時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 51827


61#
發表於 20-4-13 10:39 |只看該作者
chanhayee 發表於 20-4-13 02:16
又扮暸解國情!
多人搶!主要原因係boarding school停課
宿社也關閉!

我不是扮,我是看,看到海外的人士一批批的趕在封關之前回來。

已經看懂了外國的月亮也不是十分圓,也看懂了那些人也一樣的身體最誠實。

正如sam的半斤八兩而已吧了!


禁止訪問

積分: 3447


62#
發表於 20-4-13 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3447


63#
發表於 20-4-13 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51827


64#
發表於 20-4-13 11:36 |只看該作者
chanhayee 發表於 20-4-13 11:33
大部分讀boarding唔係返冇地方住
先趕住返來
我有好多朋友現在仲留在歐美

所以咪話大家都係半斤八兩囉


珍珠宮

積分: 36662


65#
發表於 20-4-13 12:50 |只看該作者
大力大力 發表於 20-4-12 23:48
祝:國家富強、人人生活安稳富足~

另外 :英國的士司機替中國說了句公 ...


祖國永遠在你身邊,這一句很感動!


很多香港人,
因被英藉化後,忘本忘根!
只懂看利益!可悲的一群!

萬物皆空,因果不空


子爵府

積分: 13421


66#
發表於 20-4-13 14:18 |只看該作者
chanhayee 發表於 20-4-13 11:30
中華民國護照,有美國免簽證喎!

咪以為人人當美國係寶先得架。


禁止訪問

積分: 1497


67#
發表於 20-4-14 02:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6754


68#
發表於 20-4-14 03:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14677


69#
發表於 20-4-14 08:58 |只看該作者
yericy 發表於 20-4-13 00:12
身體好誠實
想做一早入籍左啦

中国好難好難入籍 ga


子爵府

積分: 14677


70#
發表於 20-4-14 08:59 |只看該作者
ddkaka 發表於 20-4-13 00:18
係呀身體最誠實,你入咗美國籍未?或移咗民未?

中國唔係移民國家,你估話入籍就入



水晶宮

積分: 55704


71#
發表於 20-4-15 16:27 |只看該作者
大力大力 發表於 20-4-12 23:48
祝:國家富強、人人生活安稳富足~

另外 :英國的士司機替中國說了句公 ...

祖國一直都在


子爵府

積分: 10799

醒目開學勳章


72#
發表於 20-4-16 02:46 |只看該作者
catcatmom 發表於 20-4-13 01:01
人一藍,腦就殘,是真的無錯, 中國人年輕嘅夢想就係美國夢!

早啲瞓, 發吓夢, 你呢啲腦生草黃腦殘美國都唔要。 我都想你去嗰邊挖坑的。


大宅

積分: 1745


73#
發表於 20-4-16 14:58 |只看該作者
回覆 ddkaka 的帖子

佢地連中國入藉好難都唔知, 唔好咁敷淺啦


別墅

積分: 938


74#
發表於 20-4-17 13:09 |只看該作者
中國=生命
美國=死亡
大家自己揀。


複式洋房

積分: 313


75#
發表於 20-4-17 14:00 |只看該作者
yericy 發表於 20-4-13 01:58
你有無證據?領導人家屬點會投敵

係囉, 有冇証據, 得你地黃屍講, 連張護照相都未見過。


複式洋房

積分: 313


76#
發表於 20-4-17 14:06 |只看該作者
chanhayee 發表於 20-4-13 11:30
中華民國護照,有美國免簽證喎!

有咩用, 台灣人窮過鬼過老美連穀種都冇得食, 簽証去打黑市工方便。
睇下台灣因疫症回流學生小貓幾隻就知幾窮啦。 少到都唔駛封關。


複式洋房

積分: 313


77#
發表於 20-4-17 14:09 |只看該作者
yericy 發表於 20-4-14 03:10
原來每日有150人脫離中國籍,好犀利

你係咪香港人呀, 連張身份証國藉都唔知。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo