自由講場

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   54


大宅

積分: 4209


61#
發表於 19-4-7 09:55 |只看該作者
seaheart88 發表於 19-4-7 09:39
有嘅。。。你願意57000分換一程單程商務日本都有得你用嘅。。。一係等到臨出發前一個星期囉。。。又會放返 ...
我有時啲假易放啲,我通常見有位至req放假


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


62#
發表於 19-4-7 09:59 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-7 09:55
我有時啲假易放啲,我通常見有位至req放假

本帖最後由 seaheart88 於 19-4-7 10:00 編輯

其實我d 假都可以容易就到。。但係我就比較喜歡旺季預早一年兌換到機票。。。類似暑假去北海道咁我上年八九月已經搞好。。。回程係直航去程我要香港去羽田因為我想由旭川近啲富良野。。就係為咗七月下旬可以睇到薰衣草同埋應該係最旺季嘅花田


大宅

積分: 4209


63#
發表於 19-4-7 10:12 |只看該作者
seaheart88 發表於 19-4-7 09:59
本帖最後由 seaheart88 於 19-4-7 10:00 編輯

其實我d 假都可以容易就到。。但係我就比較喜歡旺季預早 ...
我冇你安排得甘好,我懶,我今年都冇得去旅行,遲下plan下下年有冇機去遠啲


子爵府

積分: 12662


64#
發表於 19-4-7 10:18 |只看該作者
bb1027 發表於 19-4-3 22:03
最快係邊張信用卡?

AE, BEA



瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


65#
發表於 19-4-7 10:27 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-7 10:12
我冇你安排得甘好,我懶,我今年都冇得去旅行,遲下plan下下年有冇機去遠啲
...

我朋友已經兌換左農曆年年三十飛巴塞隆拿。。二月初返香港的來回機票。。有時冇辦法啦想旺季係要花多啲精神去搞
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


禁止訪問

積分: 713


66#
發表於 19-4-7 10:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4209


67#
發表於 19-4-7 10:32 |只看該作者
seaheart88 發表於 19-4-7 10:27
我朋友已經兌換左農曆年年三十飛巴塞隆拿。。二月初返香港的來回機票。。有時冇辦法啦想旺季係要花多啲精 ...
甘當然,今年唔係我有左我都本來係打算去瑞士/冰島


伯爵府

積分: 17340


68#
發表於 19-4-7 14:49 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-7 07:46
SCB Asia miles card $5=1里
BEA FLYER 要$8=1里

scb唔係$6?


大宅

積分: 4209


69#
發表於 19-4-7 16:14 |只看該作者
callmebabe 發表於 19-4-7 14:49
scb唔係$6?
係,你啱


大宅

積分: 4209


70#
發表於 19-4-7 16:17 |只看該作者
tintinlam 發表於 19-4-7 10:18
AE, BEA
AE唔係好多地方用得到,但佢送MARCO POLO CLUB同priority pass係優點,迎新都係賺得過既


伯爵府

積分: 17340


71#
發表於 19-4-7 17:40 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-7 16:17
AE唔係好多地方用得到,但佢送MARCO POLO CLUB同priority pass係優點,迎新都係賺得過既
...

依家冇左喇。。。可惜


大宅

積分: 4209


72#
發表於 19-4-7 18:22 |只看該作者
callmebabe 發表於 19-4-7 17:40
依家冇左喇。。。可惜
priority pass都仲有wo.marco polo club冇左嗱?
我上年12月申請2樣都有


子爵府

積分: 12662


73#
發表於 19-4-8 19:54 |只看該作者
sylingcccc 發表於 19-4-7 18:22
priority pass都仲有wo.marco polo club冇左嗱?
我上年12月申請2樣都有

priority pass今年冇左, 我AE通常係百佳買嘢及交海外學費, BEA就其他消費, 仲有ASIA MILE渣打飲食


大宅

積分: 4209


74#
發表於 19-4-8 22:00 |只看該作者
tintinlam 發表於 19-4-8 19:54
priority pass今年冇左, 我AE通常係百佳買嘢及交海外學費, BEA就其他消費, 仲有ASIA MILE渣打飲食 ...

https://www.americanexpress.com/hk/mobile/flyfaster/cn/product-page-elite.shtml?sourcecode=ASF147SY47&cpid=100270872&dsparms=dm_pcrid_76141267910232_kword_cx ae_match_be&gclid=CMi8ot7TwOECFRVmvAodnG0FxQ&gclsrc=ds
剛去AE 個網睇,仲有Priority pass仲有wo


子爵府

積分: 12662


75#
發表於 19-4-8 22:05 |只看該作者

我11月續, 佢話可以用到4月, 之後就冇.


子爵府

積分: 14495


76#
發表於 19-4-8 22:14 |只看該作者
seaheart88 發表於 19-4-7 09:15
所以咪係囉。。。以前易換。。。

以前話經濟難換。。而家商務仲難。。因為太多人太多分。。

係呀!如果換, 一定想商務但永遠只有一個位or 冇位, 吾通另外家人分開坐咩? 我試過換到兩張飛JFK, 一張自費, 今年暑假直頭冇, 只換到premium econ 去澳洲三張


大宅

積分: 3269


77#
發表於 19-4-8 22:17 |只看該作者
用渣X嘅world rewards


大宅

積分: 4209


78#
發表於 19-4-9 12:30 |只看該作者
tintinlam 發表於 19-4-8 22:05
我11月續, 佢話可以用到4月, 之後就冇.
我通常用一年就cut,之後再申請過,賺迎新,pp我有另外地方送,所以冇太大影響


大宅

積分: 4209


79#
發表於 19-4-9 12:34 |只看該作者
wingyan008 發表於 19-4-8 22:14
係呀!如果換, 一定想商務但永遠只有一個位or 冇位, 吾通另外家人分開坐咩? 我試過換到兩張飛JFK, 一張自 ...

長途都真係想換商務位,舒服啲,但又唔係成日換到。


子爵府

積分: 14734


80#
發表於 19-4-16 18:04 |只看該作者
tygbearb 發表於 19-4-5 18:14
消費賺到嘅「分」係直接每月換AM,無手續費。但不可換AM以外既里數計劃。因為果張係渣打asiamiles MasterC ...

明白,多謝
(咁就冇乜興趣了,因為國泰嘅真係一來越來越難換,二來服務亦唔算太好)

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo