夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


寶石宮

積分: 346920

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


61#
發表於 19-5-25 10:24 |只看該作者
花花b 發表於 19-5-25 10:18
我認同男人同居無結婚的沖動 所以教女既話唔同居好既

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-5-25 11:04 編輯



侯爵府

積分: 21457


62#
發表於 19-5-25 10:39 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-5-25 10:24
除非係想生小朋友嘅男人就多數都會想結婚
唔知幾多樓話就算結婚前同居都好,結咗婚或生咗小朋友之後都會有 ...

係。呢點我認同。如果唔生小朋友,男人既角度我無必要簽多張紙。兩個人一齊 多數都開心既 最難捱既係生完小朋友後的三人世界 捱過左就好d


複式洋房

積分: 248


63#
發表於 19-5-25 12:45 |只看該作者
我同我老公一拍拖就同居,同居2年幾,然後結婚同有小朋友~
我覺得同居生活唔錯,特別係我自己好鍾意痴住另一半既人,當然,要雙方都鍾意被人痴住啦~
初初都真係有好多少事而有磨擦,甚至鬧分手,但好在大家都視對方為結婚對象,努力磨合,咁就結左婚喇(emoji)


男爵府

積分: 7264


64#
發表於 19-5-25 12:58 |只看該作者
我拍拖6年,間唔使假期短住1-2天,之後買左樓同居4年,諗住要生小朋友至結婚,最緋小朋友依家12歲,已一齊22年了。。。:donuthappy:


大宅

積分: 3578


65#
發表於 19-5-30 20:19 |只看該作者
Elsatang0716 發表於 19-5-22 16:18
各位JM 多唔多結婚前同居下先 ?

勁建議,我同我男朋友同居左5年,大家1年後亦會進入另一階段。
講真,你拍拖個陣發現大家生活唔到,仲可以分手,最多喊幾日。到時結左婚一齊住先發現唔夾,咁點算呀?
有好多細節,唔住埋一齊係唔知。而磨合期真係要d時間,我地頭一兩年真係鬧交比較多,佢仲打爆左個燈制(emoji)但係過左2年,佢就無喇。


複式洋房

積分: 382


66#
發表於 19-5-31 10:43 |只看該作者
clarissakwan 發表於 19-5-30 20:19
勁建議,我同我男朋友同居左5年,大家1年後亦會進入另一階段。
講真,你拍拖個陣發現大家生活唔到,仲可以 ...

@@ 會鬧咩交多架 ?


珍珠宮

積分: 49831


67#
發表於 19-5-31 11:24 |只看該作者
咁不如生左小朋友, 先同居, 先決定結唔結婚啦, 因為有仔女之後又進入另一個階段, 先至見真章,


大宅

積分: 3578


68#
發表於 19-6-1 00:17 |只看該作者
Elsatang0716 發表於 19-5-31 10:43
@@ 會鬧咩交多架 ?

好多唔同嫁,例如熄燈問題,打掃問題,電腦聲浪問題,家務問題等等。大家始終黎自2個家庭,有d習慣會唔同。咁開頭適應期一定會鬧下交,鬧鬧下睇下邊個就邊個,咁就無野lor.


伯爵府

積分: 15276


69#
發表於 19-6-2 14:22 |只看該作者
clarissakwan 發表於 19-6-1 00:17
好多唔同嫁,例如熄燈問題,打掃問題,電腦聲浪問題,家務問題等等。大家始終黎自2個家庭,有d習慣會唔同 ...

我仲要諗到我男友係一個污wear既人,佢可以用好多借口唔沖涼(佢同家人住,但會話有屋企人霸住廁所,但又好眼訓,所以唔沖涼),唉,我明愛係應該包含忍耐,但。。。 我包容唔到一個污糟既人訓我隔離


複式洋房

積分: 332


70#
發表於 19-6-2 14:23 |只看該作者
同意同居,廢時到時不夾


大宅

積分: 3087


71#
發表於 19-6-3 15:43 |只看該作者
其實照顧小朋友的問題不比磨合生活習慣難, 咁要不要試下生個bb睇下大家夾唔夾先呢?

拍拖就係要觀察對方係咪適合自己架麻, 平時上下去對方屋企, 去下旅行, 自己細心觀察下, 除非本身大家都無諗住結婚, 就可以同居啦, 因為同居慣左, 就沒有結婚的衝動了(好多朋友都係咁講)


珍珠宮

積分: 49831


72#
發表於 19-6-3 18:14 |只看該作者
回覆 gmvn123 的帖子

其實,照顧小朋友嘅問題比生活習慣重緊要,好多夫婦不和就是在有仔女之後,但有幾多個父母容許仔女生bb 先才考慮結婚?我贊成生左bb,同居,先考慮結婚


男爵府

積分: 7836


73#
發表於 19-6-3 19:05 |只看該作者
Elsatang0716 發表於 19-5-22 16:18
各位JM 多唔多結婚前同居下先 ?

我係。。。
但一同居,好多男人就未必會結婚
所以你要諗清楚


男爵府

積分: 7836


74#
發表於 19-6-3 19:07 |只看該作者
anna59 發表於 19-5-31 11:24
咁不如生左小朋友, 先同居, 先決定結唔結婚啦, 因為有仔女之後又進入另一個階段, 先至見真章, ...

無錯!真係生埋小朋友
個男人就現形


大宅

積分: 3087


75#
發表於 19-6-3 19:20 |只看該作者
anna59 發表於 19-6-3 18:14
回覆 gmvn123 的帖子

其實,照顧小朋友嘅問題比生活習慣重緊要,好多夫婦不和就是在有仔女之後,但有幾多 ...

但係生咗BB就冇得返轉頭架囉喎,如果啲發現唔啱咁個BB點算呀?bb先係最無辜,婚可以離,bb無得得塞返入個肚度


珍珠宮

積分: 49831


76#
發表於 19-6-3 21:05 |只看該作者
回覆 gmvn123 的帖子

但好多夫婦不和都系由仔女而起,無假,生左bb吾註冊未得law, 你說得對,生bb 糸不歸路,所以,我吾贊成生bb


大宅

積分: 3578


77#
發表於 19-6-3 23:17 |只看該作者
wewanwan 發表於 19-6-2 14:22
我仲要諗到我男友係一個污wear既人,佢可以用好多借口唔沖涼(佢同家人住,但會話有屋企人霸住廁所,但又好 ...

我沖左,佢唔沖,包容唔到worrr(emoji) 我男朋友以前都唔一定夜晚沖涼。咁佢同我訓,就要尊重我。(emoji) 開頭你可以幫佢拎好曬d衫,然後邀請大爺移去浴室。咁沖個涼都係10分鐘者。我男朋友唔沖涼走上床,我會鬧佢。一係你攞滴露噴佢身上既衫(emoji)(emoji)我接受唔到坐完街外d凳,勁多細菌,跟住又走上床(emoji)


大宅

積分: 1464


78#
發表於 19-6-4 21:27 |只看該作者
Elsatang0716 發表於 19-5-22 16:18
各位JM 多唔多結婚前同居下先 ?

Yes


大宅

積分: 1360


79#
發表於 19-6-5 16:25 |只看該作者
我同未婚夫半同居,佢自己一個住,每個weekend我會去過夜。可能我地以前喺外國留學,自己住過,所以完全無相處及分配家務之類嘅問題。大家都好自動波。我地一齊左一年,下年就結婚。我覺得半同居幾好,我可以趁結婚前同屋企人相處多一段時間。


水晶宮

積分: 50467


80#
發表於 19-6-5 19:01 |只看該作者
我反而覺得唔好一齊住,日對夜對好無新鮮感,段關係會變得好懶

但要去多幾次長途旅行,以防對方有唔沖涼唔刷牙之類嘅習慣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo