢?
公爵府
積分: 27460
積分: 37380
小mama 發表於 19-1-13 18:12 其實一直以黎,都係我主動,佢冇主動過 以前佢都鹹鹹哋,但唔知幾時開始佢真係唔再鹹,生仔前都係,可能佢 ...
soso1227 發表於 19-1-13 19:02 恕我直言, 其實佢係咪唔多得, 例如太肥丶糖尿之類影響表現,
小mama 發表於 19-1-13 19:16 我答你唔到 其實性對我又唔係全部既 不過冇愛冇感情先係問題
soso1227 發表於 19-1-13 20:28 對,所以要透過中間人找出問題所在, 先嘗試解決, 解唔到才考慮分開吧。
侯爵府
積分: 21197
lalalumlum 發表於 19-1-13 22:00 你c6係咪唔講野,唔出聲,唔傾計,就算同小朋友都冇兩句? 出街仲有冇拖手?
子爵府
積分: 11326
小mama 發表於 19-1-13 22:14 佢淨係同小朋友講野 同我就好少 出街冇拖手,冇望我,當我透明個隻
積分: 14110
lalalumlum 發表於 19-1-13 23:36 我同你一樣 我個個連小朋友都冇麥傾計
soso1227 發表於 19-1-13 23:58 十幾年都解決不了, 仔女都大啦, 點解唔離婚呢?
積分: 4948
lalalumlum 發表於 19-1-14 07:03 我最緊張的是阿女嘅感受 其實我有同阿女傾過,但佢唔想我地離婚,佢叫我主動同Daddy傾計 唉!真係好倦(心 ...
lovesue09 發表於 19-1-14 07:42 我都好痛苦,個心好愛佢,個囡又細,但佢已經講唔想再番呢個屋企,呢到令佢抖唔到氣,宜家唔分幾年後都分 ...
soso1227 發表於 19-1-14 09:07 阿女幾歲? 如果佢已經思想成熟, 即是由佢角度睇,
積分: 1752
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy