夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 38354


61#
發表於 19-7-30 05:11 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-30 05:12 編輯
Vert 發表於 19-7-29 14:48
應該我唔夠吸引力,佢對我無興趣。我都係呢一年至知知佢有睇咸濕短片what's app人地傳嗰啲,咁我覺得都正常 ...

唔捨得放手咪唔好放手住囉,婚亦唔需要同佢結。到時遇到更唔捨得放手既先再同而家既生活作調整改變。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


62#
發表於 19-7-30 06:56 |只看該作者
咁嘅情況,我寧願單身過活,兩個人在一起根本無意思的。


大宅

積分: 4873


63#
發表於 19-7-30 09:00 |只看該作者
你話你父母好想睇到你嫁,咁不如你返去問下佢地如果你嫁一個會去叫雞既男人,佢地會點揀?
係咪都為左睇到你嫁一次而要你嫁,定寧願你自己一個開開心心?


翡翠宮

積分: 79226


64#
發表於 19-7-30 09:42 |只看該作者

回覆樓主:

你OK咪得
你無需要
佢有需要吾揾你
簡直成為潛規則
雙方0K就關人鬼事


翡翠宮

積分: 79226


65#
發表於 19-7-30 09:44 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 16:41
結婚真係因為長輩要,而且對我有保障。

有乜保障
用婚姻黎做保障堅係可笑


珍珠宮

積分: 32599


66#
發表於 19-7-30 10:03 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 22:57
佢今次去咗,係因同咗最鷄蟲嗰個去食飯,之後話飲陣野至回。咁就衰咗,唔係賴,有時真係近墨者黑。

我唔 ...

你男朋友召妓,唔係純粹受朋友唆擺
你同男朋友5年只做過1次
男人定時要解決生理需要,咁你男朋友好自然就搵女人解決生理需要
現實係佢對住你無性慾,對妓女先有性慾
你接受到佢召妓,咁你亦接受到將來兩夫妻多年來都無性生活?


伯爵府

積分: 17159


67#
發表於 19-7-30 11:37 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 14:16
拍拖+同居8年,打算今年尾結婚,未拍拖前聽人暗示過佢可能有叫過鷄,咁個時未識對方,無得計過去。
最近俾 ...

本帖最後由 fatping 於 19-7-30 11:39 編輯

5年得一次,呢種恐怖加孤獨比無男人更慘,其實樓主口口聲聲話自己有工作都照顧到自己,其實咪又係唔想離開個舒服圈,我有d朋友包括自己親人佢地老公都係唔掂佢,成日講到喊其實心理上有好大影響,平時把口就話唔搞就唔搞啦仲好唔使煩住晒,但係一對夫婦或情侶根本唔可以少咗呢啲親密關係,兩個人有呢啲關係先至會更恩愛女方先覺得男人更加珍惜佢,講真佢喜歡你就會成日拖你攬住你或者錫下你咁錫錫下就會想要,你自己再諗下根本冇嘢解釋到五年點解得一次,我只接受身體嘅殘障而搞唔到


侯爵府

積分: 21457


68#
發表於 19-7-30 11:46 |只看該作者
無錯丫 5年黎搞得一次 即係佢每次有需要時都係出面搞 只係你未必知 但你接唔接受到往後都係咁?唔同你搞一定有原因。定係你無性都無乜問題?
咁樣你可以繼續你所想既計劃 不過都係果句 佢隨時可以比面搞搞下遇上佢所謂既真愛然後再拋棄你 到頭來你又係咩都無之餘仲傷多幾錢


男爵府

積分: 7986


69#
發表於 19-7-30 12:19 |只看該作者
其實,樓主知唔知咩叫"開心"?

因為可以令長輩開心?因為對方層樓而開心?因為對方幾份寫自己名既保單而開心?還是因為錢?

長輩有離開既一日;層樓、保單,用2秒改個簽名就可以唔屬於妳;錢,到妳手中先係妳的..

但妳下半生會因為呢個男人而開心嗎?還是自由自在地飛而開心?諗諗


禁止訪問

積分: 1082


70#
發表於 19-7-30 12:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3288


71#
發表於 19-7-30 15:08 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 16:41
結婚真係因為長輩要,而且對我有保障。

我好明白!
我結婚都係為左同長輩交待!

祝我地好運!
我都有叫過雞


侯爵府

積分: 21457


72#
發表於 19-7-30 15:49 |只看該作者
Heman2001 發表於 19-7-30 12:19
其實,樓主知唔知咩叫"開心"?

因為可以令長輩開心?因為對方層樓而開心?因為對方幾份寫自己名既保單而開 ...

認同... ....
比我寧願對我專一坦白 唔開心時 佢會知 會哄你
病左時 會陪住你照顧你 開心時 會替你高興
即使無樓 無錢 但有一份可以養活到大家既工 已足夠!
接受唔到叫雞... 或者出面有SEX....


男爵府

積分: 7986


73#
發表於 19-7-30 16:03 |只看該作者
花花b 發表於 19-7-30 15:49
認同... ....
比我寧願對我專一坦白 唔開心時 佢會知 會哄你
病左時 會陪住你照顧你 開心時 會替你高興
妳講得好岩!相處係要互動有交流有溝通有理解的

愛情、感情唔係數學題,無得計,但如果用下半生幾十年時間困晌一個 "得佢會要我" 既男人身上、唔會有足夠既愛分俾妳、相處都只係同屋主關係、佢有需要寧願叫雞搞到有病都唔搵妳,而妳就抱住"佢死左保險就會有舊錢俾我"既心態,正常嗎?係妳本質嗎?


複式洋房

積分: 173


74#
發表於 19-7-30 17:29 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 15:16
呢一刻真係無諗要分手,我只係想上來搵人偈吓。

就算表面好好的男人有老婆,有仔女,全部都有出去偷食, ...

請問點可以系手機發現呢?


大宅

積分: 4538


75#
發表於 19-7-30 17:53 |只看該作者
你會每日活在惶恐之中, 驚佢唔知幾時去滾, 你知道嗎? 只要佢想, lunch time1小時已足夠佢出火, 你check都check唔到甘多, 而且成日擔心疑神疑鬼, 分分鍾自己唔係情緒病就係身體出毛病, 佢成幅身家比晒你都無用啦 ! 唔好走入掘頭行呀, 多多愛錫自己


子爵府

積分: 10778


76#
發表於 19-7-30 19:00 |只看該作者

回覆樓主:

我關心你嘅健康多d, 習慣左宜家嘅生活而唔想改 唔係理由……(emoji)


珍珠宮

積分: 30513


77#
發表於 19-7-30 19:47 |只看該作者
如果單身的恐懼及痛苦大過佢不忠,咪繼續一齊law


洋房

積分: 32


78#
發表於 19-7-30 21:22 |只看該作者
回覆 Vert 的帖子

無理由得一次


大宅

積分: 1235


79#
發表於 19-7-31 23:19 |只看該作者
其實只係搵個伴,佢對你好,覺得冇咗佢都唔知點算,好正常。既然你決定留低,咪對佢再好啲,佢會對你更好。而你要預咗雞會繼續叫。


子爵府

積分: 12137


80#
發表於 19-8-1 09:06 |只看該作者
婚前已經知道未來係點,牌面咁差,嬴面咁低,點解唔俾自己一個選擇機會,人害怕孤獨,傾向結婚好正常,只係婚姻本身都要雙方有所取捨,如果為一個值得嘅人,有所犧牲又何妨?但如果係一個唔值得嘅人,不如一個人自由地寂寞

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo