時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


61#
發表於 20-3-28 13:20 |只看該作者
算死草 發表於 20-3-28 10:48
係去到病房,佢話去廁所時掉左就無戴了,醫護比口罩叫佢戴,但轉頭返黎見佢仍無戴。叫下就戴返又點會有新 ...

有講過俾左口罩佢?


琥珀宮

積分: 169645


62#
發表於 20-3-28 13:29 |只看該作者
PacoMum 發表於 20-3-28 13:08
攪清楚先,警方無怪佢哋喎!係我地市民覺得有疑點想攪清楚。對一啲唔太嚴重既野,警方食死貓為左息事寧人 ...

是旦你啦


子爵府

積分: 12575


63#
發表於 20-3-28 13:34 |只看該作者
littlesister 發表於 20-3-28 13:20
有講過俾左口罩佢?

正常叫你戴口罩,你無會唔會唔出聲,做警察做到咁怕醜?如果醫護唔肯比林鄭就唔會話行為無常識,警察就唔洗因佢而低威道歉,好心你地就指責下呢d警員,咪連累隊友


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


64#
發表於 20-3-28 14:34 |只看該作者
算死草 發表於 20-3-28 13:34
正常叫你戴口罩,你無會唔會唔出聲,做警察做到咁怕醜?如果醫護唔肯比林鄭就唔會話行為無常識,警察就唔 ...

我唔可以有疑問?你點知佢無出聲?可能有但無人俾口罩佢呢?!如果佢真有口罩都唔戴就當然抵鬧啦,但我見話部份時間無戴口罩,覺得好大疑問


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 20-3-28 15:40 |只看該作者
黑護唔會比公眾知事實!
黃媒夾埋一齊抹黑!

現在警員好慘!比暴徒整傷都得唔到好嘅醫治!(emoji)私院、返大陸醫!警方為了唔想加深藍黃仇恨就唯有忍!尤其係現在抗疾時期!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


子爵府

積分: 12575


66#
發表於 20-3-28 15:42 |只看該作者
littlesister 發表於 20-3-28 14:34
我唔可以有疑問?你點知佢無出聲?可能有但無人俾口罩佢呢?!如果佢真有口罩都唔戴就當然抵鬧啦,但我見 ...

你隊友幫佢post左個故仔解釋,內容話佢無出聲


子爵府

積分: 12575


67#
發表於 20-3-28 15:43 |只看該作者
sandra28 發表於 20-3-28 15:40
黑護唔會比公眾知事實!
黃媒夾埋一齊抹黑!

咁陰功唔好做啦!自己攞黎賤


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


68#
發表於 20-3-28 18:01 |只看該作者
算死草 發表於 20-3-28 15:43
咁陰功唔好做啦!自己攞黎賤

醫管局應該一早炒曬班黑醫護!
仲有警方應該唔好手軟!拉曬班曱甴暴徒!等佢哋踎監!唔洗累人累物!班死曱甴唔死都冇用!真陰公!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


子爵府

積分: 12575


69#
發表於 20-3-28 19:06 |只看該作者
sandra28 發表於 20-3-28 18:01
醫管局應該一早炒曬班黑醫護!
仲有警方應該唔好手軟!拉曬班曱甴暴徒!等佢哋踎監!唔洗累人累物!班死曱 ...

唔得要留低睇你班死藍屍點比天滅


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 20-3-28 19:13 |只看該作者
算死草 發表於 20-3-28 19:06
唔得要留低睇你班死藍屍點比天滅

班死黃屍等天收!一定有報應!踎監係第一樣報應!
若要人不知 唔好咁低B !  : P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo