自由講場

跳至

首頁
23456...12

尾頁
   34


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


61#
發表於 19-6-3 12:54 |只看該作者
gasman 發表於 19-6-3 12:49
本土人大多唔買公寓,多數都係吸引外來人買,對投資或退休來講唔係好選擇!
...

呢樣真係要同屋企人講返先


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 19-6-3 12:55 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:50
果日行珠海大橋,上上落落好鬼煩又晒好多時間,真係住嘅話寧願搭船好過
...
點解用珠海...............................,有虎門,最近開通叫南沙,上廣州再回頭奇怪


男爵府

積分: 9853


63#
發表於 19-6-3 12:57 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 11:46
佢地想買果個樓盆係公寓式架喎,早幾日先同佢地上去睇完個樓盆黎。
...

通常容易發霉,我寧願住中層,濕氣冇咁重


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


64#
發表於 19-6-3 12:57 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-3 12:50
係架, 坐直通車係耐D, 例如我星期五晚上去, 6:30車係荃灣去中山, 行港豬澳, 大概9:30到, 其實已係最快, ...

果日8:30係太子上車,上到去都差不多11:xx

果晚屋企人話要去羅湖,我地自己走去搭改搭巴士,夜晚7點開車,去到羅湖差不多就黎11點



水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


65#
發表於 19-6-3 12:58 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-6-3 12:55
點解用珠海...............................,有虎門,最近開通叫南沙,上廣州再回頭奇怪
...

唔知呀,跟睇樓團上去睇 我果次都係第一次去中山


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


66#
發表於 19-6-3 12:59 |只看該作者
09daisydaisy 發表於 19-6-3 12:57
通常容易發霉,我寧願住中層,濕氣冇咁重

我地都係心水係中上層


大宅

積分: 3210


67#
發表於 19-6-3 13:10 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:50
果日行珠海大橋,上上落落好鬼煩又晒好多時間,真係住嘅話寧願搭船好過
...

直通車經港珠澳去中山無虎門橋(深圳灣過關)咁方便,因港珠澳要落兩次車等齊人,更花時間。虎門二橋開通後,虎門橋基本上無塞車,1小時30~40分可由深圳灣到達石岐! 回程仲快,因為過咗香港關的車唔限時,湊夠人就開車。可惜班次無以前咁密! 深中通道開咗後應該仲快。(到時去開發區,東區好方便)。
暫時港珠澳對我唯一好處係24小時通關,夜小小往返都得!


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


68#
發表於 19-6-3 13:13 |只看該作者
Ahlite 發表於 19-6-3 13:10
直通車經港珠澳去中山無虎門橋(深圳灣過關)咁方便,因港珠澳要落兩次車等齊人,更花時間。虎門二橋開通後 ...

aa 都不停話等深中通道開左就會快同方便,E+ 上去嘅話唯有晒d時間。


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


69#
發表於 19-6-3 13:14 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:57
果日8:30係太子上車,上到去都差不多11:xx

果晚屋企人話要去羅湖,我地自己走去搭改搭巴士,夜 ...

其實好多途徑上去中山,虎門橋,南沙,港豬澳,不過石岐就直通巴,坐船去中山港會仲耐,我就揀行港豬澳係至快速


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


70#
發表於 19-6-3 13:17 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-3 13:14
其實好多途徑上去中山,虎門橋,南沙,港豬澳,不過石岐就直通巴,坐船去中山港會仲耐,我就揀行港豬澳係 ...

原來係咁,多謝指教。

對中山真係唔熟,果日搭車已經諗,一日未開通深中,一日都要咁耐車程真係幾係野


大宅

積分: 3210


71#
發表於 19-6-3 13:23 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-3 13:14
其實好多途徑上去中山,虎門橋,南沙,港豬澳,不過石岐就直通巴,坐船去中山港會仲耐,我就揀行港豬澳係 ...

係囉!香港住嗰度近邊個關口都係重點之一!


禁止訪問

積分: 61348


72#
發表於 19-6-3 13:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9525


73#
發表於 19-6-3 13:25 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:10
¥120 左右, 80砰 4房2廁

80坪,即800尺。4房又複式,咪好細??


男爵府

積分: 9397


74#
發表於 19-6-3 13:28 |只看該作者

回覆樓主:

如果自住,經常帶行李來回,都係坐直通巴士方便d,上落站頭多,一車坐到底,車費又比坐船平,時間耐少少冇所謂


男爵府

積分: 9853


75#
發表於 19-6-3 13:29 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 13:17
原來係咁,多謝指教。

對中山真係唔熟,果日搭車已經諗,一日未開通深中,一日都要咁耐車程 ...

我個人喜歡南沙多過中山。


珍珠宮

積分: 36628

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


76#
發表於 19-6-3 13:37 |只看該作者
大檸樂 發表於 19-6-3 11:45
買市區D. 千其唔好買公寓.一定要買純住宅.同埋搵間可靠少少aa

請問大陸買賣樓係咪都係經agent,律師,要比大陸物業稅?


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


77#
發表於 19-6-3 13:39 |只看該作者
IloveJJ 發表於 19-6-3 13:24
本帖最後由 IloveJJ 於 19-6-3 13:27 編輯

一星期上去住幾日,咁咪仲要香港留間屋囉?

係呀,咁香港始終都要返下黎攪下野


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


78#
發表於 19-6-3 13:40 |只看該作者
chillimom 發表於 19-6-3 13:25
80坪,即800尺。4房又複式,咪好細??

上下二層就變$1600呎


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


79#
發表於 19-6-3 13:41 |只看該作者
kk2009 發表於 19-6-3 13:28
如果自住,經常帶行李來回,都係坐直通巴士方便d,上落站頭多,一車坐到底,車費又比坐船平,時間耐少少冇 ...

呢個都好重要,我又係好怕上上落落,最好一站過


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


80#
發表於 19-6-3 13:42 |只看該作者
09daisydaisy 發表於 19-6-3 13:29
我個人喜歡南沙多過中山。

我都係第一次上中山

首頁
23456...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo