跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4348


61#
發表於 05-1-16 12:31 |只看該作者

Re: 2005年1月媽媽會~~

[quote]
SUKI_C 寫道:
已生媽媽 & bb:
糯米B.......20/12........法國開刀..........仔仔7.5磅
mcrl.........25/12........QE順產............仔仔6.5磅
蛋豬.........28/12............開刀............囡囡6.4磅
YuYuMother.....30/12 ......東區順產......仔仔7.1磅
小斑.................31/12......順產.... 7.7磅
鬱金香..............31/12..... ??..............囡囡5磅半
樹熊媽媽...........04/01.....仁安順產......仔仔 7.4磅
m琳琳..............05/01......順產...........仔仔6.5磅
jollyma............06/01........順產............囡囡6.1磅
SUKI_C...........08/01......聯合順產.........囡囡6.6磅
細露................12/01.......廣華順產........仔仔8磅

=================================
姓名.............預產期..............邊間生............仔/囡

1)sandy..........04/01/2005......法國�廣華.........仔仔
3)libobo..........06/01/2005......法國(聖德肋撒)....囡囡
4)細露.............06/01/2005......廣華..................仔仔
5)tuchai..........06/01/2005......QE....................囡囡
6)snl............10//01/2005.....廣華/法國...........囡囡
7)eya...........10/1/2005........屯門醫院............仔仔
8)淇淇...........11/01/2005.....ST TERESA .......仔仔
9)BABYGIGI..11/01/2005......BETH ISRAEL....仔仔
10)phoebe^^.11/01/2005......屯門醫院...........仔仔
11)Cutemom..13/01/2005.....QM...................囡囡
12)MrsBunBun..14/1/2005.....浸會..................估


公爵府

積分: 27141


62#
發表於 05-1-17 13:19 |只看該作者

Re: 2005年1月媽媽會~~

我又黎報到
:lol:
已生媽媽 & bb:
糯米B.......20/12........法國開刀..........仔仔7.5磅
mcrl.........25/12........QE順產............仔仔6.5磅
蛋豬.........28/12............開刀............囡囡6.4磅
YuYuMother.....30/12 ......東區順產......仔仔7.1磅
小斑.................31/12......順產.... 7.7磅
鬱金香..............31/12..... ??..............囡囡5磅半
easonkinki.......01/01.....聯合順產......仔仔6磅7

樹熊媽媽...........04/01.....仁安順產......仔仔 7.4磅
m琳琳..............05/01......順產...........仔仔6.5磅
jollyma............06/01........順產............囡囡6.1磅
SUKI_C...........08/01......聯合順產.........囡囡6.6磅
細露................12/01.......廣華順產........仔仔8磅


子爵府

積分: 13842


63#
發表於 05-1-20 16:21 |只看該作者

Re: 2005年1月媽媽會~~

已生媽媽 & bb:
糯米B.......20/12........法國開刀..........仔仔7.5磅
mcrl.........25/12........QE順產............仔仔6.5磅
蛋豬.........28/12............開刀............囡囡6.4磅
YuYuMother.....30/12 ......東區順產......仔仔7.1磅
小斑.................31/12......順產.... 7.7磅
鬱金香..............31/12..... ??..............囡囡5磅半
easonkinki.......01/01.....聯合順產......仔仔6磅7
樹熊媽媽...........04/01.....仁安順產......仔仔 7.4磅
m琳琳..............05/01......順產...........仔仔6.5磅
jollyma............06/01........順產............囡囡6.1磅
SUKI_C...........08/01......聯合順產.........囡囡6.6磅
細露................12/01.......廣華順產........仔仔8磅
phoebe^^.......18/01......屯門順產........仔仔6.5磅


大宅

積分: 2296


64#
發表於 05-1-25 20:38 |只看該作者

Re: 2005年1月媽媽會~~

phoebe^^ 寫道:
已生媽媽 & bb:
糯米B.......20/12........法國開刀..........仔仔7.5磅
mcrl.........25/12........QE順產............仔仔6.5磅
蛋豬.........28/12............開刀............囡囡6.4磅
YuYuMother.....30/12 ......東區順產......仔仔7.1磅
小斑.................31/12......順產.... 7.7磅
鬱金香..............31/12..... ??..............囡囡5磅半
easonkinki.......01/01.....聯合順產......仔仔6磅7
樹熊媽媽...........04/01.....仁安順產......仔仔 7.4磅
m琳琳..............05/01......順產...........仔仔6.5磅
jollyma............06/01........順產............囡囡6.1磅
SUKI_C...........08/01......聯合順產.........囡囡6.6磅
細露................12/01.......廣華順產........仔仔8磅
phoebe^^.......18/01......屯門順產........仔仔6.5磅
bon712...........20/01......廣華順產........仔仔7.7磅


我都黎報到 :mrgreen:


別墅

積分: 575


65#
發表於 05-1-27 20:04 |只看該作者

Re: 2005年1月媽媽會~~

phoebe^^ 寫道:
已生媽媽 & bb:
糯米B.......20/12........法國開刀..........仔仔7.5磅
mcrl.........25/12........QE順產............仔仔6.5磅
蛋豬.........28/12............開刀............囡囡6.4磅
YuYuMother.....30/12 ......東區順產......仔仔7.1磅
小斑.................31/12......順產.... 7.7磅
鬱金香..............31/12..... ??..............囡囡5磅半
easonkinki.......01/01.....聯合順產......仔仔6磅7
樹熊媽媽...........04/01.....仁安順產......仔仔 7.4磅
m琳琳..............05/01......順產...........仔仔6.5磅
jollyma............06/01........順產............囡囡6.1磅
SUKI_C...........08/01......聯合順產.........囡囡6.6磅
細露................12/01.......廣華順產........仔仔8磅
phoebe^^.......18/01......屯門順產........仔仔6.5磅
bon712...........20/01......廣華順產........仔仔7.7磅
Jessis..............23/01......廣華順產.......仔仔7磅


我都嚟報到
我個臭B仔仔係 23 Jan 2005出世,我個細B仔仔係 23 Feb 2007出世


男爵府

積分: 6809


66#
發表於 05-1-28 14:04 |只看該作者

Re: 2005年1月媽媽會~~

我個BB係1月19日係屯門順產得6磅咋


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo