夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   12


男爵府

積分: 6156


61#
發表於 19-4-2 09:16 |只看該作者
咪搵律師傾下分家細節
我係你真係唔會諗咁多
當上一課
下次帶眼識人


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 19-4-2 11:56 |只看該作者
本帖最後由 lingfu 於 19-4-2 11:56 編輯

你老公,62都留哂後路
基本上冇咩你分到(一位一車)
唔好信你62講既野
一講錢就會同你反面
只係留你係度照顧個仔而已
問下律師有冇機會爭個仔好過

P.S. 啟程邨?啟晴邨?
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


大宅

積分: 1910


63#
發表於 19-4-2 13:01 |只看該作者
其實我覺得自己真係幾戇居可以用佢個老公10幾年都唔俾家用,警覺性太低,就好似大家所講只係一個工人保母生左對仔出來. 明明是c6做錯,自己乜都冇仲要連有瓦遮頭嘅地方都冇. 我就係知道我老爺分任何家產比佢住,如果一日我都唔同佢離婚. 所以我c6就好想同我離婚而佢自己可以唔駛分俾我. 其實而家係唔係應該唔好同佢離婚?有冇人可以俾意見我


翡翠宮

積分: 79228


64#
發表於 19-4-2 13:27 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-2 13:01
其實我覺得自己真係幾戇居可以用佢個老公10幾年都唔俾家用,警覺性太低,就好似大家所講只係一個工人保母生 ...

樓主你都係正經揾個離婚律師問左先啦


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


65#
發表於 19-4-2 13:32 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-2 13:01
其實我覺得自己真係幾戇居可以用佢個老公10幾年都唔俾家用,警覺性太低,就好似大家所講只係一個工人保母生 ...

其實你C6現在對你咩態度?不過點都好,諗定後路,到之後佢堅持要離婚,你都冇得拒絕


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


66#
發表於 19-4-2 14:10 |只看該作者
佢撞你個頭埋牆叉你頸果日,你有冇傷痕?有冇影相?


伯爵府

積分: 16347


67#
發表於 19-4-2 16:39 |只看該作者
妳幾歲,2小孩幾多歲?2孩癡妳?
過好,每一天!


男爵府

積分: 6303


68#
發表於 19-4-2 17:56 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-2 13:01
其實我覺得自己真係幾戇居可以用佢個老公10幾年都唔俾家用,警覺性太低,就好似大家所講只係一個工人保母生 ...

如果你c6名下無咩資產離都未必會分到d咩,好似永安太子爺前妻就係咁,最好當然問下律師,如果真係無地方住唔好急住離,出去揾工儲下錢再找算,咪當個c6死嘅拖住個小三等佢無得入宮都好


男爵府

積分: 7514


69#
發表於 19-4-2 18:36 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-2 13:01
其實我覺得自己真係幾戇居可以用佢個老公10幾年都唔俾家用,警覺性太低,就好似大家所講只係一個工人保母生 ...

同意樓上某jm所講, 你老公成家人都好恐怖。
當初可能係特登選你呢個無兄弟姐妹無背景無依無靠既人黎結婚。諗住好蝦。
比著係我, 老公一家咁有米, 但婚後老公一個物業都無揸手, 我一定會覺得有古怪, 一定唔會同佢生任何小朋友。樓主你真係好傻好天真... 你6299 老公全部都夾埋黎騙你, 青春已經付出, 到最後得到啲乜? 比人利用完就掉埋一邊...
我dun你唔抵, dun 你慘。
你快啲去找個離婚 lawyer 傾, 睇下自已有咩 options 啦!
記住佢地對你已經無情無義, 你對佢地也不要留任何情義。


男爵府

積分: 7514


70#
發表於 19-4-2 18:56 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-2 13:01
其實我覺得自己真係幾戇居可以用佢個老公10幾年都唔俾家用,警覺性太低,就好似大家所講只係一個工人保母生 ...

本帖最後由 Solarflare 於 19-4-2 18:59 編輯

婚就離硬架啦。
但樓主你要變得 smart 啲, 你已經做左十幾年既傻豬, 係時候玩番佢地轉頭。
佢地最緊張係乜? 果兩個慈姑定!!! 你一定要鋪路同佢地爭仔。一定要 consult 一個好既律師先, 如何才能令你爭贏場官師? 唔好以為你無錢就一定輸官司, 無錢無物業可以申請法緩, 無地方住, 婦女權益機構都可以幫到你。
但不可笨, 不可衝動, 你要 collect 証據, 佢打你既 video, 佢掛住滾唔回家唔理細路既 chat record, 佢認出面有私生女既証據, 錄佢音, 影佢相, 你要証明佢係一個不合格既爸爸!! 唔係一定會判比有錢果一方, 試諗下, 如果有錢果一方係變態, 唔通都照判比佢? 唔好未打就諗住一定輸。


公爵府

積分: 25196


71#
發表於 19-4-2 18:58 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-1 10:17
个小三梗係咁講黎加分喇, 个小三自己都有个女, 大婆 D 仔女到時地底泥, 相信个男人都唔會信个小三, 佢亦唔 ...

係女人 就即走 否則 不能停止傷痛


子爵府

積分: 11389


72#
發表於 19-4-2 23:47 |只看該作者
行到呢步,咩都受佢掌控,連對仔都係。既然樓主都冇嘢輸,唯一亦係最重嘅就係爭返對仔。咁真係唔好衝動住,收起眼淚,為d 垃圾唔得浪費自己眼淚同時間。好好consult 吓d 專業人士,幫你部署吓,來個絕地反擊更實際。


大宅

積分: 1910


73#
發表於 19-4-4 15:40 |只看該作者
回覆 Solarflare 的帖子

我日日都在一個好恐怖的屋企生活. 所以我好痛苦!


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


74#
發表於 19-4-4 16:01 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-2 13:01
其實我覺得自己真係幾戇居可以用佢個老公10幾年都唔俾家用,警覺性太低,就好似大家所講只係一個工人保母生 ...

你信你老爺?可能全家一早知呢個私生女存在,係得你一個唔知炸!一陣隻雞生個仔出黎,又賢良淑德話肯照顧晒你老公所以仔女,你老爺奶奶可能就會想整走你,然後你前腳離開,後腳個女人就入屋,跟住你老爺就會向大家介紹:呢個係我未來新抱。
記住,男家無人信得過,自己要為自己多著想。
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


男爵府

積分: 7514


75#
發表於 19-4-4 17:19 |只看該作者
Kamby 發表於 19-4-4 15:40
回覆 Solarflare 的帖子

我日日都在一個好恐怖的屋企生活. 所以我好痛苦!

本帖最後由 Solarflare 於 19-4-4 17:21 編輯

Kamby.. 不如你快啲去找個社工傾下, 睇佢可以點幫到你, 唔好比c6同6299班人知。你要同社工講你點比你老公打, 佢地點恐嚇話要搶走晒你啲仔。
討論區雖然好多advice比到你, 但都要你肯行動先得架。
要有勇氣丫 jm.


水晶宮

積分: 57600


76#
發表於 19-4-4 19:25 |只看該作者

回覆樓主:

傻瓜,為對仔唔好做傻事,你要堅强睇住對仔大,我建議你搵社工,因為我朋友最近家事仲不堪,佢搵社工幫手心情好很多亦明確知道將來方向,你要加油


子爵府

積分: 12310


77#
發表於 19-4-4 20:26 |只看該作者

回覆樓主:

加油


大宅

積分: 4431


78#
發表於 19-4-4 20:58 |只看該作者
我都識人係咁 佢老爺供養佢地+綜援 養大哂d仔囡 佢老公最近返去提出同佢離婚 因為二奶個仔要讀書定點 佢想同佢老爺分身家吾成功 不過都吾怪得佢老爺既 分哂比佢 老人家吾洗食咩 好慘 嫁著個衰人 咁就一世


伯爵府

積分: 16347


79#
發表於 19-4-4 22:02 |只看該作者
爭錢現在係其次,
如果妳太辛苦,想搬離個家,
妳試下找和諧之家,社聯....明愛...區議員..
過好,每一天!


侯爵府

積分: 21457


80#
發表於 19-4-5 00:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 花花b 於 19-4-5 00:35 編輯

好認真睇完你呢單野,真心講,你老爺,幾時都係親生仔親,仲有同你生果兩個仔親,同你?佢地只會覺得你係個外人!比你繼續住係間屋,因為想你繼續幫佢湊好兩個孫仔(咪即係同佢個仔你老公一樣捻法!)最緊要湊大個仔,之後成人喇喎一腳伸開你!!

換個角度,如果你唔離婚住,帶埋兩個仔搬走!!等兩老無得見兩個孫,或者佢地會搵下你哄下你既,我覺得一路係度同佢地住,佢地只會當你係工人、保姆,幫佢湊孫,而佢地又可以日日見到對孫!

你老公無任何物業,講真,乜都無得分!問下律師公司既收入有冇八爭返%當膽養費之類,好似有d顧問可以問下類似或者搵法援了解下。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo