夫婦情感

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 38354


61#
發表於 19-7-2 06:20 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-2 06:25 編輯
MeBeHe 發表於 19-7-1 19:40
好男人

從 PTMCYS 此版描述 既太太,我感覺 都係一位 好女人,一位 「愛夫號」,匹配得有 PTMCYS 咁既夠她用既男人當丈夫。

我唔會選擇羨慕,因為各有前因莫羨人,每一段關係都自有它(上天畀)的一本難唸的經。經歷如何,睇各人的修為吧。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


62#
發表於 19-7-2 09:14 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-7-2 09:20 編輯
858D 發表於 19-7-2 05:47
好在你再問翻我係咪咁既意思。我可以澄清,我唔係咁既意思。 轉性做女人係一個選擇。亦係一個中性 ...

我說自官做女人, 都係講笑, 異性戀者做了太監都會打公女主意的, 點會改變性向...., 我只想說, 窮人都有幸福的機會, 看看自己的雙手, 能否掌握就靠自己了...

女人搵個有能力照顧自己的男人, 係無可厚非, 比我亦會咁做..., 我太太都講過, 她與前度最大分手的原因, 係沒有安居的地方, 亦不見得他有落力的追尋目標, 貪玩不停的人, 會經常帶給太太新奇的事物, 但會放下她, 跟別的女仔去玩, 她會嬲著哭. 我太太家不是富有, 又不是很窮, 在家有自己的房間, 她說亦唔希望結了婚環境比當時差... 所以一些女仔, 如果家庭環境不錯, 願意嫁入屋村, 真係值得尊敬的(我以前都係住屋村).

我太太係個好簡單的人, 她怎會懂看有潛伏搵錢能力的人呢? 我現在都談不上有搵錢能力.... 如她懂, 她跟本不會找我, 不過我知她第一眼已選擇了我, 因為她望著我唔眨眼的微笑... 她說我很親切, 完全對我無防範. 不過她算是有運, 從拍拖開始, 我都以她為先, 大事情上她不用擔心, 幾時結婚, 買樓或其他的, 我都會有打算......她提示了, 我諗過後, 就會計劃, 實行.... 我係自動波的人, 她亦有承認我係她生命中其中一個貴人.

當然人有低潮, 我們亦遇過, 走過....

所謂道不同不商為謀, 我對人有善, 但不會博愛, 博愛係很危險的東西, 我只會把愛放在太太上, 其次是父母, 仔, 其他家人接後, 才是朋友. 一紙婚書誓言已經確定了, 已是天經地意的事, 在正常的情況下, 是沒有爭論觀點的.

至於有錢沒有錢, 能否照顧多些女仔, 這個當然不能混在一起談, 什麼是足夠, 好多人定意都不一樣. 而且好多女仔都好有能力, 家庭好富有, 她們甚至可以照顧埋男方, 所以唔可以用錢來衡量可以照顧女人多少..... 只要有婚書, 婚姻就只能一對一, 沒有借口可言的. 有人說婚書唔代表什麼, 但對我而言係好重要的.







珍珠宮

積分: 38354


63#
發表於 19-7-3 13:03 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-7-2 09:14
我說自官做女人, 都係講笑, 異性戀者做了太監都會打公女主意的, 點會改變性向...., 我只想說, 窮人都有幸 ...

大家都會因有對方而知福 真好!
你太太識揀合適人做老公。你都係識揀合適人做老婆。

係,窮人都會有幸福。我跟住我前夫感覺辛苦,冇生活保障既安全感 多於 幸福 唔係因為佢窮,亦唔係因為佢會放下我跟別的女人去玩。郵差工都可以畀到生活保障既安全感我既。

但都是感受,理性上我係知福既。前晚我發左個惡夢,夢見水災,我做左近20年嘢既公司只有能力救一部份員工與家眷,(我先生自己有本事,佢已經安全脫難)。我得到離災難的票,夠用來救我前夫同我地D女。點知我前夫竟然在此緊要關頭一如繼往 同我有溝通故障,佢無能及時帶埋我地D女來我身處既安全地方一齊離開災區。靜係得佢一個人來,冇帶埋我地D女來。夾硬我同佢攬住一齊淹死都搵唔翻我地兩個女。

我第晚同我先生講此惡夢。我先生安慰 說:『妳不用擔心妳前夫,妳畀曬佢妳所有既應該夠佢過活,唔使訓街。而妳自己,有我來供給妳,照顧妳,保護妳。』

一紙婚姻書重要,係死後對遺妻/夫 既生活保障來。
雖然我拒絕與我先生有一紙婚姻書,係因為我唔想將我前夫D債連累埋我先生。
但我先生有落遺囑來保障我在佢死後既生活保障,以此來補缺沒有婚姻書的功效。
而且我退休金畀我前夫多,日後我死左,我前夫都可以拎我D退休金。(在我住的地方法律可以)。而我先生D退休金已經比我好,唔使用到我D。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


子爵府

積分: 11318


64#
發表於 19-7-3 17:27 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-7-2 09:14
我說自官做女人, 都係講笑, 異性戀者做了太監都會打公女主意的, 點會改變性向...., 我只想說, 窮人都有幸 ...

“我太太係個好簡單的人, 她怎會懂看有潛伏搵錢能力的人呢? “
咁即係話你太太係一個幸運的人~你睇下呢度~有好多簡單的女人係畀壞男人呃了


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


65#
發表於 19-7-4 06:41 |只看該作者
mingmama 發表於 19-7-3 17:27
“我太太係個好簡單的人, 她怎會懂看有潛伏搵錢能力的人呢? “
咁即係話你太太係一個幸運的人~你睇下呢度 ...

其實依度好多C9都做得好好, 需然不知道實際的內情, 但不應受到這樣的對待....

咁即係話你太太係一個幸運的人 ---> 希望她永遠可以做幸福的人.


子爵府

積分: 11318


66#
發表於 19-7-4 08:27 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-7-4 06:41
其實依度好多C9都做得好好, 需然不知道實際的內情, 但不應受到這樣的對待....

咁即係話你太太係一個幸運 ...

「其實依度好多C9都做得好好, 需然不知道實際的內情, 但不應受到這樣的對待....」

有時有啲嘢付出唔代表同得到的成正比例~所以都係嗰句~運氣對人係非常重要的


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


67#
發表於 19-7-4 09:10 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-7-4 09:14 編輯
858D 發表於 19-7-3 13:03
大家都會因有對方而知福 真好!
你太太識揀合適人做老公。你都係識揀合適人做老婆。

太太都有2次的失敗, 唔係每個人都平順如意的, 她其中的失敗原因, 就係開始時都攪不清該男人是否真的喜歡和合適... 我諗好多人的心態都係, 在該刻無人追, 咪試下, 但試試下, 唔易甩的, 拖拖下又十年八載, 我識我太太時係因為她剛分開, 不然我們不會開始, 之後又話她男友想追回她, 我叫太太(當時的女友)攪清楚, 我絕不能接受生命中有一些心懷不軌的老土人係到兜兜轉轉, 什麼分手可keep 做朋友這些說話, 咪玩我....

幸福就是自己掌握, 她知我係咩人, 係堅持但決斷型, 咁當然她識選擇.

對妳可以說"妳的婚書"不重要, 因為你不是在香港, 福利和你們工資都跟我們不可比喻. 但婚書確實對"現任"很有保障的, 人會變, 我都不保證之後走的路怎樣..... 變心可以很快, 只有法律效用的交件可以保障對方分手後的分配, 遺屬保險受益人, 隨時可以改名的...

假設妳沒有退休金, 儲蓄未必夠餘生, 沒婚書文件, 伴侶一變心或遭其他人分薄了, 如果對方比較富有, 產業財富沒有妳名, 妳便可能失了預算, 當然有人會很瀟洒說沒所謂, 但相信大部份人都需要這份保障. 而且婚書代表一個誓言和責任的儀式証明, 提醒當時人在最清醒心思熟慮的情況下, 決定這段婚姻路, 唔係空口未訓醒說出來, 據嚴肅性的, 認真的人會經常提醒自己, 但有人會當食生菜, 那就看出他們的人格或認真度了... 無他的, 不會坐牢的, 但睇下你自己要D 咩野...

明白妳處境不能有婚書, 但不代表婚書不重要或只供遺產的分配用.

妳前夫是愛妳, 但不珍惜妳, 是兩回事來.



珍珠宮

積分: 38354


68#
發表於 19-7-4 12:33 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-7-4 09:10
太太都有2次的失敗, 唔係每個人都平順如意的, 她其中的失敗原因, 就係開始時都攪不清該男人是否真的喜歡和 ...
噢!原來如此。
我好唔想拍拖,因為我知我自己不懂睇人。
第一次拍拖,係我前度未婚夫。拍左一晚,第日佢飛翻美國(我一出生,佢就認識我),六個月後佢再次飛翻香港就向我求婚。
第二次拍拖,係我前夫。拍左三個月,佢就向我求婚。
到我先生,我一見佢對我有興趣時,我就講明我唔拍拖。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 43194


69#
發表於 19-7-5 11:12 |只看該作者
回覆 dragonKK 的帖子

世間小有動物


大宅

積分: 1562


70#
發表於 19-7-12 00:26 |只看該作者
MeBeHe 發表於 19-6-18 22:29
大家覺得愛妻號男人係如何煉成架呢?
愛妻號同非愛妻號表現差天共地
係天生 遺傳?

本帖最後由 0水 於 19-7-12 16:26 編輯

唔q講, 好多人眼紅


翡翠宮

積分: 79226


71#
發表於 19-7-12 14:55 |只看該作者
0水 發表於 19-7-12 00:26
本帖最後由 0水 於 19-7-12 00:30 編輯

首先好男人, 天生性格好一定主導,

我吾靚又吾 fit 吾怪得老公吾係廿四孝啦


男爵府

積分: 8879


72#
發表於 19-7-12 15:06 |只看該作者
mini1204 發表於 19-7-12 14:55
我吾靚又吾 fit 吾怪得老公吾係廿四孝啦

情人眼裡出西施,哪怕其實你係東施

又或者你老公情傾既係你樣貌身形外的某些特質。


子爵府

積分: 11318


73#
發表於 19-7-12 15:12 |只看該作者
mini1204 發表於 19-7-12 14:55
我吾靚又吾 fit 吾怪得老公吾係廿四孝啦

呵呵神回


翡翠宮

積分: 79226


74#
發表於 19-7-12 15:18 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 19-7-12 15:06
情人眼裡出西施,哪怕其實你係東施

又或者你老公情傾既係你樣貌身形外的某些特質。

情傾海獅


大宅

積分: 1562


75#
發表於 19-7-12 16:24 |只看該作者
mini1204 發表於 19-7-12 14:55
我吾靚又吾 fit 吾怪得老公吾係廿四孝啦

又要眼紅, 咁無計


大宅

積分: 1562


76#
發表於 19-7-12 16:25 |只看該作者
mini1204 發表於 19-7-12 15:18
情傾海獅

好多黑心和眼紅的人, 真心回答都唔岩聽


翡翠宮

積分: 79226


77#
發表於 19-7-12 18:14 |只看該作者
0水 發表於 19-7-12 16:25
好多黑心和眼紅的人, 真心回答都唔岩聽

黑心在哪


翡翠宮

積分: 79226


78#
發表於 19-7-12 18:15 |只看該作者
0水 發表於 19-7-12 16:24
又要眼紅, 咁無計

眼紅你 mood


珍珠宮

積分: 36256


79#
發表於 19-7-14 08:09 |只看該作者
858D 發表於 19-6-19 09:38
我個定義唔係咁喔。
我唔認為愛妻號係被老婆改變而成既。

笑左
恭喜你


珍珠宮

積分: 38354


80#
發表於 19-7-14 12:01 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-7-14 08:09
笑左
恭喜你
嘻嘻、、、多謝你!

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo