時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 397


61#
發表於 19-8-6 18:00 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 17:57
我有講要兩邊都追究,唔應機只查一邊

查埋連登好吾好
針對警方你地有咩動機呀,成立連登警隊呀?


子爵府

積分: 13931


62#
發表於 19-8-6 18:00 |只看該作者
願望石 發表於 19-8-6 15:37
我都要求D黑媒同廣大普通市民道歉囉 作為傳媒咁偏頗
叫佢哋全部黑妓都食屎,佢哋實在太過份


珍珠宮

積分: 36471


63#
發表於 19-8-6 18:02 |只看該作者
karshing 發表於 19-8-6 15:25
大是大非唔問,只係問針對性問題,睇片見過蒙面示威者用粗口鬧記者唔好影佢,又唔見記者要求示威者道歉! : ...



大宅

積分: 4811


64#
發表於 19-8-6 18:03 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 17:57
我有講要兩邊都追究,唔應機只查一邊
可否提供一些你觀察到的黑衣人傑作呀?


水晶宮

積分: 69304


65#
發表於 19-8-6 18:03 |只看該作者
中共撑警察,不如叫亞爺同佢哋道歉啦,最緊要佢哋受得起


大宅

積分: 2277


66#
發表於 19-8-6 18:04 |只看該作者
kit2004 發表於 19-8-6 17:48
我有冇睇錯你寫乜?用身上配槍拍嚇?果支係真槍實彈,真係唔會走火?你d 邏輯都幾唔同。
果一刻佢唔舉支雷 ...

再講
如果正面被搶,長槍槍頭比手槍更易比搶槍嘅人控制,一推個槍嘴唔使好大力就可以改變射擊方向,走火傷到自己人嘅機會比手槍被槍時大


我唔知當時個警察有冇同人講支雷明登上嘅係布袋彈,但果個距離用長鎗上布袋彈射中要害都係有生命危險
配槍當然都會走火,但以當時距離同情況,佢拎支長槍出嚟ready to shoot其實對咩人都危險


大宅

積分: 2277


67#
發表於 19-8-6 18:07 |只看該作者
彩華妹 發表於 19-8-6 18:00
查埋連登好吾好
針對警方你地有咩動機呀,成立連登警隊呀?

亲!連登只係一個平台,香港仲有言論自由
同埋而家唔係要解散或取締警隊,只係要佢哋依法執法


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


68#
發表於 19-8-6 18:09 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 18:04
再講
如果正面被搶,長槍槍頭比手槍更易比搶槍嘅人控制,一推個槍嘴唔使好大力就可以改變射擊方向,走火傷 ...

其實你講咁多野關於枝長槍,我只睇到你對長槍的睇法,我比較想知警方的指引條例是如何?既然話佢唔跟指引,我都想知指講什麼?


大宅

積分: 3814


69#
發表於 19-8-6 18:10 |只看該作者
siutsunboy 發表於 19-8-6 15:01
妓者都未向真香港市民道歉

記者見死不救如同幫兇,要道都係佢地道先


別墅

積分: 884


70#
發表於 19-8-6 18:12 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 15:24
兩邊都有過份暴力,警方好多指引同程序都冇跟冇交待,我讚成所有都追究,唔可以只問責一邊
...

我淨係睇到成班黑衣人好似恐怕分子咁喎!警察們就非常克制。睇睇班黑衣人嚮往的歐美國家點樣對示威者先啦!唔通歐美國家拘捕示威者時又下下要向公眾交代同問責?


大宅

積分: 2277


71#
發表於 19-8-6 18:12 |只看該作者
大米愛老鼠 發表於 19-8-6 18:03
可否提供一些你觀察到的黑衣人傑作呀?

我唔認同放火同射磚同其他擊進方法,我由第一個reply已經話兩邊都要追究


大宅

積分: 4811


72#
發表於 19-8-6 18:17 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 18:12
我唔認同放火同射磚同其他擊進方法,我由第一個reply已經話兩邊都要追究
...
點追究呢?
警察被廢掉武功,人都拉不到?
黑妓D鏡頭永遠只對著警察?


大宅

積分: 3967


73#
發表於 19-8-6 18:17 |只看該作者
sandra28 發表於 19-8-6 16:13
我地市民要求佢同我地道歉!因為佢地身為記者,立場不中立!

何止不中立,仲極偏激。不盡不實。


別墅

積分: 884


74#
發表於 19-8-6 18:20 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 17:57
我有講要兩邊都追究,唔應機只查一邊

唔需要搬兩邊都要查嚟掩人耳目啦!見你一味只講警察做得唔啱又唔見你鬧下兩個月來班黑衣暴徒所作所為。


珍珠宮

積分: 36644

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


75#
發表於 19-8-6 18:20 |只看該作者
HLGrape 發表於 19-8-6 18:07
亲!連登只係一個平台,香港仲有言論自由
同埋而家唔係要解散或取締警隊,只係要佢哋依法執法
...

係呀! 依法好緊要,最憎唔守法嘅人,黑衣人白衣人都唔啱!

特别係黑衣人,日日犯法,目無法紀,視法治為無物,以政治為由,諸多藉口,全部拉晒最好,佢哋幕後嘅人,和理非可能係共犯,最好都調查吓


大宅

積分: 2277


76#
發表於 19-8-6 18:21 |只看該作者
414928 發表於 19-8-6 18:09
其實你講咁多野關於枝長槍,我只睇到你對長槍的睇法,我比較想知警方的指引條例是如何?既然話佢唔跟指引, ...

https://www.hk01.com/突發/358499/葵涌警署-警方稱涉事警長舉槍-戒備-指引揭姿勢屬企射狀態
佢有quote警隊使用槍械指引,佢講出當時佢ready to shoot嘅狀況同新聞稿不乎


大宅

積分: 2724


77#
發表於 19-8-6 18:25 |只看該作者
警察無錯係要依法辦事, 但啲黑衣都係做緊違法犯法既事, 學人講守法, 講時真係知唔知醜

支持警察!支持警察!支持警察!


伯爵府

積分: 17834


78#
發表於 19-8-6 18:25 |只看該作者
kittylam 發表於 19-8-6 15:57
中央話香港目前亂象係,極端暴力犯罪行為,政府同警隊首先係要以暴制亂喎,高度讚揚警隊依法執法,對付極 ...

唱兒歌


珍珠宮

積分: 43860

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 19-8-6 18:26 |只看該作者
大米愛老鼠 發表於 19-8-6 14:56
黃絲妓者自取其辱呀!

咩事?


大宅

積分: 2277


80#
發表於 19-8-6 18:27 |只看該作者
karshing 發表於 19-8-6 18:20
係呀! 依法好緊要,最憎唔守法嘅人,黑衣人白衣人都唔啱!

特别係黑衣人,日日犯法,目無法紀,視法治 ...

網上講嘢同你唔同,同著咩色衫就要查吓,好彩你冇份參與立法同執法...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo