自由講場

跳至

首頁
23456...13

尾頁
   17


大宅

積分: 1479


61#
發表於 20-4-15 16:29 |只看該作者
0q.cathy 發表於 20-4-15 16:07
唔係呀,我無買plan,打算買一盒試左先,我收到係無升級,即最基本個隻,係薄款口罩黎,個口罩都透透地架 ...

Lucky ,我唔知其他咩質量,但係呢隻一蚊我覺得物超所值,厚身貼面,俾我揀我鐘意厚好過薄,緊好過鬆


大宅

積分: 1479


62#
發表於 20-4-15 16:30 |只看該作者
ckmum 發表於 20-4-15 15:29
我只訂一盒$20 special edition,無join plan,但都有upgrade 到P99

我都覺得係最新呢批拎就有升級p99,唔關join plan 事


子爵府

積分: 10788


63#
發表於 20-4-15 16:30 |只看該作者
ckmum 發表於 20-4-15 15:29
我只訂一盒$20 special edition,無join plan,但都有upgrade 到P99

咁正,我都是只買了一短20元果只,下星期二拿,希望有驚喜啦


大宅

積分: 1479


64#
發表於 20-4-15 16:34 |只看該作者
chinfongfong 發表於 20-4-15 16:30
咁正,我都是只買了一短20元果只,下星期二拿,希望有驚喜啦

廿蚊盒等於慳咗起碼百幾二百蚊,藥房賣緊內地製未知有冇認證都仲係唔平


水晶宮

積分: 51831


65#
發表於 20-4-15 16:39 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得這間廠有自己營商做法一套。係幾值得讚揚。因為我睇過報紙訪問一個係做口罩的人,佢話口罩材料不難找,而係最難找到口罩掛耳朵的橡皮筋。

所以我見口罩工廠有自己的一套改良掛耳朵繩,不用堅持用橡皮筋,一樣也可以戴得舒服。


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


66#
發表於 20-4-15 16:39 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 16:29
Lucky ,我唔知其他咩質量,但係呢隻一蚊我覺得物超所值,厚身貼面,俾我揀我鐘意厚好過薄,緊 ...

好羨慕,只好再搵其他,希望搵到啱


大宅

積分: 1479


67#
發表於 20-4-15 16:50 |只看該作者
jellyfish1989 發表於 20-4-15 16:14
嘩!一蚊一個,super value ,最緊要品質保證,made in hk 放心好多。藥房果D我真係唔敢買。慶幸過年旅行入 ...

我都唔敢係藥房買,好感恩買到一蚊高質口罩,之前有咁多傳聞,收到貨果刻覺得,好彩冇信網上流傳


大宅

積分: 3669


68#
發表於 20-4-15 16:50 |只看該作者
我到而家都未收到貨,我見好多人都提早收貨,我就過左成個星期都未有貨


大宅

積分: 3418


69#
發表於 20-4-15 16:52 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 16:27
睇佢fb 第一個post就有擺哂證書喇,你去望下

你指呢個?

呢個係Test report cover page, 係話收到Mask Factory Company Limited 1個自稱係ASTM LEVEL 1既手術口罩既樣板, 客人要求按ASTM F2100 LEVEL 1做測試

Description of sample: “One submitted sample said to be surgical face mask 1/99 for ASTM LEVEL 1

Investigation Required: Performance test per ASTM F2100 level 1

呢頁只係講收到邊位客人既咩嘢樣板,按客人要求做乜嘢測試。但係無測試結果既數據同結果。

利申:工作關係,涉及好多測驗同認證
myimage.jpg


大宅

積分: 1479


70#
發表於 20-4-15 16:54 |只看該作者
mln 發表於 20-4-15 16:39
我覺得這間廠有自己營商做法一套。係幾值得讚揚。因為我睇過報紙訪問一個係做口罩的人,佢話口罩材料不難找 ...

今次疫情俾我最大感受係香港人好難服侍,冇口罩時咩都殺,當多左選擇又會冇根據地鬧人岩唔岩標準,質量,我一向都好佛系,覺得可以耐心一點包容一點,香港咁多監管,我信香港製造點都好過內地製,所以我一個內地口罩都冇買過


伯爵府

積分: 15556


71#
發表於 20-4-15 16:55 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 12:56
一個人要負責幾個家庭嘅口罩,親戚4大長老成日都話唔夠分,我自己訂嘅口罩(kf,日產,越南)訂完番黎都分哂 ...
邊度睇到係p99?


大宅

積分: 1479


72#
發表於 20-4-15 16:56 |只看該作者
Zoeannike 發表於 20-4-15 16:50
我到而家都未收到貨,我見好多人都提早收貨,我就過左成個星期都未有貨
...

等下啦,實有嘅,情願佢qc好哂先發貨,我都冇諗住咁快收到又升級左


大宅

積分: 1479


73#
發表於 20-4-15 16:57 |只看該作者
siulili 發表於 20-4-15 16:55
邊度睇到係p99?

有張卡係個盒入面話升級左去p99+


大宅

積分: 3669


74#
發表於 20-4-15 16:57 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 16:56
等下啦,實有嘅,情願佢qc好哂先發貨,我都冇諗住咁快收到又升級左

我仲要訂最貴反而就未有


大宅

積分: 1479


75#
發表於 20-4-15 16:59 |只看該作者
Zoeannike 發表於 20-4-15 16:57
我仲要訂最貴反而就未有

我都訂左6個月plan 50個款,未收到,我都仲有一個月份量,等到


男爵府

積分: 6665

好媽媽勳章


76#
發表於 20-4-15 17:01 |只看該作者

回覆樓主:

我4月尾先有得攞,希望到時都有升級


大宅

積分: 1479


77#
發表於 20-4-15 17:07 |只看該作者
BearBear2000 發表於 20-4-15 17:01
我4月尾先有得攞,希望到時都有升級

我鐘意布耳仔,鬆緊自己可以整到岩,kf個款鬆得滯,越南又緊得滯,如果你收到布耳仔升級版,佢條帶睇落好似冇彈力,實際係可以拉,我係25樓寫左點拉


珍珠宮

積分: 38852


78#
發表於 20-4-15 17:12 |只看該作者


伯爵府

積分: 15556


79#
發表於 20-4-15 17:34 |只看該作者
本帖最後由 siulili 於 20-4-15 17:36 編輯
車車一家人 發表於 20-4-15 16:57
有張卡係個盒入面話升級左去p99+

咁好

btw, kf係咩?


水晶宮

積分: 71755

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章


80#
發表於 20-4-15 17:40 |只看該作者
ckmum 發表於 20-4-15 15:29
我只訂一盒$20 special edition,無join plan,但都有upgrade 到P99



首頁
23456...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo