夫婦情感

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   15


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


61#
發表於 19-3-25 07:35 |只看該作者
szeosze 發表於 19-3-25 04:37
本帖最後由 szeosze 於 19-3-25 04:40 編輯

我如果無估錯,你將會住嗰間我住過幾十次,

其實我懷疑之前住過, 其實今次我上網search, 都見到個酒店名, 有D 後面有個鬼字, 都無咩理. 跟住同朋友講開, 佢都唔係怕鬼的人, 都提我, 咁我再係網search下, 講到好猛咁, 所以睇下洗唔洗有咩準備下.


已刪除用户

積分: 24878


62#
發表於 19-4-4 15:11 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4431


63#
發表於 19-4-4 22:26 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-3-21 10:41
妳去露天溫泉嗎? 不過依家D科技咁發達, 個D 觀眾可能係人, 鏡頭(即係更多人), 同埋朋友仔...... 重唔重 ...

我住過 個晚真係吾知點解成晚都瞓吾著 我個人明明吾揀床 一撻落床一分鐘瞓著既人


大宅

積分: 4431


64#
發表於 19-4-4 22:30 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-3-21 15:46
台北有"符"係大門口的一家, 是嗎?

我現在去的, 亦是十大.....

台北 101隔離 個間?
個間我參觀過 幾新淨 真係吾似


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


65#
發表於 19-4-4 22:48 |只看該作者
藍尾巴 發表於 19-4-4 15:11
如果太太平時易撞野一定要講,唔係就算。不過你帶埋小朋友,可以轉就轉啦
...

其實小朋友已經不小了, 13歲, 高過太太.

我地三個, 在仔仔幾歲時, 在家有一段時間一齊撞過.....

已告知太太了, 現在她被去玩的心情遮蓋了.. 唔提她了.


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


66#
發表於 19-4-4 22:53 |只看該作者
s_for_samantha 發表於 19-4-4 22:30
台北 101隔離 個間?
個間我參觀過 幾新淨 真係吾似

聽聞好勁....

我現在都出差中, 突然身邊涼涼


大宅

積分: 1860


67#
發表於 19-4-5 18:03 |只看該作者
唔好想太多!


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


68#
發表於 19-4-5 18:16 |只看該作者
bunboymom 發表於 19-4-5 18:03
唔好想太多!

係, 現在大家都比旅行的氣氛遮蓋了, 百無禁忌....


複式洋房

積分: 152


69#
發表於 19-4-5 18:40 |只看該作者
放心啦!無事㗎!啲孤魂野鬼最怕窮鬼


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


70#
發表於 19-4-5 19:38 |只看該作者
煙中飛鶴 發表於 19-4-5 18:40
放心啦!無事㗎!啲孤魂野鬼最怕窮鬼

C 兄, 但有"真言"說越窮越見鬼喎.....


子爵府

積分: 11322


71#
發表於 19-4-5 19:47 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-5 18:16
係, 現在大家都比旅行的氣氛遮蓋了, 百無禁忌....

祝旅途愉快~一切順利


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


72#
發表於 19-4-5 20:19 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-5 19:47
祝旅途愉快~一切順利

多謝, 不過無咁快, 我仲係出差中..... 其實都成日出差, 唔怕得咁多, 不過D 人話十大, check 翻好似打左個冷震咁o者...


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


73#
發表於 19-4-11 00:31 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-5 19:47
祝旅途愉快~一切順利

出了9 日差回來, 係到諗之後去6天旅行都係三人房, 仔仔成隻牛龜係房, 應該無得親熱了, 又係到諗床頭仲有個0.2未用,啱啱好

從機場飛的回家, 收到太太留言, 說:我開始感冒, 要訓先喇, 返到屋企, 見佢成個可憐病樣, 掂都唔敢掂叫佢快D 休息.....

又要唱首歌.... "天氣不似預期....."

只好乖乖地洗出差衫等涼, 做埋D公司野, 睇埋個新聞和個賽馬結果.....又要能屈能伸了...


子爵府

積分: 11322


74#
發表於 19-4-11 01:51 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-11 00:31
出了9 日差回來, 係到諗之後去6天旅行都係三人房, 仔仔成隻牛龜係房, 應該無得親熱了, 又係到諗床頭仲有個 ...

睇賽馬結果原來師兄都賭馬仔嘅


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


75#
發表於 19-4-11 06:36 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-11 01:51
睇賽馬結果原來師兄都賭馬仔嘅

會買,但唔係次次會買, 今次買80蚊大左, 所以輸.... 一般買會約40-50蚊到.

六合彩都唔會次次買, 覺得左唔多先會買....


子爵府

積分: 11322


76#
發表於 19-4-11 06:41 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-11 06:36
會買,但唔係次次會買, 今次買80蚊大左, 所以輸.... 一般買會約40-50蚊到.

六合彩都唔會次次買, 覺 ...

咁係求其買定係會睇過度過先買呢我先生會賭波~佢會研究一番先買


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


77#
發表於 19-4-11 07:02 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-11 06:41
咁係求其買定係會睇過度過先買呢我先生會賭波~佢會研究一番先買
...

賭波本大易失控,而且我喜歡欣賞波,唔赌。最多只買冠軍球隊。
其他會度。。


子爵府

積分: 11322


78#
發表於 19-4-11 13:56 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-11 07:02
賭波本大易失控,而且我喜歡欣賞波,唔赌。最多只買冠軍球隊。
其他會度。。
...

咁我先生應該唔會買好多嘅純粹是睇下自己眼光準唔準啫


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


79#
發表於 19-4-22 17:58 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-5 19:47
祝旅途愉快~一切順利

旅行完更新~

我去的是日本池袋太陽城王子大飯店.... 網上點傳, 唔講太多了, 可以在網上search.

但跟2位經常去日本的朋友說, 他們都話心水清的人唔會揀這間, 叫我小心D.

我們晚上8點才到達酒店, 三人房原來是尾房, 心理上感覺不好, 但在我的經驗上, 尾房不太差的, 就試試看吧.....
這房間的房門, 不是門對門的, 係隔一隔的(門對牆, 梅花間竹的), 所以我住的尾房, 比對面的房更後, 而走廊盡頭是一扇逃生門, 應該上了鎖吧...., 但此門與我的房門成90度角貼著的, 所以感覺不是太好....

入了房後, 仔仔經常說不舒服, 可能是太靜吧, 耳朵"溫溫聲", 電視又不好看, 我趕快開電腦收看電視節目......, 令房間多點聲音... 但當晚因 太太欲把打稅後包裝好不能打開的東西拿出來用, 我發現時比較緊張叫停, 攬到意見不一, 她就好像受委屈的不開心, 哭起來....... (因上年去那霸, 差不多間間的店員都千叮萬囑叫我們不要開袋..., 直到離開日本)

其實我都沒有鬧她, 真的不明哭什麼..? 如果在家, 我由她哭一陣, 或第二天才逗她, 但當晚我和仔都訓了, 她仍在床上嗚嗚嗚~ 都成12點幾年.... 唔想惹果D 野來, 就上了她的床逗她(其實未訓前都有跟她輕聲說, 我頭先D 語氣可能唔係咁好, 但我係執著對與錯的觀點, 唔係鬧她的, 叫佢唔好喊啦..., 當然她沒理我.... ), 然後我攬著她訓, 她又沒抗拒, 但又繼續喊... 成個喊包咁.... 逗又喊唔停.... 之後係她耳邊說, 喂~ 夜喇, 要停喇, 我明天話妳知點解啦, 但唔好再喊喇..., 她聽了走左去廁所梳洗.... 咁我又跳翻去我張床訓.... 但佢又成十分鐘都唔出黎, 又擔心佢... 走去廁所門睇下, 見佢對住塊鏡洗面, 依D 咁既邪畫面.... 咁咪企係廁門, 唔出聲等佢囉, .... 等左陣輕聲問下佢,... 等佢出黎各自上床訓......

見太太上床無再喊,我就好快訓著, 起身已是8:00am, 慼覺此房應該無事既.... 之後幾天都無咩特別事發生.... 有時仔仔唔肯跟我們shopping, 都會留他在房, 佢就會打機/訓/和同學仔吹水..... 男仔始終放心D.








子爵府

積分: 11322


80#
發表於 19-4-22 18:09 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-22 17:58
旅行完更新~

我去的是日本池袋太陽城王子大飯店.... 網上點傳, 唔講太多了, 可以在網上search.

呵呵我發覺你太太好似溫室中被受呵護的小花咁~如果我好似佢咁喺咁喊喊喊~我先生一定會仲嬲~唔會咁樣氹我囉

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo