自由講場

跳至

首頁

尾頁
   18


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


61#
發表於 19-1-29 08:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39499


62#
發表於 19-1-29 08:10 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 19-1-29 08:23 編輯
IloveJJ 發表於 19-1-29 07:53
做運動同護膚真係爭好遠。
我5年前開始做運動同護膚。
而家身體比同年齡同學好得多,佢哋又喘氣又老花,一 ...

做運動其中一個好處是可以跟到精力充沛的小朋友

騎單車,游水,行山,旅行由早玩到晚,我都可以。


做好預防,雖然時常户外,都没有斑

這2年開始護下眼,同齢大部分人已老花。

吾知自己有老花,有白頭髪的心情如何!


男爵府

積分: 5503


63#
發表於 19-1-29 08:14 |只看該作者

回覆樓主:

運動一定要做,但唔好太多, 個人覺得一星期2至4次, 每次3個字至半個粒鐘左右, 想減肥就多d, 因為做超過半個鐘先會開始燒到脂


禁止訪問

積分: 61348


64#
發表於 19-1-29 08:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15536


65#
發表於 19-1-29 08:25 |只看該作者
IloveJJ 發表於 19-1-29 07:53
做運動同護膚真係爭好遠。
我5年前開始做運動同護膚。
而家身體比同年齡同學好得多,佢哋又喘氣又老花,一 ...

你做咩運動呀?


男爵府

積分: 8622


66#
發表於 19-1-29 08:32 |只看該作者
IloveJJ 發表於 19-1-29 08:14
有呀!我兩個都係仔,經常係咁。尤其是旅行嗰時,剩係玩,由早玩到晚,所以我對防曬好有心得架! ...

請介紹防曬。
我好易有斑,想搵物理防曬。


珍珠宮

積分: 39499


67#
發表於 19-1-29 08:34 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 19-1-29 08:46 編輯
IloveJJ 發表於 19-1-29 08:14
有呀!我兩個都係仔,經常係咁。尤其是旅行嗰時,剩係玩,由早玩到晚,所以我對防曬好有心得架! ...

自己本身好喜歡食,所以一定要做運動。到現在,20年前的衫還著得。


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


68#
發表於 19-1-29 08:53 |只看該作者
cathy-tse 發表於 19-1-28 11:44
呢個世界好公平

每人都係得24小時

講得好
主 賜 平 安


翡翠宮

積分: 77029

2025勳章蛇年勳章


69#
發表於 19-1-29 09:02 |只看該作者
木土土 發表於 19-1-28 16:15
我回想自己35歲時,仲幾好樣,好見得人下!

而家

好耐之前睇過你D相,你已經keep得好快


子爵府

積分: 12764


70#
發表於 19-1-29 09:04 |只看該作者
cathy-tse 發表於 19-1-28 11:44
呢個世界好公平

每人都係得24小時



老只係另一階段,有得優雅地老是福氣。


大宅

積分: 4486


71#
發表於 19-1-29 09:06 |只看該作者
而家輕輕一笑唔係媚態,係眼尾細紋出哂現老態


伯爵府

積分: 16764


72#
發表於 19-1-29 09:07 |只看該作者
杜小田 發表於 19-1-29 01:09
咁你覺得女人到幾多歲就會無咁鍾意行街買衫扮靚?

我成曰覺得自己老左應該吾會再買咁多衫

睇個人同心態,我媽70歲仲成日行街買衫做facial,佢的確係比佢年齡層後生好多

點評

mcyw888    發表於 19-1-29 09:48


大宅

積分: 2777


73#
發表於 19-1-29 09:08 |只看該作者
FJmom 發表於 19-1-29 02:19
"見到人舉機我就走" , 好有共鳴

我都係, 以前好鐘意影相, 而家c6 一影相, 我就話淨係影d仔好喇, 唔好影我, 好樣衰.


侯爵府

積分: 21199


74#
發表於 19-1-29 09:12 |只看該作者
cbeyond 發表於 19-1-28 15:54
做運動, 拉筋。
老, 我反而覺得係心態。
心態老的人, 睇落就真係老。

心態呢句真
我同d二十幾歲,三十幾歲朋友好玩得,好好傾,反而同齡個d唔啱傾,ee哦哦,行路又慢。
要keep住做運動,keep著流行嘅野,養生,醫美等,唔好俾藉口自己,所以我成日以為自己係二十尾三十頭


子爵府

積分: 11718


75#
發表於 19-1-29 09:13 |只看該作者
Misscb 發表於 19-1-28 11:06
早兩年唔化妝都仲敢出街...
上年仲覺得自己仲未老...
但今日照鏡見到以前白滑既果d位開始有少少雀斑皺紋

How old are you?
如果你未夠40就有呢個感覺,要加油了,恆常運動幫到你


琥珀宮

積分: 169651


76#
發表於 19-1-29 09:25 |只看該作者
whywhite22 發表於 19-1-29 09:02
好耐之前睇過你D相,你已經keep得好快

在同齡朋友中,我算keep 得好,其中原因,就係我最「貪」靚。

不過一入五,真係差得明顯。其實好多時人地睇唔覺,自己(尤其影相)真係好覺。今年目標,希望有更多時間做運動同去旅行。

而家天氣好,大家可以多去郊外行下山,上星期日行山見到好靚既吊鐘花及雞蛋花!





myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg

點評

mcyw888    發表於 19-1-29 09:50


瑪瑙宮

積分: 138580

馬年勳章


77#
發表於 19-1-29 09:27 |只看該作者
lalalumlum 發表於 19-1-29 09:12
心態呢句真
我同d二十幾歲,三十幾歲朋友好玩得,好好傾,反而同齡個d唔啱傾,ee哦哦,行路又慢。
要keep ...

我會接受自己老, 但唔係妥協心態, 講到返唔到以前, 就喊晒口。
人最緊要心不老, 你睇羅蘭姐, 修哥, 仲幾有活力。
由十幾歲到6x歲的朋友, 我一樣有話題。
玩, 我諗到80歲我都未玩夠, 科技日新月異, 大把野玩, 大把野學。
養生, 護膚就必需啦, 無健康點玩呀


禁止訪問

積分: 61348


78#
發表於 19-1-29 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


79#
發表於 19-1-29 09:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11263


80#
發表於 19-1-29 09:55 |只看該作者
she007 發表於 19-1-29 00:50
而家係幾歲講唔講得?

仲有幾年入五

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo