美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 1799


61#
發表於 09-5-26 09:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 4


62#
發表於 09-5-26 10:25 |只看該作者
原帖由 HappyHelena 於 09-5-22 14:53 發表
之前係某個家庭醫生道做, 6000/3次, 不過無咩效果囉, 而家岩岩係另外一個醫生 (北角) 道做, 果個醫生好多人睇,一book都要book成個月至有位, 佢一幫我睇就話我係荷爾蒙斑, 吾係雀斑, 所以打到之前咁結焦係去吾到架喎, ...



Hi HappyHelena

pls pm to me, tks!


大宅

積分: 1972


63#
發表於 09-5-26 10:59 |只看該作者
我去左cosmax做,但係我果d係色斑,係淺層斑,做左3次已經無晾啦

你地想去果度睇醫生consult,可以pm我,我俾我個member你,甘consultation fee可以半價 (半價$200)
果度幾好,d治療師好有心機做同埋d醫生同治療師都唔hardsell!!!!!
成日去美容院都俾人sell到 怪唔得cosmax甘好生意


禁止訪問

積分: 11849


64#
發表於 09-5-28 13:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2207


65#
發表於 09-5-28 14:12 |只看該作者
HappyHelena,
想知道北角醫生既資料呀,
麻煩你可唔可以pm我呀,
係咪要打去book左先?


水晶宮

積分: 73395


66#
發表於 09-5-30 11:29 |只看該作者
做完都會出番黎架
原帖由 baby1011 於 09-5-21 10:18 發表
我昨日去做Facial 時,我問有關做laser 去斑的資料, 因為我面上d斑又多又深色,如要做laser 去斑,佢地話唔會佢地美容院到做,要去雅蘭中心醫生到做,$3,000/一次,佢地話通常做1-2次d斑就會好明顯淡咗好多,因為做laser 係 ...


水晶宮

積分: 73395


67#
發表於 09-5-30 11:35 |只看該作者
做完結蕉真係好恐怖架,但5日後蕉開始甩掉,之後要好好護理,斑處會變粉紅色, 與臉皮不同, 但我做完片斑真係冇哂,而家已經3年, 見佢開始浮番出黎, 所以話比各位ma ma聽, 可能要再做過架  
原帖由 閒閒人 於 09-5-25 18:33 發表



咁佢話你個D 是咩斑? 激完有否深色then 脫出
我怕变勁深色, 点見人呀?


大宅

積分: 3342

好媽媽勳章 醒目開學勳章


68#
發表於 09-5-30 13:47 |只看該作者
各位做過laser去斑既mami.....其實痛唔痛架?係唔係有麻醉架? =.=


別墅

積分: 814


69#
發表於 09-5-30 16:24 |只看該作者
Cosmax
在那裏, 是否醫生做.


原帖由 ookiinome 於 09-5-26 10:59 發表
我去左cosmax做,但係我果d係色斑,係淺層斑,做左3次已經無晾啦

你地想去果度睇醫生consult,可以pm我,我俾我個member你,甘consultation fee可以半價 (半價$200)
果度幾好,d治療師好有心機做同埋d ...


別墅

積分: 608


70#
發表於 09-5-30 23:08 |只看該作者
可唔可以pm 你做個間的資料俾我...謝謝~~

原帖由 HappyHelena 於 09-5-22 14:53 發表
之前係某個家庭醫生道做, 6000/3次, 不過無咩效果囉, 而家岩岩係另外一個醫生 (北角) 道做, 果個醫生好多人睇,一book都要book成個月至有位, 佢一幫我睇就話我係荷爾蒙斑, 吾係雀斑, 所以打到之前咁結焦係去吾到架喎, ...


別墅

積分: 956


71#
發表於 09-5-31 00:50 |只看該作者
Please PM me the info, thx.


大宅

積分: 1567


72#
發表於 09-5-31 11:24 |只看該作者

想做laser 去斑

用:
原帖由 HappyHelena 於 09-5-22 14:53 發表
之前係某個家庭醫生道做, 6000/3次, 不過無咩效果囉, 而家岩岩係另外一個醫生 (北角) 道做, 果個醫生好多人睇,一book都要book成個月至有位, 佢一幫我睇就話我係荷爾蒙斑, 吾係雀斑, 所以打到之前咁結焦係去吾到架喎, ... Pls PM me, thank you.


大宅

積分: 1567


73#
發表於 09-5-31 11:24 |只看該作者

想做laser 去斑

用:
原帖由 HappyHelena 於 09-5-22 14:53 發表
之前係某個家庭醫生道做, 6000/3次, 不過無咩效果囉, 而家岩岩係另外一個醫生 (北角) 道做, 果個醫生好多人睇,一book都要book成個月至有位, 佢一幫我睇就話我係荷爾蒙斑, 吾係雀斑, 所以打到之前咁結焦係去吾到架喎, ... Pls PM me, thank you.


大宅

積分: 1567


74#
發表於 09-5-31 11:27 |只看該作者

想做laser 去斑

chocco416,

I am interested, please send details to me via PM. Many Thanks.


禁止訪問

積分: 10979


75#
發表於 09-5-31 11:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10979


76#
發表於 09-5-31 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10979


77#
發表於 09-5-31 12:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 608


78#
發表於 09-5-31 12:52 |只看該作者
Hi HappyHelena

pls pm to me, tks!


禁止訪問

積分: 8485


79#
發表於 09-5-31 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5839


80#
發表於 09-6-1 00:18 |只看該作者
原帖由 chocco416 於 09-5-25 11:08 發表


我在金鐘/中環區做架﹐$3800 /5次﹐ 全面做﹐醫生做定點打斑﹐包埋第一set藥﹐follow up得好好﹐亦唔hard sell。間唔中我仲會撞到D明星仔去做treatment添... ...


Pls send the details to me.

Thxs

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo