夫婦情感

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   9


瑪瑙宮

積分: 139681


61#
發表於 19-4-2 14:18 |只看該作者
甜甜人妻 發表於 19-4-2 13:35
佢有你呢個老婆,真係好好彩。

咪係, 如果我果時失業, 我 ex 一个頂得晒就好.


複式洋房

積分: 206


62#
發表於 19-4-2 14:26 |只看該作者
甜甜人妻 發表於 19-4-2 13:35
佢有你呢個老婆,真係好好彩。

最慘佢自己唔覺呢。
仲成日鬧我港女,咩都講錢。我話要離婚就話咩大難臨頭各自飛。
我覺得好心淡,做到咁無人appreciate 不突止,仲要好似好憎我咁。
我都好嬲自己點解咁無用,明明都知應該要點做,但就係狠唔下心腸。


大宅

積分: 1072


63#
發表於 19-4-2 15:01 |只看該作者
你老公應該有情緒病。你識唔識佢身邊既熟朋友?經由佢地把口叫佢去睇下醫生可以嗎?你講佢實唔聽,會有反效果。

加油!


瑪瑙宮

積分: 139681


64#
發表於 19-4-2 15:04 |只看該作者
hmlover 發表於 19-4-2 14:26
最慘佢自己唔覺呢。
仲成日鬧我港女,咩都講錢。我話要離婚就話咩大難臨頭各自飛。
我覺得好心淡,做到咁 ...

唉, 你真慘, 百分二百好老婆. 沒完沒了.


侯爵府

積分: 20754

BK Milk勳章


65#
發表於 19-4-2 15:12 |只看該作者
慘,但不是自暴自棄的理由。下最後通牒,找份工,就算洗碗都要做,要給家用,盡男人的責任,不然就賣樓離婚


男爵府

積分: 7247


66#
發表於 19-4-2 15:45 |只看該作者
其實你老公好明顯有情緒問題,佢要先處理好先。有時一個人頹咗,係會冇咗動力爬返上去。做佢另一半當然好辛苦,而佢自己又會大喊大叫其實亦好痛苦。

或者可唔可以咁呢?如果經濟冇大問題,先唔好講揾工,叫佢嘗試下負責照顧個女?即係日常接送、飲食、溫習,做下家務、買吓餸、日用品?起碼幫輕吓你,又對屋企有D contribution?


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


67#
發表於 19-4-2 15:48 |只看該作者
hmlover 發表於 19-4-1 22:21
都係想借個位呻下。
老公失咗業已經3年,啲脾氣越來越難頂,日日黑口黑面。我講啲咩一句唔啱聽就大發脾氣, ...
可能佢已經習慣左呢的生活,好難走番出去


瑪瑙宮

積分: 139681


68#
發表於 19-4-2 16:00 |只看該作者
appledai 發表於 19-4-2 15:12
慘,但不是自暴自棄的理由。下最後通牒,找份工,就算洗碗都要做,要給家用,盡男人的責任,不然就賣樓離婚 ...

如果暫時失業, 屋企樓下茶仔樓面最好做, 平日 d 人番晒工, 忙極有限, 係假期先忙 d .


複式洋房

積分: 206


69#
發表於 19-4-2 16:04 |只看該作者
oayfeefee 發表於 19-4-2 15:01
你老公應該有情緒病。你識唔識佢身邊既熟朋友?經由佢地把口叫佢去睇下醫生可以嗎?你講佢實唔聽,會有反效 ...

我都覺得佢係有情緒病,晚晚都話瞓唔到,成日半夜大喊,亂發脾氣,做咩都無心機,講咩佢都無興趣,又唔肯食飯,餐餐都食公仔麵,話自己淨係食得落公仔麵。我有同佢老死講過,但佢淨係叫我要對個老公有信心,唔好迫佢。

好似你咁講,我叫真係反效果,佢好激動咁話自己無病。話我迫死佢。


公爵府

積分: 25196


70#
發表於 19-4-2 16:38 |只看該作者
hmlover 發表於 19-4-1 22:21
都係想借個位呻下。
老公失咗業已經3年,啲脾氣越來越難頂,日日黑口黑面。我講啲咩一句唔啱聽就大發脾氣, ...

叫你絕你又做唔想 咁 只有忍囉, 純呻


複式洋房

積分: 206


71#
發表於 19-4-2 16:50 |只看該作者
barbielun 發表於 19-4-2 15:45
其實你老公好明顯有情緒問題,佢要先處理好先。有時一個人頹咗,係會冇咗動力爬返上去。做佢另一半當然好辛 ...

佢自己走咗入死胡同,除咗想快啲搵番以前做開嘅工作之外,對任何事都無興趣亦都唔關心。我有叫過佢同我去幾日旅行散下心,返嚟就要振作,積極諗下下一步可以點做。無奈佢唔肯放手,日日夜夜架諗住點可以過番之前嘅生活。

對住佢我已經無晒辦法。最後通碟都唔知講過幾多次,話完離婚佢話改又唔改,無限loop 咗幾次。雖然真係好痛苦,但始終都係狠唔下心腸,我同佢離婚佢真係一鋪清袋,咩都無晒。佢係自私,但係咪真係要迫到佢咁。

所以真係好嬲自己,點解咁無用,拖咗幾年都係無辦法。淨係識上嚟呻。


複式洋房

積分: 206


72#
發表於 19-4-2 16:56 |只看該作者
micsin 發表於 19-4-2 16:38
叫你絕你又做唔想 咁 只有忍囉, 純呻

係,俾你講中咗。我身邊啲人都係咁話我,咁你想點啫,叫你走你話做唔出,留低你又日日呻。我都好憎自己咁,成個怨婦咁,淨係識死忍同呻,呻完自己身邊啲friend 仲要上嚟呻


男爵府

積分: 6303


73#
發表於 19-4-2 17:13 |只看該作者

回覆樓主:

男家果邊知唔知c6情況,同佢地相量下,有時忍心先可以揾到新路,ok 7仔parttime做住先好過日日屈係房,就算揾唔到你打算養埋佢佢咪照顧個女做下家務,都好過咩都唔做,朋友只可呻唔通叫你離開c6咩


男爵府

積分: 6303


74#
發表於 19-4-2 17:15 |只看該作者
hmlover 發表於 19-4-2 16:56
係,俾你講中咗。我身邊啲人都係咁話我,咁你想點啫,叫你走你話做唔出,留低你又日日呻。我都好憎自己咁 ...

可能你情緒都出問題,不如拉埋c6去睇話陪你


大宅

積分: 1072


75#
發表於 19-4-2 17:27 |只看該作者
hmlover 發表於 19-4-2 16:04
我都覺得佢係有情緒病,晚晚都話瞓唔到,成日半夜大喊,亂發脾氣,做咩都無心機,講咩佢都無興趣,又唔肯 ...

佢點都要睇醫生,佢情況靠自己好難,就算佢搵返份佢想做既工作,都未必得,要有專業人士幫忙。可不可以再同佢好朋友講下?話佢情況越差,已經咁耐,你好擔心。

明白你唔想係困難時離開佢,但你都有情緒,去到而家呢個地步大家都唔想,要你永遠受佢脾氣亦不公平。不過如果你真係有一日頂唔順,想離婚,你一定要準備好晒至同佢講,小朋友唔好在場,小心點。佢情緒咁唔穩定,我怕佢一下子接受唔到唔知會點做。


子爵府

積分: 10236


76#
發表於 19-4-2 17:39 |只看該作者
我怕再忍,你都有情緒病


複式洋房

積分: 206


77#
發表於 19-4-2 19:01 |只看該作者
Yee_ng 發表於 19-4-2 17:13
男家果邊知唔知c6情況,同佢地相量下,有時忍心先可以揾到新路,ok 7仔parttime做住先好過日日屈係房,就算 ...

我奶奶知,但我奶奶好錫同怕呢粒仔。某程度上佢搞到咁我奶奶都有一手做成。我奶奶一方面好驚我會走,所以成日都會盡量幫下我手。但另一方面就好縱容個仔,甚至問佢夠唔夠錢駛諗住financially support 佢。典型嘅慈母多敗兒


男爵府

積分: 6303


78#
發表於 19-4-2 19:35 |只看該作者
hmlover 發表於 19-4-2 19:01
我奶奶知,但我奶奶好錫同怕呢粒仔。某程度上佢搞到咁我奶奶都有一手做成。我奶奶一方面好驚我會走,所以 ...

本帖最後由 Yee_ng 於 19-4-2 20:51 編輯

佢怕你走,你咪嚇佢你c6有抑鬱,佢唔幫手叫c6睇醫生只會害左佢,你頂唔順會走


男爵府

積分: 7544


79#
發表於 19-4-2 19:46 |只看該作者
搵下輔導小組?冇睇醫生咁嚴重


複式洋房

積分: 143


80#
發表於 19-4-2 20:28 |只看該作者
回覆 hmlover 的帖子

層樓係邊個人嘅名先?再唔係你同囡囡搬出去住,之後單方面申請離婚,分居1/2年就可以正式離婚!

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo