時事熱話

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   1


別墅

積分: 605


61#
發表於 20-1-4 22:32 |只看該作者
chitling17 發表於 19-8-23 20:43
不如黃屍去離島建立個連登國,我就話你叻啦.

黃屍前黃屍後你可以尊重下人嗎?
人家若叫你做過藍屍廢中黑警,你個心會舒服嗎?由淺藍現變淺黃也是看了BK導至我轉變的!黑衣人行為我不認同,但藍絲斬人劏人亦很討厭!


複式洋房

積分: 283


62#
發表於 20-1-5 00:08 |只看該作者
本帖最後由 很心痛 於 20-1-5 00:22 編輯
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

非常同意。。。 這裡有一部分人,只要對方意見不合,就開始罵人了。。如果大家都和平理性一點就好了


複式洋房

積分: 283


63#
發表於 20-1-5 00:10 |只看該作者
97588777 發表於 20-1-4 22:32
黃屍前黃屍後你可以尊重下人嗎?
人家若叫你做過藍屍廢中黑警,你個心會舒服嗎?由淺藍現變淺黃也是看了BK ...

對呀!!!很難得在這裡找到人的意見跟我差不多!!
人與人之間都應該多點尊重,不論立場!!


複式洋房

積分: 283


64#
發表於 20-1-5 00:19 |只看該作者
這裡有一部分人的概念給我的感覺是這樣子的:
因為黃暴是錯的,反黃暴的人幹什麼都可以
有時候跟他們提出藍方有什麼做得不好,要麼說你「文宣」,要麼就說「黃暴嚴重千倍百倍」之類的,有一些激進點可能還會出言侮辱,
說的只要不支持藍就等於黃似的,有時候真的挺無奈。。。


侯爵府

積分: 24173


65#
發表於 20-1-5 05:40 |只看該作者
雙向啦以上兩位會員,,
實際d睇,黃黑不分割,而客觀破壞,放火,打爛入閘機玻璃的確存在,而且好多,,最震撼係我實在不幸親眼目睹 義士 破壞,唔係警察唔係成年人,不過有成年人帶領,,,
本身我好討厭政府建制因循官僚,科層臃腫內耗太多,不過,實在黃人太多謊言,也太努力同 善用 媒介,令我警醒,跟住 逼罷工,跟住
打燒圍嚇殺,,, ,,逼我歸邊姐,,,,,
反而,黃人傻招真係直逼 老餅建制,fool the fools 好成功不過又失去另外一d,
其實我都成日停低欣賞文宣o架,仍然o個句,好靚,不過好靚又如何,見得多咪又咁,,繼續fool the fools,講得越多暴露越多,,,
娛樂豐富樂趣多


侯爵府

積分: 24173


66#
發表於 20-1-5 05:46 |只看該作者
多口問問,很心痛會員你其實講嘢係普通話,國語定廣東話?
硬係覺得你係廣東話人不過想轉普通話樣式但係又有d國語人style,,,
廣東話,普通話同國語即台灣o個邊思維同表達係唔同o架,當然o係學習使用語言過程係會出現呢d問題,好正常
好奇姐,唔好介意


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


67#
發表於 20-1-5 11:32 |只看該作者
肥豬寶B 發表於 19-8-23 11:39
其實樓主 講到好溫和 , 明就明 , 唔明就唔明 。
你想人認同, 係要同佢宣傳你理念 , 要佢認同你 , 多 ...

如果撐藍的-不是藍色的也可撐藍
在bk罵人洩憤,'方法真係錯晒'

咁黑衣人用暴力毀滅香港同殘害異己
去爭取中央政府給予民主自由
難道方法不是錯到離天萬丈嗎?

黄C一方面撐黑衣人
打砸中資機構及撐藍的商店
但另一方面又唔想失去大陸14億人口的市場及中資在港投放的資金
以便撐起經濟.
因為冇左中港貿易同中資公司的投資
單凭黄色經濟圈約4百萬港人,係撐唔住;

再者,黄C一方面仇共反共,
甚至有一撮人想搞到
國內遍地開花,起義革命
以推翻中共政府為目的;

但另一方面又想中共政府可以放心交政權俾叛國及失去理性的近6成仇共大多數選民,讓香港普選及自決自治?

黄C的思維,正常人好難理解


水晶宮

積分: 54620


68#
發表於 20-1-5 12:01 |只看該作者
ChingYee123 發表於 19-8-23 12:30
反對林鄭,唔代表就一定係支持黑衣!唔好誤會!

好怕你地啲黑衣人咁既單一思維! ...
對呀!對呀!我本來就係一個無政治思想嘅普通c9, 只係想無風無浪,安安穩穩過日子,有得食有得住,間中去下旅行已係好滿足,亦係絕大部份人想過嘅日子。
我亦有不滿政府,但係絕不接受任何人用一個冷係宏大嘅借口去違法爭取權益,更莫論去傷害人命,去毀人財物嘅方法,我係絕不接受。用呢種暴力方式去爭取,如果俾你地成功左,年青人/小朋友睇在眼內會點諗?呢班人日後不單在政治上用呢種方式爭取,亦演變到工作單位上,家庭上都會咁去爭取,影響深遠,到時盲撐嘅和理非必自食其果。

點評

很心痛    發表於 20-1-5 14:59


大宅

積分: 2473


69#
發表於 20-1-5 12:16 |只看該作者
loved 發表於 20-1-5 12:01
對呀!對呀!我本來就係一個無政治思想嘅普通c9, 只係想無風無浪,安安穩穩過日子,有得食有得住,間中去下 ...

講中哂大部份人所想


伯爵府

積分: 15357


70#
發表於 20-1-5 13:05 |只看該作者
好多嘢係雙的嘅,正如所有黃人的概念如此:

因為政府是錯的,反政府的人幹什麼都可以,包括殺人放火都要了解及體諒
有時候跟他們提出黃方有什麼做得不好,要麼說你「五毛」,要麼就說「是政府逼人犯法的」,「是警察扮示威者」之類的無稽之談,有一些激進點還會出言侮辱及起底欺凌,連老弱婦孺都唔放過,說的只要不支持黃就等於支持政府似的,有時候真的挺無奈

再講,黃暴嚴重千倍百倍是不爭的事實,如果有良心又真係識心痛嘅人唔該數吓反黃人冇犯法被暴徒私了有幾多


翡翠宮

積分: 86154


71#
發表於 20-1-5 13:09 |只看該作者
loved 發表於 20-1-5 12:01
對呀!對呀!我本來就係一個無政治思想嘅普通c9, 只係想無風無浪,安安穩穩過日子,有得食有得住,間中去下 ...

係呀!原本香港好好,依家仲衰過6月9號前!


大宅

積分: 2559


72#
發表於 20-1-5 13:34 |只看該作者
都唔知邊個係偽民主,99%被破壞既都係藍舖,bc 愛和平、真民主!fully support democracy - (but only true democracy)


複式洋房

積分: 471


73#
發表於 20-1-5 14:20 |只看該作者
本帖最後由 普世價值 於 20-7-7 21:15 編輯



複式洋房

積分: 471


74#
發表於 20-1-5 14:23 |只看該作者
本帖最後由 普世價值 於 20-7-7 21:14 編輯


點評

小菜豆    發表於 20-1-6 06:07


複式洋房

積分: 283


75#
發表於 20-1-5 14:54 |只看該作者
本帖最後由 很心痛 於 20-1-5 14:56 編輯
榮盛 發表於 20-1-5 05:46
多口問問,很心痛會員你其實講嘢係普通話,國語定廣東話?
硬係覺得你係廣東話人不過想轉普通話樣式但係又有 ...

二十年前左右在廣東過來香港的,不過第一語言不是廣東話也不是普通話,哈哈,而且這段時間都基本過著被老公供養的生活所以語法上面可能多多少少出現點問題,始終需要書寫的情況已經不多了


複式洋房

積分: 283


76#
發表於 20-1-5 15:03 |只看該作者
普世價值 發表於 20-1-5 14:23
我只知道,暴力既係警察.

雙方都暴力吧,警察和示威者都有,不過我覺得最大責任還是在當今政府


大宅

積分: 1196


77#
發表於 20-1-5 16:28 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

訪問左1000人又話係民意,唔好玩啦!


禁止訪問

積分: 4097


78#
發表於 20-1-5 16:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16387

好媽媽勳章


79#
發表於 20-1-5 17:20 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

本帖最後由 sharonchung 於 20-1-5 17:20 編輯

支持暴徒目無法紀已經係黃屍理念,所以點講都好,違法就要受法律制裁

P.S. 唔支持政府唔等於可以挑戰法律


別墅

積分: 686


80#
發表於 20-1-5 17:31 |只看該作者
kkchow97 發表於 20-1-5 16:37
記住呢度只可"圍爐取暖"

連登何嘗唔系比人“圍爐取暖?
一班所謂的“和理非”每日都不停抹黑警察政府,但有事就搵警察幫手?!看陳x莊就知,還記得她被人錫了,即刻去報警嗎?既然認為有警暴同警方處事不公,咁陳小姐又主動去警局?!唔驚所謂的“警暴”嗎?還是活在平行時空?
黃人在連登得到認同,因為可以為佢地所做的犯法之事取得藉口,又天真地認為佢地所做之事系為香港“好”。但犯法就系犯法,犯法就要伏法!如你地再繼續落去,警方只會繼續執法!咁你地更多的“手足”就會被捕,重去做無意義的事,咁你地咪即系推“手足”去死?!
另外,那些你地認為難聽的外號,系由黃人發起先,誰先分黃藍人?誰先分黃藍店?那些加諸於警察身上的“外號”,又是黃人先說!你地講不過人的時候,就發難對人說粗口,系你地有錯在先,但認為別人說出你地的錯系閙你地,你地真系認為你地系孩孑,做咩都得?!夢要醒了!要回歸現實,犯法就要伏法!

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo