時政擂台

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   2


大宅

積分: 2346


61#
發表於 19-9-9 13:25 |只看該作者
siutsunboy 發表於 19-9-9 13:08
經過培正見到有人渣鏈,仲拉埋d小學及幼稚園生

咁賤格


子爵府

積分: 12546


62#
發表於 19-9-9 13:26 |只看該作者
JaneJaneT 發表於 19-9-9 11:01
你們子女的學校有無人鏈呀?

有呀…
阿囡話佢啲小學同學(附近學校)……
為咗可以拖手,
去參加嚟個活動
但阿囡就瞓到夠,
冇參加


伯爵府

積分: 18425


63#
發表於 19-9-9 13:27 |只看該作者
Lulu0820 發表於 19-9-9 11:40
佢哋除口罩,光明正大,我會尊重佢哋。
好認同


公爵府

積分: 28297


64#
發表於 19-9-9 13:28 |只看該作者
本帖最後由 apple~y 於 19-9-9 13:28 編輯
siutsunboy 發表於 19-9-9 13:08
經過培正見到有人渣鏈,仲拉埋d小學及幼稚園生

小學,幼稚園生無家長送番學,比人捉去做人鏈??
可能個家長都支持



珍珠宮

積分: 39489


65#
發表於 19-9-9 13:30 |只看該作者
siutsunboy 發表於 19-9-9 13:08
經過培正見到有人渣鏈,仲拉埋d小學及幼稚園生


第一次聽有中學拉埋小學同幼稚園生,培正三間學校一齊?


珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


66#
發表於 19-9-9 13:30 |只看該作者
過幾日聲稱有喎,其實校長已講明唔support學生參與政治活動,之前d罷課根本是唔知少數人定「校友」搞,但d黃人死唔斷氣老屈你參加


珍珠宮

積分: 45803


67#
發表於 19-9-9 13:30 |只看該作者
SKLH 發表於 19-9-9 12:16
跟本都係同一堆人因為我見一間有人,令一間就會無只不過日日去唔同中學叫下,當然都有幾個 ...

x2

等你地以為好多人支持,度度都有人支持,其實來來去去都是那批蒙面人。

其實不犯法,根本無需蒙面。但是這群人一旦露面見光了,大家都知道他們是「梅」,串流式作業。反正蒙了面,乞丐、無業遊民也可以是「舊生」!


公爵府

積分: 29867


68#
發表於 19-9-9 13:31 |只看該作者
流星花丸 發表於 19-9-9 13:19
喇沙門外,校友

嘩!無嘢化!
班友仔究竟有冇fact check 過男/女校先㗎!
你可以更新記錄, 讓好友們知道你在做什麼...


伯爵府

積分: 18425


69#
發表於 19-9-9 13:32 |只看該作者
唉瘋 發表於 19-9-9 12:35
有。 今朝特意自己送返學,雖然話和平表達,但成件事好有問題,全部學生戴口罩,既然認為為正義發聲,何解 ...
又岩喎,學生點解要帶口罩呢?


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


70#
發表於 19-9-9 13:34 |只看該作者
JaneJaneT 發表於 19-9-9 11:01
你們子女的學校有無人鏈呀?
你小學都有??


侯爵府

積分: 23258


71#
發表於 19-9-9 13:35 |只看該作者
apple~y 發表於 19-9-9 13:28
小學,幼稚園生無家長送番學,比人捉去做人鏈??
可能個家長都支持

下, 好擔心喎!唔少小學同幼稚園都係搭校巴返去㗎喎


禁止訪問

積分: 2269


72#
發表於 19-9-9 13:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23258


73#
發表於 19-9-9 13:36 |只看該作者
囍 發表於 19-9-9 13:16
7點15左右,附近間中學開始叫,我老公返11點,比佢哋嘈住瞓唔到 要用耳塞。行過見有居民同佢哋 ...

我今朝樓下都有, 仲橫跨行曬出馬路, 但不是校服人, 是黑衣人


公爵府

積分: 28297


74#
發表於 19-9-9 13:37 |只看該作者
我隔離有間直資
好靜無見人鏈,無聽過學生集體叫口號


侯爵府

積分: 21711


75#
發表於 19-9-9 13:40 |只看該作者
siutsunboy 發表於 19-9-9 13:08
經過培正見到有人渣鏈,仲拉埋d小學及幼稚園生

應該影相send去學校投訴!小學幼稚園真係好過份!


男爵府

積分: 9592

睛靈勳章


76#
發表於 19-9-9 13:40 |只看該作者
Lulu0820 發表於 19-9-9 11:40
佢哋除口罩,光明正大,我會尊重佢哋。

冇錯,如果佢哋覺得爭取緊嘅係正確,點解要帶住口罩?


男爵府

積分: 9561


77#
發表於 19-9-9 13:41 |只看該作者
JaneJaneT 發表於 19-9-9 11:01
你們子女的學校有無人鏈呀?

今日有,但學生唔多,隔離校多D,但呢排都會送到佢入校門。所以無影響。


珍珠宮

積分: 35239


78#
發表於 19-9-9 13:42 |只看該作者
JaneJaneT 發表於 19-9-9 11:01
你們子女的學校有無人鏈呀?

一定無 因為無冷氣!


珍珠宮

積分: 36783

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


79#
發表於 19-9-9 13:42 |只看該作者
點解直資到私校就冇呢呵?


水晶宮

積分: 55381


80#
發表於 19-9-9 13:45 |只看該作者
snow.white 發表於 19-9-9 13:06
咩校友唔駛返工返學?周圍走去拖d三唔識七既人,大家睇緊自己小朋友

好多係七點至八點,返工都冇咁早。今朝去完仲可以食埋早餐先返工。

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo