自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   4


公爵府

積分: 25847

2024年龍年勳章


61#
發表於 19-10-16 18:03 |只看該作者
回覆 whatsuphk 的帖子

會否湊B壓力太大,生B前關係如何?經濟許可,請工人協助下,你地兩個又可以出去二人世界一下


大宅

積分: 4796


62#
發表於 19-10-16 18:04 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 16:21
我也經常跟太太說可能經常湊b,太大壓力,不如去個短trip 或睇場戲relax下拍下拖,佢話有時間湊仔好過,去 ...

不如搵個信得過既勸下佢,開解下佢,等佢明白你先係同佢是走埋下半生既人。

之前tbb有套劇,好似叫bb來了?輕鬆同老婆一齊睇下,好似係講老婆太緊張bb,攪笑之餘又比佢感受下,佢可能太投入湊b


水晶宮

積分: 56537

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


63#
發表於 19-10-16 22:31 |只看該作者

回覆樓主:

生B後大家焦點只放响小朋友身上, 跟本無左兩夫妻嘅關懷,有時育兒上又有小磨擦... 唔好咁快諗分居,有無試下兩個去下睇戲,食飯,或 旅行?2人世界一下! 感情要栽培,孩子愈大,愈需要父母一起教育! 試過唔work 再决定


大宅

積分: 4648


64#
發表於 19-10-16 22:31 |只看該作者
我同我老公都因為bb出世後吵打反娘家.......囡大左之後好好多。依家生多左一個,佢以前做得唔好得依家都做得好好,還更識得去諗未來的嘢⋯⋯婚姻不易,且行且珍惜。互相尊重互相包容,


男爵府

積分: 7046


65#
發表於 19-10-16 23:11 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 16:21
我也經常跟太太說可能經常湊b,太大壓力,不如去個短trip 或睇場戲relax下拍下拖,佢話有時間湊仔好過,去 ...

生了BB, 女人性格會變的,很多時圍著BB 生活。他是否FTM?


王國長老

積分: 119115

王國長老


66#
發表於 19-10-16 23:20 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 16:21
我也經常跟太太說可能經常湊b,太大壓力,不如去個短trip 或睇場戲relax下拍下拖,佢話有時間湊仔好過,去 ...

唔好勉強。我當年身邊太多人講咩大家包容,遷就,磨合,慢慢就會好,其實係唔會。

當你點努力,都係一個人去努力時,永遠唔會走出困局。

趁早放生彼此吧。 如果當年我唔係猶猶豫豫,成日諗住為咗小朋友,一拖再拖,小朋友就唔需要喺冇快樂嘅家長大,害埋佢成個青春期。

所以我而家的確好反感其他人講咩畀多次機會試下,其實當斷不斷,反受其害。
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


男爵府

積分: 6243


67#
發表於 19-10-16 23:27 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 16:21
我也經常跟太太說可能經常湊b,太大壓力,不如去個短trip 或睇場戲relax下拍下拖,佢話有時間湊仔好過,去 ...

捱多一年,小朋友會好好多


侯爵府

積分: 20671

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


68#
發表於 19-10-16 23:31 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lovemisha 於 19-10-16 23:31 編輯

太太會否產後抑鬱導致一系到事件越演越烈? 我當時生第一個都有產後抑鬱,自己唔知,因唔算太嚴重,但諗野好負面,就算你表示關懷,都未必收到,沉淪係令自己有壓力既野又唔願意走出黎,我哩個狀態keep兩三年先轉變到。希望樓主唔好太早放棄溝通,試試多方面幫輕下太太,俾多啲屬於佢自己既時間,俾佢搵返自己,唔好俾佢覺得bb係要佔據哂佢既人生同時間呀!


大宅

積分: 3072


69#
發表於 19-10-16 23:32 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 11:51
我同太太33歲,有一半歲bb, 結婚4年,因大家性格和價值觀,每次很小的事都會吵得好勁,我都幾覺得大家感情 ...

分開就唔可能日日見,一個星期見一次都難


水晶宮

積分: 64129


70#
發表於 19-10-16 23:34 |只看該作者
lovemisha 發表於 19-10-16 23:31
太太會否產後抑鬱導致一系到事件越演越烈? 我當時生第一個都有產後抑鬱,自己唔知,因唔算太嚴重,但諗野 ...

本帖最後由 ash_yehyeh 於 19-10-16 23:34 編輯

同意

我覺得好多時老婆可能覺得老公唔夠體貼,自己抑鬱咗都唔知

言詞之前,我覺得樓主有d要仔唔要乸feel


水晶宮

積分: 72342

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


71#
發表於 19-10-16 23:38 |只看該作者
初初有bb 係會令關係變得惡劣,除非你已唔愛你太太,過幾年bb 大過左關係會改善


子爵府

積分: 12556

畀面勳章


72#
發表於 19-10-16 23:53 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 16:16
試過傾過,也知道問題,但每次太太也會很少東西也會發脾氣和好惡,家中也有不少人包括我輪流照顧bb, 我也 ...

如果傾過都係咁,即係佢對你都好不滿,有家人輪流照顧小朋友,但買餸,煮飯,洗碗,吸塵,抹地,洗小朋友衫,大人衫,掛衫,洗奶樽,小朋友沖涼,陪瞓,抹patpat, 換尿片,餵飯,小朋友換衫,出街帶必需品等以上各樣你識唔識?有無分擔以上必要工作?如果有,咁你老婆咁惡成日嘈,真係應該盡快揾家人照顧bb,同老婆講清楚,已經係你極限,你想分開,睇下你太太想修補定分開,如果太太想修補你又想唔想呢?


公爵府

積分: 26893


73#
發表於 19-10-16 23:54 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 11:51
我同太太33歲,有一半歲bb, 結婚4年,因大家性格和價值觀,每次很小的事都會吵得好勁,我都幾覺得大家感情 ...

你不如諗清楚先啦!一個月前話要移民,一個月後要分居,都唔知邊句真,難道你同老婆性格不合係呢個月既事!


水晶宮

積分: 51833


74#
發表於 19-10-17 00:02 |只看該作者

回覆樓主:

其實女人很簡單, 很想男人哄, 什麼事都就佢,送下小禮物已經很容易化解的。

如果都不可行, 就得一直忍到小朋友大先再打算, 分居2年後就會離婚對小朋友也一樣不好。


侯爵府

積分: 22202

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


75#
發表於 19-10-17 00:02 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 16:16
試過傾過,也知道問題,但每次太太也會很少東西也會發脾氣和好惡,家中也有不少人包括我輪流照顧bb, 我也 ...
樓主,你太太未有bb之前,是否已經係日日發脾氣?

如果生bb之後日日發脾氣,加上最近社會的動盪,可能你太太有情緒病。

佢有病,你分居,可能攬住個bb一齊死。

你搵社工幫下你一家,就當為左bb。

你係男人,所以唔會明白女人生bb之後2年都可能受荷爾蒙影響,情緒失調。


男爵府

積分: 9940


76#
發表於 19-10-17 00:04 |只看該作者
分居仲想個女人日日見你,真係好難受,真係幾自私,就算一星期見一次都難,你有冇諗清楚?


侯爵府

積分: 22202

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


77#
發表於 19-10-17 00:07 |只看該作者
edea 發表於 19-10-16 23:20
唔好勉強。我當年身邊太多人講咩大家包容,遷就,磨合,慢慢就會好,其實係唔會。

當你點努力,都係一個 ...
咁你們有無找專業人士,或者見醫生,改善關係?

你口口聲聲話為大家好,但子女無得揀父母,亦無得努力。

一個小孩能在完整的家庭生活,是最幸福。
除非其中一個嫖賭飲吹或家暴,咁就真係唔可以。


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


78#
發表於 19-10-17 00:09 |只看該作者

回覆樓主:

唔好咁快放棄 ,諗吓當年怎樣相識再相愛,修補下,拍拍拖,唔得先再打算。最緊要記住避孕 唔好生多個。


侯爵府

積分: 22202

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 19-10-17 00:17 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 16:21
我也經常跟太太說可能經常湊b,太大壓力,不如去個短trip 或睇場戲relax下拍下拖,佢話有時間湊仔好過,去 ...


你得把口講放低bb relax一下,不如用行動證明。

你試試自己揍bb3日,完全唔洗任何人幫手。
唔好話老婆唔會放手,你係bb爸爸,你能証明自己可以一腳踢揍bb,大部份問題都可解決。

愛係要犧牲和付出,唔係死頂和死忍


男爵府

積分: 7487


80#
發表於 19-10-17 00:21 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 16:21
我也經常跟太太說可能經常湊b,太大壓力,不如去個短trip 或睇場戲relax下拍下拖,佢話有時間湊仔好過,去 ...

試吓每日返工出門時同放工入門第一件事錫一錫佢,得閒同佢講聲“多謝老婆”!

堅持2星期,應該會有改善!

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo