夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 139681


61#
發表於 19-4-11 16:09 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-11 16:06
根本生兩個小朋友呢個決定就係大錯特錯

咁收入+住屋環境+長老幫唔到/唔想長老幫, 根本只可一個. 生左出黎都無辦法.


子爵府

積分: 11322


62#
發表於 19-4-11 16:20 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-11 16:09
咁收入+住屋環境+長老幫唔到/唔想長老幫, 根本只可一個. 生左出黎都無辦法.
...

咁樓主淨係一直話畀我呻下都得啩~兩個小朋友大得好快架~見佢咁樣真係有啲忟


子爵府

積分: 10342


63#
發表於 19-4-11 16:28 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 13:26
回覆 ricky0223 的帖子

幾萬蚊都有儲落既但長遠我都明唔係辦法

無得諗返轉頭,你地而家既情況搬出去住絕對唔係解決方法,收入唔高又唔穩定儲備又少老公又唔願意。
搬公公婆婆度又唔得,6299度又話唔得,申請公屋又話超額,老實講,除左忍耐,長遠我睇唔到出路係邊。


伯爵府

積分: 17287


64#
發表於 19-4-11 16:33 |只看該作者
ricky0223 發表於 19-4-11 16:28
無得諗返轉頭,你地而家既情況搬出去住絕對唔係解決方法,收入唔高又唔穩定儲備又少老公又唔願意。
搬公公 ...

大家都分析哂樹實出來,但樹實往往都是難聽


伯爵府

積分: 17287


65#
發表於 19-4-11 16:35 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 15:45
回覆 mini1204 的帖子

其實我寧願佢搵少d依家冇日冇夜咁返工

有冇諗過叫老公轉行?可以做裝修、揸車,咁咪時間定d,又可以申請公屋lor


水晶宮

積分: 61763


66#
發表於 19-4-11 16:45 |只看該作者
mini1204 發表於 19-4-11 11:06
老老豆豆,生之前無諗過呢D問題??? 要咁樣分散哂地生活點會生???

佢係比錢既人,佢吾肯你真係無辦 ...

恕我直言, 一家三口本身已寄人籬下(係2家人)就唔好生第二個小朋友啦, 現在仲要2公婆分開住, 又冇經濟能力, 網友如何能幇你解決困局??


洋房

積分: 82


67#
發表於 19-4-11 17:06 |只看該作者
回覆 clyl03 的帖子

我聽話要轉工講左5年佢岩岩先叫算係升左職
會多小小咁多錢
我都盡量忍緊收入穩定後搬
除左俾家用之外已經盡量儲緊錢
小朋友打機打到心散哂
老師都話下年課程開始緊張小小
學既字會多d,因為要準備上小學
我有諗過租套房
但要c6同意
因為佢覺得唔安全


侯爵府

積分: 24127


68#
發表於 19-4-11 17:17 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 17:06
回覆 clyl03 的帖子

我聽話要轉工講左5年佢岩岩先叫算係升左職

就算每月跑夠數至得30k,養1家4口仲想搬出去住,呢份薪水太勉強,你諗法唔實際,建議你維持現狀,細b照比公公婆婆湊,你儲定雪奶出黎返工,儲多D首期,儲夠就上車


子爵府

積分: 12137


69#
發表於 19-4-11 17:19 |只看該作者
人生無辦法選擇多一次,只可以睇點面對,大仔個度你要多d時間先改變到佢習慣,因為已經5歲啦,但仍然有機會,至於細女可以搵托兒服務,你自己搵d時間搵工,有收入先易辦事


洋房

積分: 82


70#
發表於 19-4-11 17:22 |只看該作者
回覆 birdbird 的帖子

計劃生第2個之前係考慮bb出世後可以申請公屋但咁岩超左小小
因為我地財政一直分開
以前佢平均數只有萬七
咁我原本係諗可以挨過十年8載上到公屋
後來幫佢報稅先知過左
咁我地就抽居屋
抽到個號碼唔上唔落
渺茫但未必冇機會
同處好同住難
要係香港解決住屋問題更加難
我呻完出黎個心舒服啲
多謝大家聽我up
我會撐多排先


水晶宮

積分: 51137


71#
發表於 19-4-11 17:23 |只看該作者

回覆樓主:

你本身同老公分開住已經唔健康~
但係如果要分開對仔女,我都覺得唔好。。
既然老公唔肯租~我可能會~
1.自己租,一家人一齊住~
2.繼續現狀,由得佢地嘈,等公屋


別墅

積分: 552


72#
發表於 19-4-11 17:28 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 11:10
回覆 mini1204 的帖子

我地係閃婚拍左拖兩個月既時候

下?唔一齊住就已經係差啦


洋房

積分: 82


73#
發表於 19-4-11 17:33 |只看該作者
回覆 ninachu 的帖子

婆婆搵錢仲多過我出黎做野婆婆份糧係養一家5口
公公身體狀況冇能力湊多一個
細b出世到依家只有我同佢爸爸換片
如果出面搵托兒梗加冇可能
大仔個陣想俾人湊都俾人否決哂
佢地唔放心交出去
特別依家啲負面新聞又多
有時都想自己識分身
一個返工一個湊b
以前大仔分開住
C6放假寧願去搵朋友打機都唔會去睇佢
依家因為我地係哂度
佢放假會自覺過黎陪我地
同個仔既親子關係係好左
而且個仔平時要咩都太易得到
我都想俾佢挨下


子爵府

積分: 10342


74#
發表於 19-4-11 17:33 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 17:06
回覆 clyl03 的帖子

我聽話要轉工講左5年佢岩岩先叫算係升左職

首先你要c6同意。
我以前都係做sales,好景時,佣金係底薪($9000)1-4倍,年尾仲有2-4個月底薪既花紅,又試過好差,佣+底得$1xxxx,花紅象徵式幾千,又受氣,時間又長,放工又要捽數,月尾要寫報告下個月點追多d,同事間勾心鬥角,處理客人各種問題,認真講,sales唔係一份養家既好工作。
你仲要唔返工,又生兩個,仲想租屋...有無諗過唔好景or比人炒?
真心比個建議你,老公轉份穩定又申請到公屋既工作,你湊大小朋友,一邊申請公屋,一邊睇下將來有無機會申請綠表居屋。
一起係6299度住or公公婆婆度住都仲有得諗,搬出去住真係唔建議。


侯爵府

積分: 21304


75#
發表於 19-4-11 18:23 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 11:10
回覆 mini1204 的帖子

我地係閃婚拍左拖兩個月既時候

抽居屋嗰啲得唔得?


伯爵府

積分: 17287


76#
發表於 19-4-11 18:27 |只看該作者
ricky0223 發表於 19-4-11 17:33
首先你要c6同意。
我以前都係做sales,好景時,佣金係底薪($9000)1-4倍,年尾仲有2-4個月底薪既花紅,又 ...

同意你話,sales唔係一份養家嘅工。因為我C6以前都係,2013年就冇做,果時仲揾到嘅,而家冇做e行啦!工時長,斷六親不過我C6果時做店長就會自己安排得好d。
佢而家仲有同d舊同事聯,d同事都大呻冇生意,出唔到糧,好慘日日11、2小時,連起床、坐車,根本冇咗自己所以我都覺得趁後生轉行


侯爵府

積分: 21304


77#
發表於 19-4-11 19:07 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 12:06
回覆 clyl03 的帖子

大家既辦法其實大部分都諗過唔係話唔得

劏房依家都要起碼4千,搬出黎住仲有其他開支
你既情況其實根本負擔唔到你做ftm 出黎做嘢啦 起碼都搵到一萬頭 你咁又唔得 咁又唔得 好難搞wo施主


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


78#
發表於 19-4-11 19:15 |只看該作者
HOPEFORBB 發表於 19-4-11 15:29
回覆 Despairnok 的帖子

講真你又唔係十萬九千七未開頭,但你又要個仔成長有伴,又要佢唔好係嘈交o既環境 ...

你所講嘅,我認同。

樓主,馬死就要落地行,有人肯幫你湊住下,仲要有十萬個要求,生活又想咁,又要咁,幻想世界真係可以無限大架,但唔實際啊,亦幫唔到件事啊。你C6根本係每月都不穩定,係連租劏房都驚每月有無能力交租啊,所以先好似一直企硬唔出去住。咁嘅環境,都要生兩件,男人壓力根本好大...


子爵府

積分: 11322


79#
發表於 19-4-11 19:32 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 19-4-11 19:15
你所講嘅,我認同。

樓主,馬死就要落地行,有人肯幫你湊住下,仲要有十萬個要求,生活又想咁,又要咁, ...

樓主的思想活在自己的構想理想生活中~希望有一個理想的家庭~子女互相有伴相親相愛~可以用自己理想的方法教養佢哋~但就喺未準備好理想的配套就強行進行~現階段佢只可降低自己的要求~忍聲吞氣捱住先


侯爵府

積分: 24127


80#
發表於 19-4-11 19:40 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-11 19:32
樓主的思想活在自己的構想理想生活中~希望有一個理想的家庭~子女互相有伴相親相愛~可以用自己理想的方 ...

最錯係咁嘅環境仲生多個,樓主真係天真又可愛,一味話老公食米唔知米貴,佢好似住象牙塔咁唔知世界事

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo