Re: 2005年1月媽媽會~~
phoebe^^ 寫道:
已生媽媽 & bb:
糯米B.......20/12........法國開刀..........仔仔7.5磅
mcrl.........25/12........QE順產............仔仔6.5磅
蛋豬.........28/12............開刀............囡囡6.4磅
YuYuMother.....30/12 ......東區順產......仔仔7.1磅
小斑.................31/12......順產.... 7.7磅
鬱金香..............31/12..... ??..............囡囡5磅半
easonkinki.......01/01.....聯合順產......仔仔6磅7
樹熊媽媽...........04/01.....仁安順產......仔仔 7.4磅
m琳琳..............05/01......順產...........仔仔6.5磅
jollyma............06/01........順產............囡囡6.1磅
SUKI_C...........08/01......聯合順產.........囡囡6.6磅
細露................12/01.......廣華順產........仔仔8磅
phoebe^^.......18/01......屯門順產........仔仔6.5磅
bon712...........20/01......廣華順產........仔仔7.7磅
Jessis..............23/01......廣華順產.......仔仔7磅
我都嚟報到
我個臭B仔仔係 23 Jan 2005出世,我個細B仔仔係 23 Feb 2007出世