如果在家, 我由她哭一陣, 或第二天才逗她, 但當晚我和仔都訓了, 她仍在床上嗚嗚嗚~ 都成12點幾年.... 唔想惹果D 野來, 就上了她的床逗她(其實未訓前都有跟她輕聲說, 我頭先D 語氣可能唔係咁好, 但我係執著對與錯的觀點, 唔係鬧她的, 叫佢唔好喊啦..., 當然她沒理我.... ), 然後我攬著她訓, 她又沒抗拒, 但又繼續喊... 成個喊包咁.
... 逗又喊唔停.... 之後係她耳邊說, 喂~ 夜喇, 要停喇, 我明天話妳知點解啦, 但唔好再喊喇...
, 她聽了走左去廁所梳洗.... 咁我又跳翻去我張床訓.... 但佢又成十分鐘都唔出黎, 又擔心佢... 走去廁所門睇下, 見佢對住塊鏡洗面, 依D 咁既邪畫面
.... 咁咪企係廁門, 唔出聲等佢囉, .... 等左陣輕聲問下佢,... 等佢出黎各自上床訓......