時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 44774


61#
發表於 19-10-8 23:56 |只看該作者

回覆樓主:

我今朝早起身,睇電視見到我屋企個站同公司個站都開番,不知幾開心,唔使排長龍逼巴士。


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


62#
發表於 19-10-8 23:59 |只看該作者
我都見到一個口罩人.....即刻啤住佢,俾朋友拉住我,叫我唔好理,還好嘅係條街都極少有人戴口罩,好間唔中先有一個半個
從未適應這份工


大宅

積分: 3412


63#
發表於 19-10-9 00:11 |只看該作者


已刪除用户

積分: 46481


64#
發表於 19-10-9 00:11 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8617


65#
發表於 19-10-9 00:17 |只看該作者

回覆樓主:



男爵府

積分: 8312


66#
發表於 19-10-9 00:23 |只看該作者
baby_chu 發表於 19-10-8 19:51
FB 好多怨言喎!

其實仲有沈默的大多數不會在facebook講野


子爵府

積分: 13785


67#
發表於 19-10-9 00:24 |只看該作者


水晶宮

積分: 57039


68#
發表於 19-10-9 07:52 |只看該作者
耕田妺 發表於 19-10-8 23:51
我今日都係見條長龍,又冇人鬧喎,大家都知乜事啦,嘈咩啫嘈,要鬧咪去鬧班乞衣暴徒曱甴囉,我反而見d人拍 ...

香港真系奇怪既地方,一批人無法無天,另一批人就文明守法,排一二個鍾都無混亂,又無摸水摸魚,點都要反工,希望班暴徒快d消失,黃屍清醒,吾好破壞尼個高質文明香港

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo